Green Caffè Nero wkracza do Centrum Praskiego Koneser
25 kwietnia 2024 roku w Centrum Praskim Koneser – największym, zrewitalizowanym kompleksie mixed-use w Warszawie – otworzy się popularna i ceniona przez klientów kawiarnia sieci Green Caffè Nero. Obecnie w ofercie Konesera znajduje się kilkanaście konceptów gastronomicznych, a na kolejne miesiące zaplanowane są następne otwarcia, potwierdzające silne zainteresowanie obiektem zarówno wśród najemców, jak i klientów.
Położone w sercu stołecznej Pragi-Północ Centrum Praskie Koneser aktywnie rozszerza portfolio marek operujących na jego terenie. 25 kwietnia otwarta zostanie kawiarnia Green Caffè Nero, zlokalizowana w niezwykle dogodnym punkcie, przy placu Konesera, gdzie każdego roku odbywają się setki wydarzeń. Lokal o powierzchni 233 mkw. będzie oferował kawę stworzoną na bazie starannie wyselekcjonowanych ziaren, pochodzących ze zrównoważonych upraw Ameryki Łacińskiej i Afryki Wschodniej, wypalaną w tradycyjny, włoski sposób. W menu znajdą się świeżo wypiekane bagietki w różnych smakach, rzemieślnicze kanapki, propozycje lunchowe oraz szeroki wybór domowych ciast, ciasteczek i wypieków.
– Centrum Praskie Koneser to wyjątkowe miejsce na mapie Pragi i Warszawy, któremu przyglądamy się z wielką uwagą od początku jego działalności. Wyróżnia je nie tylko doskonała, zróżnicowana oferta, ale też starannie odnowiona, niezwykle klimatyczna, ceglana architektura, sama w sobie będąca atrakcją. Kawiarnie Green Caffè Nero mają być centrum lokalnej społeczności, miejscem spotkań i dyskusji, a także przestrzenią do wymiany pomysłów i opinii na ważne dla mieszkańców tematy. Kawiarnia w Koneserze została zaprojektowana tak, aby wpasować się w tkankę Centrum, między innymi poprzez wystrój współtworzony przez lokalnych artystów. To wszystko, w połączeniu z licznymi propozycjami kulturalno-rozrywkowymi kompleksu, w naturalny sposób przyciąga klientów i sprawia, że jest on idealnym miejscem dla naszej marki – mówi Dorota Pomacho-Pątkiewicz, prezes Green Caffè Nero.
Z okazji otwarcia Green Caffè Nero na klientów czeka wiele atrakcji i promocji. W dniu inauguracji działalności kawiarni, za zakup jednej kawy w Koneserze otrzymają oni w aplikacji voucher na drugą. Użytkownicy programu lojalnościowego przez kolejne sześć dni zyskają (również w aplikacji) podwójną liczbę „pieczątek” za zakupioną kawę. W niedzielę (28 kwietnia) o godz. 11 z Green Caffè Nero Koneser ruszy wyjątkowy spacer z przewodnikiem, będący częścią cyklu #zKawaPoWarszawie. Podczas bezpłatnego wydarzenia wszyscy chętni będą mogli poznać historię XIX-wiecznej, starannie zrewitalizowanej wytwórni wódek.
Centrum Praskie Koneser z jeszcze szerszą ofertą
Do dyspozycji klientów Centrum Praskiego Koneser wraz z Green Caffè Nero jest łącznie kilkanaście konceptów gastronomicznych. Składają się na nie restauracje z kuchnią wielu zakątków świata (AZIA Restaurants, Bombaj Masala, Concept Food & Wine, Koneser Grill, L’Osteria Pizza E Pasta, ORZO i Spółdzielnia.Koneser), bary (3/4 Koneser Bar, Moxy Bar i Setki Powodów), a także kawiarnia Freya Cafe & Deli oraz Pijalnia Czekolady E. Wedel.
– Otwarcie Green Caffè Nero to ważny krok w dalszej rozbudowie oferty Centrum Praskiego Koneser i potwierdzenie jego stale rosnącej atrakcyjności. Obecność jednej z najważniejszych marek gastronomicznych świadczy o zaufaniu do modelu operacyjnego Konesera oraz o popularności obiektu. Jesteśmy dumni z tego, że dołącza ona do naszej społeczności – podkreśla Magdalena Bartkiewicz-Podoba, CEO Liebrecht & wooD w Polsce, spółki, w której portfolio znajduje się Centrum Praskie Koneser.
Ponadto, w 2024 roku zaplanowane są już kolejne otwarcia w Koneserze. Niebawem pojawią się w nim nowe koncepty gastronomiczne – bar muzyczny Zabawa i Stella, bistro z kuchnią wegańską i wegetariańską, za którego organizację odpowiadają twórcy działającej z sukcesem na jego terenie Freya Cafe & Deli – oraz interaktywne muzeum „Kleks. Magia Kina”.
Funkcjonujące od 2018 roku Centrum Praskie Koneser to łącznie niemal 100 000 mkw. powierzchni o przeznaczeniu biurowym, handlowo-usługowym, kulturalnym, rozrywkowym, gastronomicznym, hotelowym i mieszkalnym. Inwestycja, która powstała na terenie dawnej Wytwórni Wódek „Koneser”, została zrealizowana i należy do Liebrecht & wooD i BBI Development S.A. Nieruchomością zarządza firma Liebrecht & wooD.
***
Liebrecht & wooD to międzynarodowa firma z branży nieruchomości, operująca z sukcesami w Europie Środkowej i Wschodniej od 1991 roku. W tym czasie wybudowała w Polsce i Rumunii ponad pół miliona metrów kwadratowych różnorodnych powierzchni o wartości przekraczającej miliard euro. Firma specjalizuje się w tworzeniu innowacyjnych inwestycji mixed-use, biurowych, retailowych, magazynowych i mieszkaniowych. Działalność Liebrecht & wooD wyróżnia się nowoczesnymi budynkami o wysokiej klasy architekturze, a także starannymi rewitalizacjami przestrzeni zabytkowych. Potwierdzeniem tego są liczne nagrody i wyróżnienia. Liebrecht & wooD w swoim bieżącym funkcjonowaniu kładzie szczególny nacisk na obowiązującą w niej Politykę ESG, zgodnie z którą wszystkie nowe inwestycje spełniają wymogi certyfikacji BREEAM.
W portfolio Liebrecht & wooD w Polsce znajdują się takie projekty jak Centrum Praskie Koneser, Drucianka Campus, Monopol, Centrum Marszałkowska, Batory Office Building, Plac Unii i Flanders Business Park. Więcej informacji o firmie można znaleźć na www.liebrecht-wood.com.
Wszystkie zakupy robi się na Żabka Jush!
Tarczyński Protein: kabanosy naturalnie bogate w białko. Nowość w przekąskach
COMP ułatwia wprowadzenie systemu kaucyjnego
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.