Komunikaty PR

Powracające networkingi

2020-07-14  |  12:00
Biuro prasowe

Pandemia koronawirusa i ogłoszenie przez rząd lockdownu spowodowało przeniesie się wszystkich zajęć do domu. Nasze mieszkania stały się nagle biurami, restauracjami, szkołami i przedszkolami. A wszystko to, co dotychczas działo się w “realu”, przeniosło się do sieci. Wszystkie spotkania towarzyskie czy też te biznesowe odbywały się online poprzez różne platformy. To samo spotkało róznego rodzaju szkolenia, które nagle stały się webinariami, w których uczestniczyć mogliśmy przygotowując obiad naszym pociechom.

 

Przez jakiś czas taki multitasking nie sprawiał nam problemu. Cieszyliśmy się, że możemy spędzić więcej czasu z rodziną i odpocząć od codzinnego przebywania w biurze. Jednak kilka miesięcy takiej sytuacji sprawiło, że obecnie jesteśmy stęsknieni za wszystkim tym, co do tej pory było normą.

 

- Cała ta kwarantanna spowodowała niemały paraliż we wszystkich branżach. Nagle wszyscy zostaliśmy zamknięci w domach i pozbawieni tego, co było dla nas normalnością. Na tamten moment na pewno było to potrzebne, by móc zatrzymać rozprzestrzenianie się wirusa. Teraz jednak wszyscy pragniemy wrócić do tego co było przed pandemią. Przedsiębiorcy chcą znów móc spotykać się ze sobą. Tworzyć nowe siatki znajomości, które są niezbędnę do funkcjonowania firmy. Możliwość poznawania swoich klientów mają na spotkaniach networkingowych, które również wracają po długiej przerwie – mówi Maciej Gnyszka, założyciel Towarzystw Biznesowych.

Aż 90% klientów przychodzi do firm z polecenia. Dzięki uczestnictwie w spotkaniach networkingowych wiele przedsiebiorstw może szybko zarobić dzięki sprawdzonym rekomendacjom i wiedzy biznesowej od ekspertów z wielu branż.

 

- Nieraz spotkałem się ze stwierdzeniem, że spotkania networkingowe nie sprawią, że nagle będziemy mieć więcej klientów. Jednak jest to błędne myślenie. Wielu przedsiębiorców, którzy pojawiają się na takich spotkaniach opowiada mi, jak bardzo opłacalne kontakty udaje im się podpisywać właśnie z osobami poznanymi na takich spotkaniach. A na początku byli mocno sceptyczni. Jednak to dzięki kontaktom nasze firmy się rozwijają. Dlatego nie musieliśmy zachęcać ludzi do powrotu – znając korzyści i mając doświadczenie wiedzieli, że sami chcą znów się spotykać i wymieniać wiedzą i kontaktami – tłumaczy Maciej Gnyszka.

Przez pandemię wiele firm straciło klientów i duże kontrakty. Każdy szukał oszczędności. Teraz jednak wracając do normalnego życia znów trzeba odświeżyć swoje kontakty. Spotkania networkingowe pozwalają na zbieranie nowych partnerów biznesowych i rozwój swojego biznesu, o czym świadczy liczba prawie 400 aktywnych członków Towarzystw Biznesowych.  Po pandemii jest to jeszcze istotniejsze niż przed nią. Warto za tym zainwestować czas i pojawić się na takim spotkaniu, a być może staniemy się liderem w naszej branży?

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Do 2050 roku ciężar plastikowych śmieci w wodach będzie większy niż ryb Biuro prasowe
2024-04-25 | 11:50

Do 2050 roku ciężar plastikowych śmieci w wodach będzie większy niż ryb

Wyniki najnowszego badania wskazują, że do 2040 roku dwukrotnie wzrośnie ilość tworzyw sztucznych na świecie. Dlatego tak ważna jest walka z ich nadmiarem. Marka Waterdrop we
Firma RUSZA BCC STARTUPS
2024-04-25 | 11:15

RUSZA BCC STARTUPS

Rusza BCC STARTUPS - nowa linia biznesowa Business Centre Club. Najstarsza i największa organizacja pracodawców otwiera się na młodych przedsiębiorców i wychodzi naprzeciw
Firma Badanie Innowacyjności Przedsiębiorstw
2024-04-25 | 11:05

Badanie Innowacyjności Przedsiębiorstw

Business Centre Club wraz z partnerami: firmą doradczą Crido oraz startupem Innciate zaprasza do udziału w Badaniu Innowacyjności Przedsiębiorstw, którego celem jest ocena poziomu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.