Cooking Simulator VR grą roku VR platformy Steam 2021!
InnerValue
Koszykowa 54
00-675 Warszawa
e.moscicka|innervalue.pl| |e.moscicka|innervalue.pl
535 562 945
https://innervalue.pl/
Produkcja Cooking Simulator VR z portfolio Big Cheese Studio – notowanego na głównym rynku GPW w Warszawie producenta gier wideo – zdobyła nagrodę gry roku VR platformy Steam 2021. Jest to pierwsze takie wyróżnienie gry VR w historii polskiego gamedevu. Wkrótce spółka planuje wydanie kolejnych wersji, w tym na największą platformę VR Oculus Quest.
- Cooking Simulator VR dostał najwyższe możliwe wyróżnienie platformy Steam. Jest to pierwsza w historii polskiego gamedevu nagroda gry roku na VR, a druga nagroda dla gry roku po Wiedźminie 3. Bardzo dziękujemy za tak fantastyczny odbiór przez graczy naszej VR-owej odsłony tego projektu. Konkurencja była ogromna, o miano najlepszej gry VR 2021 roku ubiegały się także Sniper Elite VR, Medal of Honor, czy Blair Witch VR Edition – mówi Łukasz Dębski, prezes zarządu Big Cheese Studio.
Projekt Cooking Simulator VR zadebiutował 29 lipca 2021 roku, jest to najlepszy debiut oraz najlepiej sprzedająca sie gra VR z całej grupy PlayWay.
Gra od początku wyróżniała się wysoką jakością (oceny bardzo pozytywne powyżej 80%). Za port gry odpowiada Studio GameBoom VR, które wraz z Big Cheese Studio przygotowało jedną z najlepiej ocenianych gier VR na platformie Steam.
W najbliższym czasie gra doczeka się także wersji na kolejne platformy, tym samym zwiększając potencjał sprzedażowy tytułu, w pierwszym półroczu planowany jest debiut wersji na platformę Oculus Quest oraz PS VR, co zdaniem zarządu przełoży się na jeszcze lepszą sprzedaż tytułu.
- Jesteśmy bardzo zadowoleni z doboru partnera, jakim jest GameBoom VR do portu na VR. Oceny, wolumen sprzedaży, czy teraz nagroda gry roku VR platformy Steam, to wspólna prawie 2- letnia praca nad projektem. Technologia VR przynosi nowe możliwości w wielu dziedzinach naszego życia, także w branży gier wideo. Chcemy podążać za trendami, szykujemy więc dla fanów wersję VR kompatybilną z popularnymi goglami Oculus Quest. Niebawem podamy więcej szczegółów. Liczymy, że wersja na Oculus Quest będzie miała znaczący wpływ na wolumen sprzedaży oraz przychody w kolejnych okresach, jest to platforma, która ma prawie 50% udziałów w rynku VR. Dodatkowo szacuje się, że sprzedaż Oculus Quest w 2022 roku może wynieść 18-20 mln zestawów VR – dodaje prezes zarządu Big Cheese Studio.
Cooking Simulator to sprzedażowy hit z portfolio produkcyjnego Big Cheese Studio. Po raz pierwszy tytuł został wydany na PC w 2019 roku. Jest to najlepiej oceniana gra o tematyce kulinarnej na platformie Steam. Średni czas rozgrywki wynosi 74 minuty. Projekt dostępny jest również w wersji na Nintendo Switch, Xbox One i PlayStation 4. Gra jest regularnie rozwijana poprzez udostępnianie płatnych i bezpłatnych dodatków. Do tej pory twórcy gry udostępnili 9 dodatków tematycznych, m.in. Oktoberfest, Halloween, Modern Kitchen, czy SUPERHOT oraz 4 płatne – Cooking with Food Network, Cakes and Cookies, Pizza oraz Shelter.
Do tej pory wolumen podstawowej wersji tytułu przekroczył 700 tys. egz., a wraz z dodatkami 1,1 mln.
Zespół Big Cheese Studio pracuje obecnie nad 3 nowymi, autorskimi grami. Środki na ich realizację pochodzą z przeprowadzonej w 2021 roku pierwszej oferty publicznej, w ramach której do spółki wpłynęła kwota 4,7 mln zł.
Karta Steam Cooking Simulator VR: https://tiny.pl/95s5j

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Wzrost sprzedaży piw bezalkoholowych idzie w parze z inwestycjami w zieloną energię. Kompania Piwowarska ogranicza ślad węglowy i wspiera lokalne inicjatywy
Kompania Piwowarska kontynuuję realizację strategii „Lepsza Przyszłość 2030”, w której łączy ambitne cele środowiskowe, edukacja konsumentów oraz rozwój segmentu piw bezalkoholowych z realnym wsparciem dla lokalnych społeczności. Firma, będąca liderem polskiego rynku piwa, ogranicza emisję CO₂, zwiększa udział opakowań zwrotnych i angażuje pracowników w wolontariat, w tym m.in. w pomoc dla ofiar powodzi na Dolnym Śląsku.
Handel
D. Joński: Europa musi chronić swój rynek poprzez cła i wysokie standardy bezpieczeństwa dla importowanych towarów. Powinniśmy budować własny przemysł oparty na tańszej energii

Tańsza energia, a przez to niższe koszty produkcji w Europie to jeden z kierunków, który wskazuje Unia Europejska w rywalizacji z tanimi towarami z Azji, głównie z Chin. Jednocześnie rynek Starego Kontynentu powinien być chroniony poprzez zbalansowane cła oraz wysokie standardy bezpieczeństwa stawiane importowanym produktom. Zdaniem europosła Dariusza Jońskiego ważne jest rozwijanie przemysłu w Europie bez względu na narodowość właścicieli. Relacje z Chinami muszą zostać na nowo zdefiniowane i przebiegać na równych zasadach.
Handel
Poprawia się jakość raportów dużych spółek giełdowych dotyczących zrównoważonego rozwoju. Pozostają też obszary do dopracowania

Ekspertki i eksperci z Deloitte’a przeprowadzili analizę ujawnień taksonomicznych spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych, która objęła sprawozdania z działalności za rok 2024 w części dotyczącej zrównoważonego rozwoju. To trzeci rok ujawniania stopnia zgodności przedsiębiorstw z Taksonomią Unii Europejskiej, co przekłada się na zwiększoną jakość i porównywalność prezentowanych danych. Jednocześnie można oczekiwać, że inwestycje zgodne z Taksonomią będą coraz istotniejszym elementem strategii rozwoju przedsiębiorstw w kolejnych latach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.