BIC wspiera finansowo SOS Wioski Dziecięce
Podczas akcji promocyjnej, która potrwa do końca sierpnia br., kupując produkty do kolorowania z linii BIC KIDS, pomagasz wspierać akcję na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce.
BIC Polska zadeklarował przekazanie co najmniej 88 tysięcy złotych na cele statutowe tej organizacji, która pomaga obecnie 1566 dzieciom w Polsce.
Zasady akcji, asortyment oraz lista placówek handlowych znajdują się w regulaminie na stronie bickids.com/pl.
Przygotowania do powrotu do szkoły i zakupy niezbędnych przyborów szkolnych to zawsze ekscytujący moment dla całej rodziny. W tym roku będzie to szczególnie ważne wydarzenie dla dzieci, które przez długi czas musiały pozostać w domu z powodu COVID-19. - powiedział Aykut Arac, dyrektor generalny BIC Polska Sp. z o.o.
Długopis czy ołówek to tak popularne przedmioty, że wielu z nas, na co dzień, nie zwraca na nie większej uwagi, a przecież mają one duże znaczenie w procesie uczenia się i rozwijania kreatywności. W naszej akcji, każdy sprzedawany produkt realnie przyczynia się do poprawy warunków nauki dzieci, które mają trudniejszy start. Jesteśmy dumni, że współpracujemy ze Stowarzyszeniem SOS Wioski Dziecięce. Dzięki szerokiej aktywności Stowarzyszenia w Polsce i wspólnemu celowi, jakim jest wspieranie rozwoju dzieci poprzez edukację, Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce jest dla nas idealnym partnerem. – dodała Marzena Bala-Przybylska, dyrektor marketingu BIC Polska Sp. z o.o.
Aleksandra Wolak-Wojtczuk ze Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce dodaje - Cieszymy się z naszej współpracy z BIC. Każde dziecko ma prawo dorastać w kochającym i bezpiecznym środowisku. Jednak wciąż wiele z nich żyje w bardzo trudnych warunkach i nie otrzymuje tego, czego potrzebują najbardziej: kochającej rodziny, bezpiecznego domu, właściwej opieki medycznej i możliwości codziennego chodzenia do szkoły. SOS Wioski Dziecięce i BIC współpracują, aby przerwać to błędne koło. Wspieramy rodziny w ich opiekuńczej i wychowawczej roli, zapewniamy dzieciom właściwą opiekę i dostęp do edukacji. W ten sposób wspólnie budujemy dla nich dobrą przyszłość.
Akcja na rzecz SOS Children’s Villages jest realizowana jednocześnie w sześciu krajach: Grecji, Włoszech, Holandii, Polsce, Rumunii i Hiszpanii. Na każdym rynku darowizny zostaną wykorzystane na lokalne cele, wybrane przez zespół BIC, we współpracy z lokalnym oddziałem organizacji.
Współpraca z SOS Children’s Villages jest realizowana w ramach zobowiązania BIC do poprawy warunków nauki 250 milionom dzieci na całym świecie do 2025 r., złożonego w 2017 roku w ramach programu „Writing the Future Together”.
___
O BIC
BIC jest światowym liderem na rynku produktów szkolno-biurowych, zapalniczek i maszynek do golenia. Od ponad 75 lat realizuje ideę dostarczania wysokiej jakości niedrogich produktów konsumentom na całym świecie. Obecnie produkty BIC są sprzedawane w ponad 160 krajach na całym świecie. Firma posiada w portfolio kultowe marki, takie jak: BIC Kids®, Conté®, BIC Flex™, Made For YOU™, BIC Soleil®, Tipp-Ex®, i inne. W 2019 r. sprzedaż netto BIC wyniosła 1 949,4 mln euro. Firma jest notowana na giełdzie „Euronext Paris”. Słynie z zaangażowania w zrównoważony rozwój i edukację. Więcej informacji na www.bickids.com, www.bicworld.com, LinkedIn, Instagramie, Twitterze i YouTube.

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Lekcja: AI. Szkolenia o sztucznej inteligencji dla nauczycieli

Kwalifikacja Profesjonalna CGMA zostaje zaktualizowana w odpowiedzi na rosnące wymagania nowoczesnych finansów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Z badania Eurobarometru wynika, że nieco ponad połowa Europejczyków (53 proc.) popiera dalsze rozszerzenie UE o nowe kraje. Dania, która 1 lipca obejmuje po Polsce przewodnictwo w Radzie UE, zapowiada, że będzie to jeden z jej priorytetów na najbliższe półrocze, nazywając rozszerzenie „geopolityczną koniecznością” kluczową dla stabilizacji Europy.
Transport
Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.