Coccodrillo wśród najlepszych Polskich dziecięcych marek odzieżowych
Marka Coccodrillo została nagrodzona Brązowym Godłem Konsumenckiego Lidera Jakości 2021. W tegorocznej edycji, według opinii konsumentów, firma zasłużyła na wyróżnienie w kategorii “Polskie dziecięce marki odzieżowe”.
Coccodrillo to znana rodzicom polska marka odzieży dla niemowląt i dzieci, która działa na rynku od 2003 roku i należy do spółki CDRL S.A. W jej asortymencie można znaleźć szeroki wybór ubrań, bielizny, akcesoriów i obuwia dla dziewczynek i chłopców w wieku od 0 do 14 lat. Produkty dostępne są w sklepie internetowym Coccodrillo oraz prawie 250 salonach stacjonarnych w większych i mniejszych miastach. Marka dostępna jest również w ponad 200 punktach na 3 kontynentach: Europie, Azji i Afryce.
W tym roku Coccodrillo po raz pierwszy zostało wyróżnione przez klientów w programie Konsumenckiego Lidera Jakości w kategorii “Polskie dziecięce marki odzieżowe”. Konsumenci uzasadnili swój wybór, pisząc, że cenią markę za: staranne wykonanie, wysoką jakość, dobre ceny i ciekawy asortyment. – Zdobyte brązowe godło w kategorii “Polskie marki odzieżowe”, to bardzo ważna nagroda dla nas i dla naszych Klientów. To dowód, że Coccodrillo oferuje produkty wysokiej jakości i wyróżniające się na rynku. Jesteśmy bardzo dumni z tego, niespełna 80 procent badanych respondentów poleciłoby nasz asortyment. Dziękujemy wszystkim rodzicom, którzy zaufali marce Coccodrillo – komentuje Paulina Żaczyk p.o. kierownik marketingu marki Coccodrillo.
Brązowe Godło Konsumenckiego Lidera Jakości to nie jedyna nagroda otrzymana przez Coccodrillo w tym roku. W marcu marka po raz kolejny została wyróżniona tytułem Superbrands, ponadto na jej koncie znajdują się m.in. Gazele Biznesu czy Diamenty Miesięcznika Forbes.
Konsumencki Lider Jakości 2021 to ogólnopolski program, którego celem jest wyłonienie najlepszych jakościowo w opinii konsumentów marek i firm działających na polskim rynku. To klienci, w toku badań, obdarzając zaufaniem konkretne marki i produkty, decydują o przyznaniu złotego, srebrnego i brązowego godła. Badanie, które pozwala wyłonić Konsumenckich Liderów Jakości, zostało przeprowadzone po raz jedenasty. Program realizowany jest przez Redakcję Strefy Gospodarki ogólnopolskiego, niezależnego dodatku dystrybuowanego wraz z Dziennikiem Gazetą Prawną. Badanie Konsumencki Lider Jakości realizowane jest na reprezentatywnej grupie Polaków. W tegorocznej edycji próba badawcza wyniosła 16705 aktywnych konsumentów.
JYSK w Galerii Północnej przyciąga tłumy. Mocny debiut marki w północnej części
Żabka edukuje z przedsiębiorczości. Rusza portal Studium Przedsiębiorczości
Atrakcyjne oferty na 5-lecie sklepu online Lidl Polska
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
Zmiany klimatu uderzają w portfele konsumentów. Podniosą ceny żywności nawet o 3 pkt proc. rocznie
Coraz wyższe średnie temperatury obserwowane na świecie przekładają się na wzrost cen żywności. Problem dotyczy zarówno krajów rozwiniętych, jak i rozwijających się. Naukowcy z Poczdamskiego Instytutu Badań nad Wpływem Klimatu obliczyli, że do 2035 roku zdarzenia klimatyczne podniosą ceny żywności o 0,9–3,2 pkt proc. rocznie, a ogólny poziom inflacji o 0,3–1,1 pkt proc. Naukowcy przeanalizowali dane dotyczące zmian cen artykułów żywnościowych ze 120 krajów świata w ciągu ostatnich 30 lat.
Transport
Chiny przyspieszają inwestycje w odnawialne źródła. Nie przestają jednak rozbudowywać mocy węglowych
Coraz dotkliwsze skutki zmian klimatycznych, ale przede wszystkim chęć zbudowania bezpieczeństwa energetycznego i uniezależnienia się od zewnętrznych dostaw surowców skłoniły rząd w Pekinie do ekspresowych inwestycji w nowe moce odnawialnej energii. W efekcie Chiny wyrastają na globalnego lidera transformacji energetycznej – odpowiadają dziś za największy na świecie przyrost mocy zainstalowanych w fotowoltaice i wiatrakach. Co ciekawe, nie rezygnują jednak przy tym również z inwestycji w energetykę węglową.
Konsument
Niska wiedza ekonomiczna Polaków może wpłynąć na większe zainteresowanie usługami doradców finansowych. Wciąż rzadko korzystamy z ich pomocy
Ponad 70 proc. Polaków ma niską lub przeciętną wiedzę finansową – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2024”. To przekłada się na niewielkie uczestnictwo w rynku kapitałowym i niską skłonność do inwestowania i oszczędzania. Dlatego eksperci upatrują istotnej roli doradców finansowych w zmianie tej tendencji. Większość gospodarstw domowych nie korzysta jednak z tego typu usług. Branża od lat samoreguluje kwestię kompetencji i certyfikatów dla doradców, ale liczy na utworzenie publicznego rejestru, w którym klienci mieliby dostęp do takich informacji, w ten sposób zyskując większe zaufanie do przedstawicieli tego zawodu.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.