Komunikaty PR

Karty Diners Club Klasyczna i LOT za 0 zł

2020-10-22  |  10:05
Kontakt
CCG
CCG

CCG
02-518 Warszawa
clearcom|clearcom.pl| |clearcom|clearcom.pl
512 643 009
CCG

Diners Club Polska w ramach Tygodnia Płatności Bezgotówkowych przygotował specjalną promocję. Klienci, którzy złożą do końca października wniosek o kartę Diners Club Klasyczną lub LOT zostaną zwolnieni z pierwszej opłaty rocznej. Z kolei w przypadku wyboru przez klientów prestiżowej karty Premium Vintage opłata ta będzie obniżona o połowę. Z oferty mogą skorzystać osoby prywatne oraz firmy.

Promocja potrwa do końca października. Wpisuje się ona w kampanię społeczną „Warto Bezgotówkowo”, w ramach której co roku organizowany jest Tydzień Płatności Bezgotówkowych. Celem akcji jest m.in. upowszechnianie  wiedzy o zaletach bezgotówkowych form płatności i popularyzacja płatności zbliżeniowych. Wydarzenie zainicjowała Koalicja na Rzecz Obrotu Bezgotówkowego i Mikropłatności.

Aby skorzystać z przygotowanej przez Diners Club Polska specjalnej oferty należy złożyć wniosek o kartę do dnia 31 października włącznie. Zwolnienie z pierwszej opłaty rocznej obejmuje karty Klasyczne i LOT dla osób prywatnych oraz firm. W przypadku prestiżowej karty Premium Vintage pierwsza opłata roczna będzie obniżona o połowę tj. do kwoty 500 zł.

– Dokonywanie płatności bezgotówkowo zyskuje stale coraz większą popularność, przynosząc korzyści, które doceniane są szczególnie w obecnym, trudnym czasie. Bezpieczeństwo postrzegane dotychczas bardziej w aspekcie finansowym czy zaawansowanej technologii zyskuje także wymiar dotyczący wprost zdrowia i życia każdego z nas, najbardziej osobisty i społeczny zarazem – mówi Paweł Pomianowski, Dyrektor Generalny Diners Club Polska - Od wielu lat wspieramy rozwój płatności bezgotówkowych, co roku uczestnicząc w inicjatywie Dnia a następnie Tygodnia Płatności Bezgotówkowych. Propozycja Diners Club Polska zawsze spotykała się z dużym zainteresowaniem, dlatego też po raz kolejny specjalna oferta z tej okazji potrwa dłużej. W tym roku do końca października – dodaje.

Dodatkowe korzyści

Karty kredytowe wydawcy umożliwiają dostęp do finansowania na korzystnych warunkach. Posiadacze kart Diners Club w każdej chwili mogą skorzystać z jednego z najniżej oprocentowanych kredytów w karcie - wynoszącego obecnie 5,76 proc. w skali roku. Co ważne, okres bezodsetkowy sięga do 59 dni. Oznacza to, że przez blisko dwa miesiące klienci nie ponoszą kosztów oprocentowania i dopiero po tym czasie będą one naliczane. Jeśli jednak posiadacz karty spłaci zobowiązanie przed tym terminem, nie poniesie żadnych kosztów. Okres bezodsetkowy obejmuje również wypłaty gotówki. Klienci mają także możliwość spłaty innych zobowiązań kredytowych w ramach dostępnego limitu karty Diners Club.

W przypadku instrumentów płatniczych Diners Club klienci mogą liczyć również na usługi dodane tj. pakiet ubezpieczeń.

Powszechna  akceptacja

Kartami Diners Club można płacić w większości największych sieci detalicznych, m.in. Auchan, Carrefour, Lidl, Żabka, Pepco, Castorama, IKEA, Leroy Merlin, sieciach aptek Ziko, Dr Max, DOZ oraz stacjach benzynowych – Orlen, Lotos, BP, Shell czy Amic Energy. Wśród akceptantów są także największe marki technologiczne oraz e-commerce, jak Amazon, AliExpress czy Uber. Kartami Diners Club można zapłacić również za bilety komunikacji miejskiej – w serwisach online i aplikacjach.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Informacja o Diners Club Polska

