Aż się błyszczy! Apart debiutuje w Nowych Bielawach w Toruniu
Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations
ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl
Więcej złota, kamieni szlachetnych i eleganckich zegarków w Toruniu. Centrum handlowe Nowe Bielawy znacząco poszerza ofertę jubilerską. W obiekcie z portfolio Greenman Poland zadebiutował salon Apart. Lokal lidera na rynku jubilerskim otwarty został w najnowszym koncepcie handlowym marki.
– Umocnienie oferty jubilerskiej jest dla Nowych Bielaw jednym z kluczowych elementów rozwoju szeroko pojętej oferty modowej i lifestylowej. Od lat budując ten segment, stawiamy na marki, które są nie tylko doskonale znane, ale przede wszystkim cenione przez konsumentów i rynek z powodu wysokiej jakości oferty –
– Apart to doskonały przykład. To najsilniejsza marka w branży, która dziś jest liderem na rodzimym rynku jubilerskim, a do tego jest ceniona przez różne pokolenia konsumentów z uwagi na bogaty asortyment, ale także emocje jakie dostarcza. To także brand, który dynamicznie się rozwija w atrakcyjnych lokalizacjach. Debiut nowego salonu jest więc mocnym akcentem w naszej ofercie – dodaje.
Pojawienie się Apart to także kolejny przykład na to, że centrum handlowe działające w formacie convenience może w komercjalizacji odważnie sięgać po współpracę z markami typowymi dla tenat-mix’u galerii handlowych. – To trend będący efektem realizowanej strategii leasingowej, który coraz mocniej zaznacza się w Nowych Bielawach i w pozostałych centrach z naszego portfolio – mówi Karolina Nitowska.
– Kluczowe marki doceniają potencjał naszych obiektów. Ich uwagę zwraca unikalność formatu, który łączy convenience i lifestyle, jak również fakt, że stały się one popularnymi, lokalnymi destynacjami shoppingowymi dla całych rodzin. W przypadku Nowych Bielaw brandy przyciąga też chłonny rynek konsumencki, zmodernizowane otoczenie oraz rozwój obiektu, będący efektem rozbudowy centrum o dwa nowoczesne, w pełni skomercjalizowane parki handlowe – mówi.
Apart to kolejny salon z biżuterią w Nowych Bielawach. Działają tutaj również najemcy Verona, Eliza oraz Briju. – Za sprawą tego debiutu nie tylko poszerzamy ofertę jubilerską, ale także wprowadzamy do asortymentu zarówno marki Apart, jak również innych brandów jubilera, które dostępne w salonie np. Elixa, Aztorin, Artelioni czy AM:PM. Wzbogacamy także propozycję centrum o marki zegarków uznanych manufaktur. W efekcie oferta jubilerska obiektu staje się bardziej zróżnicowana i kompletna – dodaje Karolina Nitowska.
Centrum Nowe Bielawy zlokalizowane jest we wschodniej części Torunia w pobliżu DK 15 i 80 oraz autostrady A1, niecałe 15 minut od Starego Miasta. Otwarty w 2002 roku obiekt ma powierzchnię 25 tys. m kw. GLA i liczy sobie 70 sklepów, restauracji i punktów usługowych. Wśród kluczowych najemców znaleźć można m.in. Carrefour, Jysk, RTV Euro AGD, Douglas, home&you, Carry, Rossmann, Pepco i CCC. Zrealizowana w 2022 roku i 2023 roku rozbudowa obiektu, zaowocowała powstaniem 2 nowoczesnych parków handlowych. W ich ofercie dostępne są sklepy: NEONET, Komfort, TEDi, Sinsay, Action i Maxi Zoo.
Wszystkie zakupy robi się na Żabka Jush!
Tarczyński Protein: kabanosy naturalnie bogate w białko. Nowość w przekąskach
COMP ułatwia wprowadzenie systemu kaucyjnego
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.