Komunikaty PR

Black Friday: markowe produkty w niższych cenach?

2020-11-25  |  16:00

W pierwszej połowie 2020 r. w sklepach zaobserwowano o 15 proc. mniej promocji niż w analogicznym okresie ubiegłego roku[1]. Priorytetem większości Polaków było zaopatrzenie się w artykuły pierwszej potrzeby. Jednak z badań wynika, że prawie jedna czwarta Polaków wyczekuje Black Friday, aby nabyć uprzednio upatrzone produkty i usługi[2], a 52 proc. ankietowanych, mimo pandemii, nie zmieniło swojego podejścia do wydawania pieniędzy[3]. Co więcej, 6 na 10 badanych Polaków będzie śledziło czarnopiątkowe oferty, które pojawią się w ich skrzynce mailowej[4].

W tym roku wśród najpopularniejszych kategorii produktów znajdą się m.in.: elektronika użytkowa (65 proc.) oraz sprzęt AGD (28 proc.)[5]. Analitycy prognozują też, że na koniec roku hitami sprzedażowymi mogą być suszarki do odzieży, konsole do gier oraz ekspresy do kawy[6]. Produkty te już teraz oferowane są przez popularne sieci RTV/AGD. Niektóre z nich, z okazji Black Week, przecenione są nawet o 80 proc.

Promocyjna cena produktu to nie wszystko – klientom zależy dziś przede wszystkim na jakości. Dlatego w tym roku w NEONET oferujemy z okazji Black Friday produkty wielu uznanych marek, oferujących rozwiązania technologiczne z najwyższej półki – mówi Piotr Gendek, Dyrektor Dywizji Zarządzania Produktami Nowych Technologii w NEONET.

Marki, których produkty w niższych cenach już teraz można znaleźć w NEONET to m.in. telewizory smart i akcesoria od Samsunga, LG czy Sony. Osoby poszukujące nowych smartfonów będą mogły skorzystać z promocji na modele Xiaomi czy Samsunga, Oppo czy Realme. Z przecen na ekspresy De'Longhi lub Siemens zadowoleni będą fani dobrej kawy, a rodziny poszukujące nowych laptopów do nauki albo pracy zdalnej mogą przyjrzeć się markom takim jak Lenovo czy HP.

Zakupowemu szaleństwu sprzyja fakt, że klienci NEONET mogą skorzystać z wygodnej opcji odroczenia płatności aż do wiosny. Oferta obejmująca aż do 30 rat 0% z odroczeniem spłaty, dotyczy każdego produktu promocyjnego o wartości min. 100 zł. Spłata pierwszej raty następuje po czterech miesiącach od daty zakupu.

Blisko 40 proc. klientów szacuje, że kupując podczas wyprzedaży, oszczędza nawet 30-40 proc. środków[7]. Nie dziwi więc fakt, że Black Friday cieszy się tak ogromną popularnością. Tegoroczny „czarny piątek” w NEONET będzie stanowić nie lada gratkę dla fanów elektronicznych gadżetów. W naszej sieci dostępne będą świetne promocje na produkty takich marek, jak Xiaomi, Samsung, czy Huawei – podsumowuje Łukasz Słoma, Senior Category Manager w NEONET.

Pandemia koronawirusa sprawiła, że w tym roku Black Friday w znacznej mierze przeniesie się do sieci. Już blisko 72 proc. Polaków deklaruje, że kupuje produkty online[8]. W odpowiedzi na to zapotrzebowanie, sieć NEONET proponuje wygodne zakupy bez wychodzenia z domu za pośrednictwem e-salonu neonet.pl. Warto wspomnieć, że zakupy na neonet.pl zostały docenione przez polskich konsumentów. To właśnie na podstawie ich opinii portal Ceneo.pl przyznał marce nagrodę Zaufany Sklep 2020.

