Wymieniam mobilnie” z okazji 13 urodzin Walutomatu!
Currency One
Szyperska 14
61-754 Poznań
magdalena.jasnoch|currency-one.com| |magdalena.jasnoch|currency-one.com
517426896
walutomat.pl
Walutomat, najstarszy serwis wymiany walut online, kończy w tym roku 13 lat. Jak co roku w listopadzie platforma świętuje urodziny, na które przygotowała kilka niespodzianek dla swoich klientów – m.in. konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.
Akcja urodzinowa Walutomatu ma zachęcić użytkowników do korzystania z aplikacji mobilnej oraz mobilnej autoryzacji. W konkursie dla klientów serwisu do wygrania jest 200 nagród po 40 zł. Natomiast dla nowych użytkowników w akcji promocyjnej, Walutomat rozda bony do Empiku na kwotę 40 zł. Dodatkowo można zawalczyć o nagrodę specjalną, czyli bon o wartości 3000 zł do Wakacje.pl – wystarczy odpowiedzieć na pytanie konkursowe: „Co oznacza dla Ciebie bycie mobilnym?”
-W tym roku postanowiliśmy zorganizować akcje dla kilku grup docelowych. W konkursie urodzinowym dla klientów nagradzamy ich za wymiany walut poprzez aplikację mobilną. Nowi klienci mogą skorzystać z promocji, w której po rejestracji i wymianie 700 jednostek waluty otrzymują bon do Empiku oraz możliwość zawalczenia o nagrodę specjalną. Nie zapomnieliśmy również o osobnym konkursie dla naszych fanów na Facebooku - mówi Magdalena Jasnoch, Head of Marketing & PR Walutomatu.
Serwis Walutomat w ciągu 13 lat istnienia zdobył zaufanie ponad 530 tys. klientów, którzy wygenerowali ponad 115 miliardów złotych obrotu od początku działania. Oprócz wymiany walut online, platforma oferuje również tanie przelewy zagraniczne do 50 krajów, natychmiastowe przelewy w euro SEPA Instant oraz Open API dla biznesu.
Nieznaczny spadek obrotów w faktoringu
Członkowie Zarządu Toyota Bank Polska S.A. wyróżnieni medalami Prezydenta RP
Toyota Bank podwyższa oprocentowanie Lokaty Plus na okres 6 i 9 miesięcy
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
Zmiany klimatu uderzają w portfele konsumentów. Podniosą ceny żywności nawet o 3 pkt proc. rocznie
Coraz wyższe średnie temperatury obserwowane na świecie przekładają się na wzrost cen żywności. Problem dotyczy zarówno krajów rozwiniętych, jak i rozwijających się. Naukowcy z Poczdamskiego Instytutu Badań nad Wpływem Klimatu obliczyli, że do 2035 roku zdarzenia klimatyczne podniosą ceny żywności o 0,9–3,2 pkt proc. rocznie, a ogólny poziom inflacji o 0,3–1,1 pkt proc. Naukowcy przeanalizowali dane dotyczące zmian cen artykułów żywnościowych ze 120 krajów świata w ciągu ostatnich 30 lat.
Transport
Chiny przyspieszają inwestycje w odnawialne źródła. Nie przestają jednak rozbudowywać mocy węglowych
Coraz dotkliwsze skutki zmian klimatycznych, ale przede wszystkim chęć zbudowania bezpieczeństwa energetycznego i uniezależnienia się od zewnętrznych dostaw surowców skłoniły rząd w Pekinie do ekspresowych inwestycji w nowe moce odnawialnej energii. W efekcie Chiny wyrastają na globalnego lidera transformacji energetycznej – odpowiadają dziś za największy na świecie przyrost mocy zainstalowanych w fotowoltaice i wiatrakach. Co ciekawe, nie rezygnują jednak przy tym również z inwestycji w energetykę węglową.
Konsument
Niska wiedza ekonomiczna Polaków może wpłynąć na większe zainteresowanie usługami doradców finansowych. Wciąż rzadko korzystamy z ich pomocy
Ponad 70 proc. Polaków ma niską lub przeciętną wiedzę finansową – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2024”. To przekłada się na niewielkie uczestnictwo w rynku kapitałowym i niską skłonność do inwestowania i oszczędzania. Dlatego eksperci upatrują istotnej roli doradców finansowych w zmianie tej tendencji. Większość gospodarstw domowych nie korzysta jednak z tego typu usług. Branża od lat samoreguluje kwestię kompetencji i certyfikatów dla doradców, ale liczy na utworzenie publicznego rejestru, w którym klienci mieliby dostęp do takich informacji, w ten sposób zyskując większe zaufanie do przedstawicieli tego zawodu.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.