Nowy zastępca prezesa ds. handlowych w Wytwórczej Spółdzielni Pracy „Społem”
Wiosna 2024r. to dla WSP „Społem” czas zmian personalnych. Stanowisko zastępcy prezesa ds. handlowych objął, pełniący wcześniej funkcję kierownika ds. marketingu, Grzegorz Feliksiak, związany z firmą od ponad 26 lat.
Nowo powołany zastępca prezesa ds. handlowych Wytwórczej Spółdzielni Pracy „Społem” jest związany z firmą od 1998 roku. Rozpoczął pracę jako referent, aby ostatecznie objąć stanowisko kierownika ds. marketingu.
Grzegorz Feliksiak odpowiadał za konsekwentną realizację strategii marki Majonez Kielecki, która przełożyła się na wzrost jego sprzedaży i popularności. Koordynował udział firmy w programie „Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie” i pozyskanie środków na promocję Majonezu Kieleckiego oraz Musztardy Kieleckiej. Był odpowiedzialny także za rebranding Majonezu Kieleckiego.
Obejmując nową funkcję w strukturze przedsiębiorstwa, będzie odpowiedzialny za całość zagadnień związanych z marketingiem, sprzedażą oraz transportem.
- Dzięki wieloletniej pracy w dziale marketingu miałem szansę nie tylko dogłębnie poznać firmę, ale też potrzeby naszych klientów i konsumentów. Dlatego moim celem jest kontynuowanie działań, które stanowią podwaliny obecnego sukcesu - ich wzmacnianie i rozbudowa. Przede mną wiele wyzwań, jak choćby odpowiednie reagowanie na dynamicznie zmieniający się rynek w taki sposób, by zapewnić finansowe bezpieczeństwo firmy. Jestem wdzięczny za zaufanie, którym mnie obdarzono i wierzę, że wnosząc swoją wiedzę oraz zaangażowanie przyczynię się do kolejnych osiągnięć WSP „Społem” – mówi Grzegorz Feliksiak.
Zastępca prezesa ds. handlowych WSP „Społem” podkreśla, że u współpracowników najbardziej ceni szczerość, pracowitość i terminowość. Pasjonuje się podróżowaniem, historią, a także polskim footballem w wydaniu klubowym i lekkoatletyką.
W nadchodzących miesiącach firma planuje skupić sią na utrzymaniu bezpieczeństwa ekonomicznego przedsiębiorstwa, pracowników i kooperatorów.
Źródło: Soul & MindAmest Otwock Sp. z o.o. wygrywa proces z Miastem Otwockiem
Czego chcą Europejczycy vs. priorytety europejskich partii politycznych
Nie czas na zmiany w polityce monetarnej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Ochrona środowiska
Przedsiębiorcy wypowiedzą się na temat dekarbonizacji. Nowy indeks pokaże ich nastroje względem zielonej transformacji
Indeks Dekarbonizacji Polskiej Gospodarki ma pokazać, jak wygląda nastawienie krajowego biznesu do kwestii związanych z zieloną transformacją. To nowe narzędzie, wzorowane na wskaźniku PMI, stworzone przez Pracodawców PR, Fundację Instrat i spółkę Qemetica. Indeks, na podstawie ankiet przeprowadzanych wśród przedsiębiorstw, ma uzupełniać dostępne obecnie dane klimatyczne oraz wskazać trendy i aktualne wyzwania dla polskiej gospodarki związane z dekarbonizacją i zrównoważonym rozwojem. Docelowo nowe narzędzie ma się też stać platformą do wymiany opinii między firmami, regulatorami oraz administracją centralną.
Transport
Prezes lotniska Warszawa-Modlin: CPK nie jest dla nas zagrożeniem. Będzie miejsce dla portów regionalnych
– Nie boję się, że powstanie Centralnego Portu Komunikacyjnego zagrozi istnieniu lotnisk regionalnych, w tym Modlina – mówi Tomasz Szymczak, p.o. prezesa Mazowieckiego Portu Lotniczego Warszawa-Modlin. Jak podkreśla, mniejsze porty lotnicze będą obsługiwały inny ruch, w tym m.in. przewoźników low-costowych i czarterowych, będzie więc zapotrzebowanie na ich rozwój. Tym bardziej że prognozy dla ruchu lotniczego w regionach są optymistyczne. Władze lotniska w Modlinie planują rozbudowę portu o nowe gate’y.
Bankowość
Banki coraz śmielej wdrażają generatywną sztuczną inteligencję. Podchodzą jednak do tej technologii z dużą ostrożnością
Rośnie rola generatywnej AI w biznesie: w tę technologię inwestuje już 43 proc. przedsiębiorstw na całym świecie, w tym w Polsce, a w ciągu nadchodzącego roku planuje to zrobić kolejne 30 proc. – wynika z raportu EY „Reimagining Industry Futures Study 2024”. Jedną z branż, które dostrzegają w GenAI największy potencjał, są finanse. Banki chętnie inwestują w tę technologię, licząc m.in. na wzrost sprzedaży, usprawnienie procesów i możliwość lepszej personalizacji produktów i usług. Z drugiej strony GenAI niesie też ze sobą szereg wyzwań, związanych chociażby z poufnością i integralnością danych.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.