Diners Club Polska jest jedynym niebankowym podmiotem w Polsce, który wydaje karty kredytowe z okresem bezodsetkowym do 59 dni i atrakcyjnym oprocentowaniem kredytu w wysokości od 4,32 proc. Karty tego wydawcy można połączyć z największym europejskim programem lojalnościowym - Miles and More. Oferta kart Diners Club jest kierowana do dużych oraz małych i średnich przedsiębiorstw, przedstawicieli wolnych zawodów, podróżników, oraz wszystkich, którzy cenią wygodę i bezpieczeństwo. Karty są akceptowane w ponad 35 mln punktów handlowo-usługowych w ponad 200 państwach i terytoriach zależnych oraz w 1,3 mln bankomatów. Spółka jest licencjobiorcą Diners Club International, najstarszego wydawcy kart płatniczych oraz jednej z największych i najbardziej znanych niebankowych instytucji finansowych na świecie, należącej do Discover Financial Services.

Więcej informacji na stronie: www.dinersclub.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse Nieznaczny spadek obrotów w faktoringu Biuro prasowe
2024-04-24 | 10:30

Nieznaczny spadek obrotów w faktoringu

Pierwszy kwartał 2024 roku na rynku faktoringu przyniósł nieznaczny spadek obrotów w relacji do analogicznego okresu rok temu. Firmy zrzeszone w Polskim Związku Faktorów w
Finanse Członkowie Zarządu Toyota Bank Polska S.A. wyróżnieni medalami Prezydenta RP
2024-04-24 | 08:00

Członkowie Zarządu Toyota Bank Polska S.A. wyróżnieni medalami Prezydenta RP

W trakcie uroczystego wieczoru na zakończenie konferencji E-Leasing Day 6.0, organizowanej przez Związek Polskiego Leasingu (ZPL), zostały wręczone odznaczenia państwowe dla osób
Finanse Toyota Bank podwyższa oprocentowanie Lokaty Plus na okres 6 i 9 miesięcy
2024-04-22 | 09:00

Toyota Bank podwyższa oprocentowanie Lokaty Plus na okres 6 i 9 miesięcy

Toyota Bank kontynuuje wprowadzanie korzystnych zmian w ofercie lokat, reagując na oczekiwania klientów. Bank podnosi oprocentowanie swojej flagowej Lokaty Plus na okres 6 i 9 miesięcy do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Zmiany klimatu uderzają w portfele konsumentów. Podniosą ceny żywności nawet o 3 pkt proc. rocznie

Coraz wyższe średnie temperatury obserwowane na świecie przekładają się na wzrost cen żywności. Problem dotyczy zarówno krajów rozwiniętych, jak i rozwijających się. Naukowcy z Poczdamskiego Instytutu Badań nad Wpływem Klimatu obliczyli, że do 2035 roku zdarzenia klimatyczne podniosą ceny żywności o 0,9–3,2 pkt proc. rocznie, a ogólny poziom inflacji o 0,3–1,1 pkt proc. Naukowcy przeanalizowali dane dotyczące zmian cen artykułów żywnościowych ze 120 krajów świata w ciągu ostatnich 30 lat.

Transport

Chiny przyspieszają inwestycje w odnawialne źródła. Nie przestają jednak rozbudowywać mocy węglowych

Coraz dotkliwsze skutki zmian klimatycznych, ale przede wszystkim chęć zbudowania bezpieczeństwa energetycznego i uniezależnienia się od zewnętrznych dostaw surowców skłoniły rząd w Pekinie do ekspresowych inwestycji w nowe moce odnawialnej energii. W efekcie Chiny wyrastają na globalnego lidera transformacji energetycznej – odpowiadają dziś za największy na świecie przyrost mocy zainstalowanych w fotowoltaice i wiatrakach. Co ciekawe, nie rezygnują jednak przy tym również z inwestycji w energetykę węglową.

Konsument

Niska wiedza ekonomiczna Polaków może wpłynąć na większe zainteresowanie usługami doradców finansowych. Wciąż rzadko korzystamy z ich pomocy

Ponad 70 proc. Polaków ma niską lub przeciętną wiedzę finansową – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2024”. To przekłada się na niewielkie uczestnictwo w rynku kapitałowym i niską skłonność do inwestowania i oszczędzania. Dlatego eksperci upatrują istotnej roli doradców finansowych w zmianie tej tendencji. Większość gospodarstw domowych nie korzysta jednak z tego typu usług. Branża od lat samoreguluje kwestię kompetencji i certyfikatów dla doradców, ale liczy na utworzenie publicznego rejestru, w którym klienci mieliby dostęp do takich informacji, w ten sposób zyskując większe zaufanie do przedstawicieli tego zawodu.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.