Komunikaty PR

Cooking Simulator VR grą roku VR platformy Steam 2021!

2021-01-04  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Ewa Mościcka
InnerValue

Koszykowa 54
00-675 Warszawa
e.moscicka|innervalue.pl| |e.moscicka|innervalue.pl
535 562 945
https://innervalue.pl/

Produkcja Cooking Simulator VR z portfolio Big Cheese Studio – notowanego na głównym rynku GPW w Warszawie producenta gier wideo – zdobyła nagrodę gry roku VR platformy Steam 2021. Jest to pierwsze takie wyróżnienie gry VR w historii polskiego gamedevu. Wkrótce spółka planuje wydanie kolejnych wersji, w tym na największą platformę VR Oculus Quest.

- Cooking Simulator VR dostał najwyższe możliwe wyróżnienie platformy Steam. Jest to pierwsza w historii polskiego gamedevu nagroda gry roku na VR, a druga nagroda dla gry roku po Wiedźminie 3. Bardzo dziękujemy za tak fantastyczny odbiór przez graczy naszej VR-owej odsłony tego projektu. Konkurencja była ogromna, o miano najlepszej gry VR 2021 roku ubiegały się także Sniper Elite VR, Medal of Honor, czy Blair Witch VR Edition – mówi Łukasz Dębski, prezes zarządu Big Cheese Studio.

Projekt Cooking Simulator VR zadebiutował 29 lipca 2021 roku, jest to najlepszy debiut oraz najlepiej sprzedająca sie gra VR z całej grupy PlayWay.

Gra od początku wyróżniała się wysoką jakością (oceny bardzo pozytywne powyżej 80%).  Za port gry odpowiada  Studio GameBoom VR, które wraz z Big Cheese Studio przygotowało jedną z najlepiej ocenianych gier VR na platformie Steam.

W najbliższym czasie gra doczeka się także wersji na kolejne platformy, tym samym zwiększając potencjał sprzedażowy tytułu, w pierwszym półroczu planowany jest debiut wersji na platformę Oculus Quest oraz PS VR, co zdaniem zarządu przełoży się na jeszcze lepszą sprzedaż tytułu.

- Jesteśmy bardzo zadowoleni z doboru partnera, jakim jest GameBoom VR do portu na VR. Oceny, wolumen sprzedaży, czy teraz nagroda gry roku VR platformy Steam, to wspólna prawie 2- letnia praca nad projektem. Technologia VR przynosi nowe możliwości w wielu dziedzinach naszego życia, także w branży gier wideo. Chcemy podążać za trendami, szykujemy więc dla fanów wersję VR kompatybilną z popularnymi goglami Oculus Quest. Niebawem podamy więcej szczegółów. Liczymy, że wersja na Oculus Quest będzie miała znaczący wpływ na wolumen sprzedaży oraz przychody w kolejnych okresach, jest to platforma, która ma prawie 50% udziałów w rynku VR. Dodatkowo szacuje się, że sprzedaż Oculus Quest w 2022 roku może wynieść 18-20 mln zestawów VR – dodaje prezes zarządu Big Cheese Studio.

Cooking Simulator to sprzedażowy hit z portfolio produkcyjnego Big Cheese Studio. Po raz pierwszy tytuł został wydany na PC w 2019 roku. Jest to najlepiej oceniana gra o tematyce kulinarnej na platformie Steam. Średni czas rozgrywki wynosi 74 minuty. Projekt dostępny jest również w wersji na Nintendo Switch, Xbox One i PlayStation 4. Gra jest regularnie rozwijana poprzez udostępnianie płatnych i bezpłatnych dodatków. Do tej pory twórcy gry udostępnili 9 dodatków tematycznych, m.in. Oktoberfest, Halloween, Modern Kitchen, czy SUPERHOT oraz 4 płatne – Cooking with Food Network, Cakes and Cookies, Pizza oraz Shelter.

Do tej pory wolumen podstawowej wersji tytułu przekroczył 700 tys. egz., a wraz z dodatkami 1,1 mln.

Zespół Big Cheese Studio pracuje obecnie nad 3 nowymi, autorskimi grami. Środki na ich realizację pochodzą z przeprowadzonej w 2021 roku pierwszej oferty publicznej, w ramach której do spółki wpłynęła kwota 4,7 mln zł.

Karta Steam Cooking Simulator VR: https://tiny.pl/95s5j

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: InnerValue
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE Biuro prasowe
2024-12-20 | 11:00

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

8. edycja rankingu SEC Newgate: WYCENA PREZESÓW #TOP30 POLSKIEJ GIEŁDY ponownie została zdominowana przez sektor finansów i bankowości, którego przedstawiciele odpowiadają
Giełda Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
2024-12-20 | 08:20

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Łódzkie studio gier, notowane na warszawskiej giełdzie, Big Cheese Studio S.A., przedstawia plany rozwoju na 2025 rok. Ich celem jest wzmocnienie pozycji spółki na globalnym rynku
Giełda Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
2024-12-02 | 14:00

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów

Bankier.pl zajął pierwsze miejsce w dwóch kategoriach tegorocznego Ogólnopolskiego Badania Inwestorów realizowanego przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej

Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.

Przemysł spożywczy

Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.

Transport

Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.