Komunikaty PR

Jeszcze łatwiejsze zarządzanie flotą EV dzięki partnerstwu Elocity i Mooveno

2024-04-24  |  11:30
Biuro prasowe
Kontakt

Agnieszka Stefaniak-Zubko
Elocity sp z.o.o.

ul. Wolnica 13/10
31-060 Kraków
a.stefaniakzubko|elo.city| |a.stefaniakzubko|elo.city
663726101
elo.city

Kiedy siły łączą spółki znane w branży EV z innowacyjnego podejścia do elektromobilności, zwykle zyskują na tym użytkownicy aut elektrycznych. Podobnie będzie w przypadku startującego właśnie projektu Elocity i Mooveno, w wyniku którego managerowie flot zyskają jeszcze więcej udogodnień w zarządzaniu zielonymi flotami.

Mooveno to aplikacja  skupiająca w jednym miejscu najważniejsze usługi mobilne dla kierowców: profesjonalne myjnie ręczne, monitoring stanu floty, mapę stacji ładowania samochodów elektrycznych oraz e-portfel opłat za autostrady i parkingi. Aplikacja powstała w 2016 roku i dziś obsługuje ponad 40 000 użytkowników z ponad 200 firm.

- Mooveno to jedyne rozwiązanie łączące wysoką jakość oraz nowoczesne usługi, które ułatwiają cyfrową transformację w kierunku zrównoważonej mobilności - wyjaśnia Tomasz Czerniejewski, CEO Mooveno. - Dzięki współpracy z Elocity możemy istotnie zwiększyć bazę stacji ładowania dostępnych za pośrednictwem naszej aplikacji - podkreśla.

Zakres współpracy obu partnerów obejmuje dwa główne obszary. Pierwszym z nich jest udostępnienie użytkownikom aplikacji Mooveno stacji ładowania zarządzanych przez system Elocity, co znacznie zwiększy komfort podróży bez konieczności instalowania dodatkowego oprogramowania.

- Dzięki roamingowi umożliwiamy użytkownikom Mooveno łatwy dostęp do nowych stacji ładowania oraz umożliwiamy ładowanie się na nich za pomocą aplikacji, z której do tej pory korzystali - mówi Agnieszka Nocuń, członek zarządu Elocity. - W wyniku naszej współpracy aplikacja Mooveno zyskuje ponad 900 ogólnodostępnych stacji ładowania
i z perspektywy użytkownika staje się jeszcze bardziej kompleksowa
- dodaje ekspertka.

Drugi obszar, w którym Elocity będzie wspierać Mooveno, to rozwiązania dedykowane rozwijającym się flotom elektrycznym. W ofercie partnerów znajdzie się m.in. kompleksowa usługa w zakresie ładowania elektryków w domach pracowników.

- W ramach współpracy dostarczymy pracownikom flotowym klientów Mooveno nie tylko stacje ładowania, ale także obsługujący je system, który umożliwia m.in. rozliczenia ładowań służbowych na prywatnym przyłączu - wyjaśnia Agnieszka Nocuń.
- Zainteresowanym firmom zapewnimy także niezbędne audyty,  dostawę i montaż infrastruktury ładowania oraz systemową obsługę - wylicza ekspertka Elocity.

Elocity w swojej ofercie posiada autorskie rozwiązania dla flot, które poszukują kompleksowych rozwiązań z zakresu infrastruktury ładowania. W 2023 roku firma wdrożyła innowacyjną usługę agenta rozliczeniowego, która minimalizuje administrację związaną z dokonywaniem zwrotów dla pracowników z tytułu służbowych ładowań na przydomowych stacjach. Teraz ze wszystkich tych rozwiązań będą mogli korzystać również klienci Mooveno.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Zielony list. Usługi pocztowe także muszą być zrównoważone Biuro prasowe
2024-04-30 | 06:00

Zielony list. Usługi pocztowe także muszą być zrównoważone

W obliczu narastających wyzwań klimatycznych, branża pocztowa przyjmuje zielone rozwiązania logistyczne jako kluczową odpowiedź na zmieniające się regulacje dotyczące emisji.
Firma Efektywne magazynowanie w przemyśle spożywczym
2024-04-29 | 01:00

Efektywne magazynowanie w przemyśle spożywczym

Cukrownie, browary, mleczarnie, wytwórnie napojów gazowanych – to tylko kilka przykładów przedsiębiorstw, w których podczas procesów produkcyjnych,
Firma Rebranding w branży deweloperskiej – kto, jak, dlaczego?
2024-04-29 | 01:00

Rebranding w branży deweloperskiej – kto, jak, dlaczego?

PROFIT Development obchodzi właśnie 20-lecie swojego istnienia. Na przestrzeni dwóch dekad firma oddała do użytku tysiące mieszkań w Łodzi, we Wrocławiu i w Warszawie. W planie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.