 


[1] Centrum Analiz Grupy AdRetail, Hiper-Com Poland i UCE RESEARCH, 2020

[2] ExpertSender, Polacy i Black Friday, listopad 2020

[3] IMAS International, Barometr oszczędności, Październik 2020

[4] ExpertSender, Polacy i Black Friday, listopad 2020

[5] BlackWeek.Global, Statystyki dot. Black Friday, listopad 2020

[6] GfK, Analiza dot. Black Friday, listopad 2020

[7] UCE RESEARCH na zlecenie Hiper-Com Poland i programu branżowego AdRetail Inspirio, Wrzesień 2020

[8] Raport Izby Gospodarki Elektronicznej opracowany przez Mobile Institute, Omni-commerce. Kupuję wygodnie, czerwiec 2020

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Grupa Wittchen rośnie dzięki e-commerce, w 2023 roku zwiększyła przychody o 15% Biuro prasowe
2024-04-19 | 07:00

Grupa Wittchen rośnie dzięki e-commerce, w 2023 roku zwiększyła przychody o 15%

Grupa Wittchen w 2023 roku zwiększyła przychody o 15% r/r do ponad 467 mln zł, poprawiając jednocześnie marżę brutto na sprzedaży, która sięgnęła 63,5%. Wypracowany w minionym
Handel Manufaktura jako pierwsza w Łodzi: otwarcie sklepu Candy POP
2024-04-18 | 12:00

Manufaktura jako pierwsza w Łodzi: otwarcie sklepu Candy POP

Do grona najemców w Manufakturze dołączył prawdziwy słodki fenomen na światowym rynku. Candy Pop, bo o nim mowa, oferuje gamę słodyczy, napojów, przekąsek i słodkich
Handel Carrefour inwestuje w zaawansowany CRM - innowacja i klient w sercu strategii
2024-04-18 | 11:24

Carrefour inwestuje w zaawansowany CRM - innowacja i klient w sercu strategii

Zgodnie z założeniem globalnej strategii "Carrefour 2026”, firma kontynuuje swoją transformację cyfrową na polskim rynku. Sieć uruchomiła zaawansowany system CRM, pozwalający na

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Padają kolejne rekordy generacji energii z OZE. Przez jakość sieci duży potencjał wciąż jest niezagospodarowany

W Polsce padają w ostatnim czasie kolejne rekordy generacji prądu z OZE. – Potencjał wzrostu wciąż jednak mamy bardzo duży – zauważa Krzysztof Cibor z Greenpeace Polska. W tej chwili ten potencjał pozostaje w dużej mierze niewykorzystany m.in. przez regulacje hamujące rozwój energetyki wiatrowej na lądzie i zły stan sieci elektroenergetycznych, który przekłada się na dużą liczbę odmów przyłączania nowych źródeł odnawialnych albo konieczność ich czasowego wyłączania. Ekspert wskazuje, że to dwa najważniejsze zadania dla nowego rządu, który na czerwiec br. zapowiedział już liberalizację tzw. ustawy wiatrakowej.

Edukacja

Polacy mało wiedzą o instytucji rodzicielstwa zastępczego. Dwie trzecie społeczeństwa nigdy nie spotkało się z tym pojęciem

Aż 64 proc. Polaków nigdy nie spotkało się z pojęciem rodzicielstwa zastępczego zawodowego – wynika z badania przeprowadzonego w marcu br. na zlecenie Fundacji Happy Kids. Najliczniejszą grupą, która nie zna tego pojęcia, stanowią respondenci między 18. a 22. rokiem życia. Co 10. badany nie wie, jaka jest różnica między rodzicem zastępczym a rodzicem adopcyjnym. Zdaniem ekspertów brak świadomości ma konsekwencje dla rozwoju instytucji pieczy zastępczej w Polsce.

IT i technologie

Nowy ośrodek w Krakowie będzie wspierać innowacje dla NATO. Połączy start-upy i naukowców z sektorem obronności

Połączenie najzdolniejszych naukowców oraz technologicznych start-upów z firmami z sektora obronnego i wojskowego – to główny cel akceleratora, który powstaje w Krakowie. Będzie on należał do natowskiej sieci DIANA, która z założenia ma służyć rozwojowi technologii służących zarówno w obronności, jak i na rynku cywilnym w krajach sojuszniczych NATO. Eksperci liczą na rozwiązania wykorzystujące m.in. sztuczną inteligencję, drony czy technologie kwantowe. Dla sektora to szansa na pozyskanie innowacji na skalę światową, a dla start-upów szansa na wyjście na zagraniczne rynki i pozyskanie środków na globalny rozwój.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.