Nowi eksperci dołączają do Griffin Real Estate
Grayling Poland Sp. z o.o.
Aleje Jerozolimskie
00-807 Warszawa
izabela.kowalska|grayling.com| |izabela.kowalska|grayling.com
609707150
www.grayling.com
Jakub Art i Adrian Mieloch dołączyli do działu finansów Griffin Real Estate. Obydwaj rozpoczęli pracę na stanowiskach Vice President Finance.
Do obowiązków Jakuba Arta będą należeć kwestie związane z wszystkimi platformami inwestycyjnymi firmy. W nowej roli odpowiada on również za procesy finansowane, sprawozdawcze i zarządzanie aktywami firmy.
Poprzednio jako Senior w dziale audytu w Ernst & Young odpowiadał za współpracę z Echo Investment, Skanska i CBRE Global Investors. W swojej karierze pracował również dla Marvipol Development, gdzie jako Head of Controlling and Reporting był odpowiedzialny za budżetowanie, procesy finansowe związane z bankami i obligacjami, przygotowanie modeli finansowych, prognozowanie przychodów i wydatków oraz sporządzanie skonsolidowanych sprawozdań finansowych zgodnie z Międzynarodowymi Standardami Sprawozdawczości Finansowej (MSSF).
Adrian Mieloch, który również dołączył do działu finansów Griffin Real Estate, odpowiada za sprawozdawczość statutową, zarządczą i bankową, budżetowanie oraz prognozowanie przepływów pieniężnych, a także kontrolę wyników i zarządzanie bieżącymi sprawami operacyjnymi firmy.
Adrian Mieloch specjalizuje się w prowadzeniu badań jednostkowych i skonsolidowanych sprawozdań finansowych oraz pakietów sprawozdawczości finansowej z różnych branż, w tym podmiotów gospodarczych notowanych w krajach Unii Europejskiej. Adrian Mieloch jest absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego i Szkoły Głównej Handlowej. Posiada ponad 6-letnie doświadczenie w doradztwie finansowym zdobyte w takich firmach jak PwC, gdzie przez ostatnie 3 lata prowadził liczne projekty świadczące usługi audytu dla klientów międzynarodowych i lokalnych.
Przyszłość profesji finansowej: wyniki najnowszego badania AICPA & CIMA
Nieznaczny spadek obrotów w faktoringu
Członkowie Zarządu Toyota Bank Polska S.A. wyróżnieni medalami Prezydenta RP
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.