Nowy zastępca prezesa ds. handlowych w Wytwórczej Spółdzielni Pracy „Społem”
Wiosna 2024r. to dla WSP „Społem” czas zmian personalnych. Stanowisko zastępcy prezesa ds. handlowych objął, pełniący wcześniej funkcję kierownika ds. marketingu, Grzegorz Feliksiak, związany z firmą od ponad 26 lat.
Nowo powołany zastępca prezesa ds. handlowych Wytwórczej Spółdzielni Pracy „Społem” jest związany z firmą od 1998 roku. Rozpoczął pracę jako referent, aby ostatecznie objąć stanowisko kierownika ds. marketingu.
Grzegorz Feliksiak odpowiadał za konsekwentną realizację strategii marki Majonez Kielecki, która przełożyła się na wzrost jego sprzedaży i popularności. Koordynował udział firmy w programie „Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie” i pozyskanie środków na promocję Majonezu Kieleckiego oraz Musztardy Kieleckiej. Był odpowiedzialny także za rebranding Majonezu Kieleckiego.
Obejmując nową funkcję w strukturze przedsiębiorstwa, będzie odpowiedzialny za całość zagadnień związanych z marketingiem, sprzedażą oraz transportem.
- Dzięki wieloletniej pracy w dziale marketingu miałem szansę nie tylko dogłębnie poznać firmę, ale też potrzeby naszych klientów i konsumentów. Dlatego moim celem jest kontynuowanie działań, które stanowią podwaliny obecnego sukcesu - ich wzmacnianie i rozbudowa. Przede mną wiele wyzwań, jak choćby odpowiednie reagowanie na dynamicznie zmieniający się rynek w taki sposób, by zapewnić finansowe bezpieczeństwo firmy. Jestem wdzięczny za zaufanie, którym mnie obdarzono i wierzę, że wnosząc swoją wiedzę oraz zaangażowanie przyczynię się do kolejnych osiągnięć WSP „Społem” – mówi Grzegorz Feliksiak.
Zastępca prezesa ds. handlowych WSP „Społem” podkreśla, że u współpracowników najbardziej ceni szczerość, pracowitość i terminowość. Pasjonuje się podróżowaniem, historią, a także polskim footballem w wydaniu klubowym i lekkoatletyką.
W nadchodzących miesiącach firma planuje skupić sią na utrzymaniu bezpieczeństwa ekonomicznego przedsiębiorstwa, pracowników i kooperatorów.
6 powodów, by kupić mieszkanie właśnie teraz
Faul play - 850 mln euro strat dla gospodarki przez nieczystą grę Europejczyków
Amest Otwock Sp. z o.o. wygrywa proces z Miastem Otwockiem
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Połowa Polaków nie potrafi odróżnić oryginalnego produktu od podróbki. Sklepy internetowe wdrożyły technologie blokujące nieautentyczne towary
Sprzedaż podrobionych produktów to jedno z najczęstszych oszustw w sieci. Z badań EUIPO wynika, że 14 proc. konsumentów w Polsce celowo kupiło podróbkę, a połowa miała problem z określeniem oryginalności zakupionego produktu. Klientom z pomocą idą sklepy internetowe. W ubiegłym roku technologie stosowane przez Amazon zablokowały globalnie sprzedaż 7 mln nieautentycznych towarów. Organizacje konsumenckie apelują z kolei do konsumentów o ostrożne podejście do niewiarygodnie niskich cen i zwracanie uwagi na detale.
Prawo
Reforma finansowania samorządów ma im pomóc wyjść z dramatycznej sytuacji. Zmiany możliwe już od 2025 roku
Pod koniec czerwca lub w pierwszych dniach lipca ma zostać skierowany do konsultacji publicznych projekt nowych przepisów dotyczących finansowania jednostek samorządu terytorialnego. To odpowiedź na spustoszenie, jakie wywołały w samorządowych budżetach zmiany wprowadzone m.in. przez Polski Ład. Ministerstwo Finansów chce, aby reforma zaczęła obowiązywać już z początkiem 2025 roku. Z wyliczeń resortu wynika, że dzięki nim w przyszłym roku do JST trafiłoby o kilkadziesiąt miliardów złotych więcej niż w obecnym.
Transport
Port lotniczy w Modlinie chce rozbudować terminal i stanowiska dla samolotów. W planach także uruchomienie pozaeuropejskich kierunków
W piątek 14 czerwca minister infrastruktury Dariusz Klimczak zatwierdził plan generalny portu lotniczego Warszawa-Modlin na lata 2022–2045, w zakresie zgodności z polityką transportową kraju. Położone około 35 km od centrum stolicy lotnisko czeka rozbudowa. Władze spółki mówią o konieczności powiększenia zarówno terminalu pasażerskiego, jak również płyt postojowych dla samolotów. Konieczna jest także budowa nowej drogi startowej. Bez tych inwestycji za kilka lat mazowiecki port lotniczy osiągnie kres przepustowości zaplanowanej na 4,2 mln pasażerów. Tym bardziej że władze lotniska myślą o rozwoju kierunków pozaeuropejskich.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.