Komunikaty PR

VeloBank z nowym domem mediowym

2024-04-17  |  12:40

VeloBank rozstrzygnął przetarg na obsługę mediową w kanałach offline oraz digital. Zwycięską ofertę złożyła agencja Initiative. Firma zajmie się kompleksowymi działaniami reklamowymi VeloBanku. Pierwsza wspólna kampania zostanie zrealizowana już w maju br.

Propozycje domów mediowych oceniono według kilku kryteriów związanych z obszarami: analizy rynku i strategii, podejścia do planowania mediów, narzędzi, zespołu obsługującego bank oraz warunków zakupowych. Nad prawidłowością przebiegu przetargu oraz oceną merytoryczną tabel gwarancyjnych czuwał Audytor – Media Strategy Warsaw. Celem banku było znalezienie partnera, który wesprze strategię holistycznego podejścia do komunikacji offline i online oraz jak największych synergii podejmowanych działań.

- Dziękujemy naszej dotychczasowej agencji mediowej Spark Foundry za owocną współpracę. Szczególne za ogromny wysiłek włożony w kampanię rebrandingową VeloBanku, którą realizowaliśmy od listopada 2022 roku i która była dużym sukcesem. Przed nami i naszym nowym partnerem mediowym kolejne wyzwania i czas komunikacji rozwijającej się oferty, która obejmuje klientów indywidualnych, firmowych oraz private banking. Od początku jesteśmy marką, która stawia na innowacje i sięga po odważne rozwiązania marketingowe. W tej materii nic się nie zmienia. Initiative dobrze rozumie nasze potrzeby i cieszymy się, że dołączają do Świata Bardziej Velo – mówi Katarzyna Meissner, dyrektor zarządzająca Obszarem Komunikacji i Marketingu w VeloBanku. 

- VeloBank znacząco wybija się spośród konkurentów nie tylko ofertą, ale i komunikacją – doceniamy szczególnie szybkość podejmowania decyzji i niestandardowe podejście. Nie benchmarkuje się do konkurencji, stara się przede wszystkim odpowiedzieć na potrzeby swoich klientów. Cieszymy się więc bardzo, że nasza odpowiedź na potrzeby VeloBanku zaowocowała współpracą. To dla nas nie tylko wielka satysfakcja, ale także inspiracja do dalszego doskonalenia naszych rozwiązań i zapewnienia naszemu nowemu klientowi jeszcze lepszego wsparcia w realizacji jego celów biznesowych – dodaje Justyna Mazur, Managing Director Initiative Poland & CEE.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Bankowość 20 lat gonienia Niemiec – jak Polska korzysta na członkostwie w UE? | Komentarz Biuro prasowe
2024-04-29 | 14:00

20 lat gonienia Niemiec – jak Polska korzysta na członkostwie w UE? | Komentarz

Piotr Arak, główny ekonomista VeloBanku Mija 20 lat członkostwa Polski w Unii Europejskiej. To okres podsumowań, patrzenia jak przez te lata zmieniała się gospodarka oraz
Bankowość Na majówkę warto zabrać bank w telefonie
2024-04-26 | 08:45

Na majówkę warto zabrać bank w telefonie

Majówka tuż, tuż, a większość z nas ma w tym czasie wiele spraw na głowie. Niezależnie od tego, czy wybieramy się nad Morze Bałtyckie, czy na zagraniczne wojaże, szukamy
Bankowość VeloBank pogłębił integrację z aplikacją mObywatel i e-Dowód
2024-04-25 | 08:30

VeloBank pogłębił integrację z aplikacją mObywatel i e-Dowód

VeloBank, jako pierwszy bank w Polsce, zintegrował się z Węzłem Krajowym w celu wykorzystania Środka Identyfikacji Elektronicznej do weryfikacji klientów. Wykorzystanie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.