Marki CDRL dostępne na Modivo.pl i Amazon.de
Grupa CDRL, właściciel odzieżowej marki dziecięcej Coccodrillo, poszerza dostępność swoich produktów – zarówno w Internecie jak i stacjonarnie. W ostatnim czasie firma nawiązała współpracę z nowymi platformami marketplace, otwartych zostało też 5 nowych sklepów stacjonarnych i 12 nadmorskich salonów sezonowych.
Produkty Coccodrillo są już dostępne na platformach platformie Modivo.pl oraz Amazon.de. Marka brała również udział w majowej kampanii sprzedażowej na Limango.pl. Dodatkowo, firma CDRL rozpoczęła dystrybucję produktów marki Lemon na platformie Allegro.
- Działamy w modelu omnichannel. Systematycznie powiększamy sieć sprzedaży Coccodrilllo i działamy przy tym wielokanałowo – zarówno poszerzając współpracę z nowymi platformami internetowymi, ale też nie zapominamy o tradycyjnych sieciach sprzedaży. Otworzyliśmy 5 nowych sklepów stacjonarnych, sukcesem sprzedażowym są także letnie salony stacjonarne, których mamy w tym roku 12. Wychodząc naprzeciw potrzebom klientów, uruchomiliśmy również usługę click&collect – tłumaczy Tomasz Przybyła, wiceprezes CDRL.
Nowe sklepy franczyzowe marki Coccodrillo zostały otwarte w Gorzowie Wielkopolskim, Staszowie, Radzyminie, Makowie Mazowieckim oraz Tomaszowie Lubelskim. Sezonowe salony Coccodrillo można znaleźć w nadmorskich miejscowościach takich jak: Dźwirzyno, Hel, Jarosławiec, Jastarnia, Karwia, Krynica Morska, Łeba, Niechorze, Rewal, Rowy, Sabrinowo, Ustronie Morskie.
Do 2050 roku ciężar plastikowych śmieci w wodach będzie większy niż ryb
RUSZA BCC STARTUPS
Badanie Innowacyjności Przedsiębiorstw
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.