Big Brands przyciągnęły Foodcom
Nieustannie zmieniające się otoczenie rynkowe wymusza na przedsiębiorstwach gotowość do dynamicznego rozwoju. Działając na wysoce konkurencyjnym rynku należy stale analizować i dostosowywać się do panujących na nim trendów. Dlatego Foodcom S.A. nie zwalnia tempa i rozszerza swoje portfolio o produkty znanych, globalnych marek (tzw. Big Brands), należących do segmentu rynku FMCG.
Foodcom S.A. to firma handlowa istniejąca na rynku od 2013 roku, która specjalizuje się w transakcjach w branży spożywczej, paszowej i chemii industrialnej. Swoją działalność rozpoczynała od segmentów mleczarskich i dodatków roślinnych, z biegiem czasu poszerzając ofertę handlową o nowe produkty. Na przestrzeni lat do asortymentu dołączyły również dodatki do żywności, nawozy, pasze, aminokwasy czy witaminy. Teraz, długa lista powiększa się również o produkty należące do największych marek rynku FMCG tj. napoje bezalkoholowe, energetyczne czy słodycze. Szeroki wybór oferty handlowej skierowany jest do hurtowni spożywczych, sieci handlowych oraz importerów.
FMCG - branża perspektyw
FMCG (z ang. Fast Moving Consumer Goods) będący jednym z najszybciej rozwijających się gałęzi gospodarki to rynek dóbr szybkozbywalnych, a więc kupowanych przez klientów regularnie w celu zaspokojenia podstawowych potrzeb. Cechy szczególne sektora produktów pierwszej potrzeby to bardzo duże zróżnicowanie asortymentu, względnie niskie ceny i wysoki wolumen sprzedaży. Ze względu na to, że są niezastąpione w codziennym funkcjonowaniu, branża FMCG rozwija się dynamicznie, a obecność zagranicznych marek na polskim rynku dodatkowo uatrakcyjnia sektor.
- Wejście w ten bardzo perspektywiczny segment rynku jest nie tylko odpowiedzią na jego potrzeby i panujące na nim trendy, ale również rosnącą liczbę zapytań od klientów o produkty z branży FMCG. Ponadto wyznaczaczanie nowych kierunków ekspansji jest naturalnym krokiem w stronę rozwoju naszej firmy. Chcemy wykorzystać naszą wiedzę oraz wieloletnie doświadczenie w handlu i poszerzać zasięg swojej działalności zarówno jeśli chodzi o portfolio, jak i rynki zagraniczne – mówi Prezes firmy Foodcom S.A., Aleksander Paciorkiewicz.
Filozofią firmy Foodcom S.A. od samego początku jest sprzedaż towarów i oferowanie usług o najwyższej jakości. Dotyczy to wszystkich produktów i usług, które są aktualnie w kompetencjach i w ofercie handlowej. Poszerzanie oferty produktowej jest ważne zarówno z perspektywy klientów i ich zmieniających się potrzeb, ale także dla handlowców, którzy mają więcej możliwości w wyborze interesujących ich sektorów. Warto pamiętać, że mimo automatyzacji wielu procesów, działań na rzecz integracji czy najnowszych nowinek technicznych – dobranie odpowiedniego zespołu ma kluczowe znaczenie dla życia firmy.

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Komisja Europejska chce wprowadzić ujednolicone przepisy dotyczące wyrobów tytoniowych. Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji
Ministerstwo Zdrowia opracowało nowy projekt przepisów wprowadzających kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych – całkowitą eliminację e-papierosów oraz zakaz aromatów w woreczkach nikotynowych. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych dwóch–trzech lat Polska będzie musiała implementować nową dyrektywę dotyczącą wszystkich produktów tytoniowych, nad którym niebawem ma rozpocząć prace Komisja Europejska. Europosłowie mówią o ryzyku chaosu legislacyjnego, nadregulacji i wskazują na zagrożenia związane z proponowaną podwyżką akcyzy.
Konsument
Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.
Transport
Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.