Komunikaty PR

Moderna uznana za najsilniejszą markę branży farmaceutycznej w Top Marka 2023

2023-12-07  |  09:30
Biuro prasowe
Kontakt
Weber Shandwick
Weber Shandwick

ul. Cybernetyki 19
02-677 Warszawa
ooo|webershandwick.pl| |ooo|webershandwick.pl
600000000
webershandwick.com

Moderna, Inc. została uznana za wiodącą markę branży farmaceutycznej w tegorocznym rankingu Top Marka 2023. To największy ranking medialności przedsiębiorstw na polskim rynku realizowany przez magazyn Press oraz PSMM Monitoring & More. Szesnasta edycja raportu brandów o najlepszym wizerunku objęła aż 500 marek z 50 branż.

- Nagroda Top Marka 2023 w kategorii Farmacja to ogromne wyróżnienie. W ciągu ostatnich trzech lat sukcesywnie pięliśmy się w górę, aby w tym roku zdobyć pozycję lidera w rankingu. Przyznany tytuł to wynik intensywnej pracy naszego międzynarodowego zespołu doświadczonych ekspertów, którzy dbają o najwyższą jakość naszych przekazów realizując strategię otwartości naszej organizacji na komunikację. mówi Łukasz Wielochowski, dyrektor Moderna Enterprise Solution Hub w Warszawie.

Firmy biorące udział w konkursie Top Marka oceniane są w trzech kategoriach: impact – wskaźnik szacujący liczbę kontaktów odbiorców z marką, sentyment – wskaźnik oceniający skuteczność komunikacji oraz ogólna liczba publikacji. Moderna została uznana za wiodącą markę w sekcji przemysłu farmaceutycznego.

Raport magazynu Press i firmy PSMM Monitoring & More obejmował materiały opublikowane w prasie, internecie oraz mediach społecznościowych od 1 lipca 2022 do 30 czerwca 2023 roku. W badanym okresie ukazało się ponad 43 tys. publikacji dotyczących firmy Moderna, z czego najwięcej, bo aż 54,2 proc. z nich w Internecie, 45,1 proc. w social media oraz 0,7 proc. w prasie. W tegorocznej edycji, na potrzeby całego plebiscytu, przeanalizowano łącznie 1,5 mln tekstów prasowych, 15,8 mln publikacji internetowych oraz 28,3 mln postów z Facebooka, Instagrama, X (dawniej Twittera) i YouTube’a.

W maju 2021 r. Moderna utworzyła międzynarodowe centrum usług biznesowych w Warszawie, aby pomóc w budowaniu globalnej infrastruktury poprzez świadczenie kluczowych funkcji, w tym finansów, nadzoru nad bezpieczeństwem farmakoterapii, zasobów ludzkich i usług cyfrowych. Warszawa, zatrudniająca ponad 200 pracowników, jest jedną z największych lokalizacji Moderny poza Stanami Zjednoczonymi i jest odpowiedzialna za świadczenie usług i dostarczanie rozwiązań dla obszarów korporacyjnych w całej Modernie.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Weber Shandwick
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Farmacja Maksymilian Świniarski nowym prezesem TZF Polfa S.A. Biuro prasowe
2024-06-14 | 10:30

Maksymilian Świniarski nowym prezesem TZF Polfa S.A.

Maksymilian Świniarski został mianowany nowym Prezesem Zarządu TZF Polfa S.A. Decyzja o powołaniu Maksymiliana Świniarskiego na to stanowisko została podjęta przez Radę
Farmacja Synergia nauki, zdrowia i rozwoju. Relacja z konferencji Wydziału Zarządzania UW
2024-06-12 | 11:00

Synergia nauki, zdrowia i rozwoju. Relacja z konferencji Wydziału Zarządzania UW

Synergia nauki, zdrowia i rozwoju. Eksperci Wydziału Zarządzania UW o wyzwaniach w branży farmaceutycznej Co o lekach biologicznych muszą wiedzieć farmaceuci, jak „reklamować”
Farmacja ZIKO APTEKA DRIVE THRU - NOWY PUNKT NA MAPIE KRAKOWA PRZY ULICY TYNIECKIEJ.
2024-04-26 | 12:00

ZIKO APTEKA DRIVE THRU - NOWY PUNKT NA MAPIE KRAKOWA PRZY ULICY TYNIECKIEJ.

Pacjenci Ziko Apteka przy ulicy Tynieckiej 161 w Krakowie od kilku miesięcy mogą korzystać z rozwiązania, jakim jest apteka Drive Thru. Apteka Drive Thru jest częścią apteki stacjonarnej,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Połowa Polaków nie potrafi odróżnić oryginalnego produktu od podróbki. Sklepy internetowe wdrożyły technologie blokujące nieautentyczne towary

Sprzedaż podrobionych produktów to jedno z najczęstszych oszustw w sieci. Z badań EUIPO wynika, że 14 proc. konsumentów w Polsce celowo kupiło podróbkę, a połowa miała problem z określeniem oryginalności zakupionego produktu. Klientom z pomocą idą sklepy internetowe. W ubiegłym roku technologie stosowane przez Amazon zablokowały globalnie sprzedaż 7 mln nieautentycznych towarów. Organizacje konsumenckie apelują z kolei do konsumentów o ostrożne podejście do niewiarygodnie niskich cen i zwracanie uwagi na detale.

Prawo

Reforma finansowania samorządów ma im pomóc wyjść z dramatycznej sytuacji. Zmiany możliwe już od 2025 roku

Pod koniec czerwca lub w pierwszych dniach lipca ma zostać skierowany do konsultacji publicznych projekt nowych przepisów dotyczących finansowania jednostek samorządu terytorialnego. To odpowiedź na spustoszenie, jakie wywołały w samorządowych budżetach zmiany wprowadzone m.in. przez Polski Ład. Ministerstwo Finansów chce, aby reforma zaczęła obowiązywać już z początkiem 2025 roku. Z wyliczeń resortu wynika, że dzięki nim w przyszłym roku do JST trafiłoby o kilkadziesiąt miliardów złotych więcej niż w obecnym.

Transport

Port lotniczy w Modlinie chce rozbudować terminal i stanowiska dla samolotów. W planach także uruchomienie pozaeuropejskich kierunków

W piątek 14 czerwca minister infrastruktury Dariusz Klimczak zatwierdził plan generalny portu lotniczego Warszawa-Modlin na lata 2022–2045, w zakresie zgodności z polityką transportową kraju. Położone około 35 km od centrum stolicy lotnisko czeka rozbudowa. Władze spółki mówią o konieczności powiększenia zarówno terminalu pasażerskiego, jak również płyt postojowych dla samolotów. Konieczna jest także budowa nowej drogi startowej. Bez tych inwestycji za kilka lat mazowiecki port lotniczy osiągnie kres przepustowości zaplanowanej na 4,2 mln pasażerów. Tym bardziej że władze lotniska myślą o rozwoju kierunków pozaeuropejskich.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.