Komunikaty PR

Inspirujące podróże po świecie wraz z kolekcjami płytek Cersanit

2021-07-27  |  16:25
Biuro prasowe

Każdy chyba marzy o podróży w dalekie zakątki świata. Ten skrawek skąpanej słońcem plaży i szeleszczących, tropikalnych palm możemy przenieść na bliższy nam grunt. Idealnym pomysłem na letnie odświeżenie łazienki, będą niezwykle wszechstronne inspiracje, które znajdziemy w kolekcjach płytek od Cersanit. Te propozycje pozwolą nam przenieść się do wymarzonej, wakacyjnej destynacji bez wychodzenia z domu i o dowolnej porze dnia i nocy.

Piaszczyste chwile wytchnienia

Plaża, słońce, morze – tak niewiele potrzeba, aby poczuć niczym nieskrępowany relaks i przenieść się myślami w strefę harmonii. Polecamy do odkrycia kolekcję MURRA od marki Cersanit, inspirowaną barwami nadmorskich plaż. Dzięki tej propozycji bez wątpienia poczujemy łagodzące ukojenie wraz z każdą poranną toaletą. Beżowa płytka bazowa doda wnętrzu przytulności i ciepła, jeszcze bardziej akcentowanych poprzez subtelny wzór przeczesanego wiatrem piasku, który zdobi dostępną w kolekcji płytkę strukturalną. Uniwersalna kolorystyka oferuje szeroki zakres aranżacji, odznaczających się oryginalnością oraz nieustępującym szykiem. To wszystko w połączeniu z dedykowaną, wpisującą się w motyw plaży podłogą, stworzy w naszym domu prawdziwą sferę odpoczynku.

Beztroskie tropiki

Kolejnym celem naszej podróży mogą być pokryte bujną roślinnością tropiki. Kolekcja TROPICANI od marki Cersanit przenosi tajemniczość oraz regenerujące właściwości Matki Natury wprost do naszych czterech ścian. Z pomocą wyrazistej płytki dekoracyjnej, pokrytej rysunkiem przeplatających się nawzajem liści, stworzymy łazienkę, do której stale będziemy chcieli powracać. Delikatny metaliczny efekt na powierzchni płytek będzie łagodnie odbijał światło, otulając całe pomieszczenie ciepłymi, łagodzącymi refleksami. Kolekcja TROPICANI idealnie połączy się z drewnianą podłogą oraz roślinnością doniczkową, tym samym potęgując organiczny charakter całości w naszej przestrzeni łazienkowej.

Wnętrze, które cieszy

Naszą podróż dookoła świata zamykają kunszt i piękno francuskiego designu. Aksamitna powierzchnia oraz ponadczasowa elegancja – tak właśnie można opisać szykowną kolekcję UNA WHITE PEARL od marki Cersanit.  Kolekcję wyróżnia zupełnie nowe szkliwo w ofercie marki – PERAL (perłowe) o dwóch strukturach przypominające delikatny, lśniący aksamit. Nieskazitelna biel połączona została tutaj z wysublimowanym i popularnym wzorem francuskiej jodły płytki Coreset Structure, którą pokochają fani nietuzinkowego stylu. Strzeliste, schodzące się ze sobą linie przykuwają wzrok, otaczając przestrzeń aurą intymności oraz spokoju. Jedyna w swoim rodzaju powierzchnia płytki z zauważalną strukturą, w intrygujący sposób rozpraszają wpadające do łazienki światło, nie tylko optycznie powiększając pomieszczenie, ale również dodając mu charakterystycznej dynamiki. To kolekcja dla prawdziwych koneserów.

 

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Do 2050 roku ciężar plastikowych śmieci w wodach będzie większy niż ryb Biuro prasowe
2024-04-25 | 11:50

Do 2050 roku ciężar plastikowych śmieci w wodach będzie większy niż ryb

Wyniki najnowszego badania wskazują, że do 2040 roku dwukrotnie wzrośnie ilość tworzyw sztucznych na świecie. Dlatego tak ważna jest walka z ich nadmiarem. Marka Waterdrop we
Firma RUSZA BCC STARTUPS
2024-04-25 | 11:15

RUSZA BCC STARTUPS

Rusza BCC STARTUPS - nowa linia biznesowa Business Centre Club. Najstarsza i największa organizacja pracodawców otwiera się na młodych przedsiębiorców i wychodzi naprzeciw
Firma Badanie Innowacyjności Przedsiębiorstw
2024-04-25 | 11:05

Badanie Innowacyjności Przedsiębiorstw

Business Centre Club wraz z partnerami: firmą doradczą Crido oraz startupem Innciate zaprasza do udziału w Badaniu Innowacyjności Przedsiębiorstw, którego celem jest ocena poziomu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Zmiany klimatu uderzają w portfele konsumentów. Podniosą ceny żywności nawet o 3 pkt proc. rocznie

Coraz wyższe średnie temperatury obserwowane na świecie przekładają się na wzrost cen żywności. Problem dotyczy zarówno krajów rozwiniętych, jak i rozwijających się. Naukowcy z Poczdamskiego Instytutu Badań nad Wpływem Klimatu obliczyli, że do 2035 roku zdarzenia klimatyczne podniosą ceny żywności o 0,9–3,2 pkt proc. rocznie, a ogólny poziom inflacji o 0,3–1,1 pkt proc. Naukowcy przeanalizowali dane dotyczące zmian cen artykułów żywnościowych ze 120 krajów świata w ciągu ostatnich 30 lat.

Transport

Chiny przyspieszają inwestycje w odnawialne źródła. Nie przestają jednak rozbudowywać mocy węglowych

Coraz dotkliwsze skutki zmian klimatycznych, ale przede wszystkim chęć zbudowania bezpieczeństwa energetycznego i uniezależnienia się od zewnętrznych dostaw surowców skłoniły rząd w Pekinie do ekspresowych inwestycji w nowe moce odnawialnej energii. W efekcie Chiny wyrastają na globalnego lidera transformacji energetycznej – odpowiadają dziś za największy na świecie przyrost mocy zainstalowanych w fotowoltaice i wiatrakach. Co ciekawe, nie rezygnują jednak przy tym również z inwestycji w energetykę węglową.

Konsument

Niska wiedza ekonomiczna Polaków może wpłynąć na większe zainteresowanie usługami doradców finansowych. Wciąż rzadko korzystamy z ich pomocy

Ponad 70 proc. Polaków ma niską lub przeciętną wiedzę finansową – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2024”. To przekłada się na niewielkie uczestnictwo w rynku kapitałowym i niską skłonność do inwestowania i oszczędzania. Dlatego eksperci upatrują istotnej roli doradców finansowych w zmianie tej tendencji. Większość gospodarstw domowych nie korzysta jednak z tego typu usług. Branża od lat samoreguluje kwestię kompetencji i certyfikatów dla doradców, ale liczy na utworzenie publicznego rejestru, w którym klienci mieliby dostęp do takich informacji, w ten sposób zyskując większe zaufanie do przedstawicieli tego zawodu.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.