Komunikaty PR

VeloBank otwiera pierwszą placówkę partnerską w Kłodzku

2024-11-21  |  10:00
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.08 MB )

VeloBank otworzył swoją pierwszą filię w Kłodzku przy ul. Armii Krajowej 13, oferując mieszkańcom dostęp do szerokiego zakresu usług finansowych oraz profesjonalnego doradztwa. Nowa placówka, zlokalizowana w centrum miasta, zaprasza klientów od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00. Na miejscu można załatwić wszystkie formalności związane z produktami VeloBanku, w tym Kredytu gotówkowego RRSO 11,4%.

Zapraszamy do zapoznania się z treścią komunikatu prasowego - plik w załączeniu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Bankowość Nowa placówka VeloBanku w Olkuszu Biuro prasowe
2024-11-19 | 18:00

Nowa placówka VeloBanku w Olkuszu

Mieszkańcy Olkusza i okolic zyskali nową placówkę partnerską VeloBanku przy ul. Kazimierza Wielkiego 14, oferującą pełne wsparcie finansowe i wygodny dostęp do usług bankowych w
Bankowość Włodawa z pierwszą placówką VeloBanku. Mieszkańcy z łatwym dostępem do usług
2024-11-19 | 17:40

Włodawa z pierwszą placówką VeloBanku. Mieszkańcy z łatwym dostępem do usług

VeloBank otworzył nową placówkę partnerską we Włodawie, przy Al. Józefa Piłsudskiego 22A. To kolejny punkt w województwie lubelskim, dzięki czemu mieszkańcy mogą
Bankowość 7 na 10 Polaków boi się utraty zdrowia. Rośnie znaczenie pakietów medycznych
2024-11-19 | 16:15

7 na 10 Polaków boi się utraty zdrowia. Rośnie znaczenie pakietów medycznych

Dostęp do lekarza i badań specjalistycznych to jedna z największych wartości dla 7 na 10 osób. Tak wynika z badania Allianz Partners, nowego partnera VeloBanku. Odpowiedzią na te

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Zdrowie

Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona

Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.