Pożywna kanapka i polskie jabłko gratis – Żabka zaprasza na śniadanie
Śniadanie uznawane jest za najważniejszy posiłek, bo daje siłę na cały dzień. Według naukowców codzienne jedzenie śniadań chroni przed poważnymi chorobami. W porannym pośpiechu nie zawsze jednak mamy czas, by przygotować dla siebie i bliskich pożywny posiłek. Z gotowym rozwiązaniem przychodzi sieć sklepów Żabka, która proponuje bogatą ofertą kanapek Tomcio Paluch. Teraz do każdej kanapki swojej marki własnej, Żabka dodaje gratis jabłko z polskiego sadu. Oferta obowiązuje do 9 listopada br.
Tomcio Paluch to pożywne i bogate w składniki: bagietki, kajzerki, bajgle oraz kanapki trójkątne. Ich podstawą jest dobrej jakości pieczywo – zarówno jasne, jak i z ziarnami. Wszystkie kanapki zachowują świeżość dzięki szczelnemu opakowaniu, które umożliwia też wygodne zjedzenie śniadania w drodze do pracy lub szkoły.
Każda kanapka Tomcio Paluch to przemyślana kompozycja składników starannie wyselekcjonowanych i pochodzących od sprawdzonych dostawców. W sklepach Żabka znaleźć można kanapki wegetariańskie lub mięsne, ostre lub łagodne. Największą popularnością cieszą się bagietki Tomcio Paluch Hot Strips, czyli kanapki z kurczakiem w chrupiącej panierce, sałatą i majonezem.
Do każdej kanapki Tomcio Paluch do 9 listopada br. Żabka dodaje pochodzące z polskich sadów jabłko Gala. Owoc ten jest kruchy, słodki i bardzo soczysty, ma kremowy miąższ. Świetnie sprawdzi się jako jedna z pięciu porcji owoców i warzyw, zalecanych dziennie przez Światową Organizację Zdrowia.
Regulamin akcji znaleźć można na stronie www.zabka.pl
_______________________
Żabka Polska Sp. z o.o. jest właścicielem największej w Polsce sieci sklepów typu convenience liczącej ponad 7600 placówek prowadzonych przez ponad 6000 franczyzobiorców pod marką Żabka. Na przestrzeni dwudziestu lat działalności na polskim rynku, Spółka zdobyła pozycję lidera segmentu sprzedaży convenience. Nasze sklepy są odwiedzane codziennie przez ponad 2,5 miliona klientów, a 12 milionów konsumentów mieszka nie dalej, niż 300 m od najbliższej Żabki. W ramach strategii odpowiedzialności Żabka podjęła się zobowiązań w zakresie dobrego żywienia, usług ułatwiających zrównoważone życie, rozwoju przedsiębiorczości, różnorodności i włączającej kultury organizacyjnej, ładu korporacyjnego oraz dekarbonizacji i cyrkularności. Więcej informacji o spółce Żabka Polska na: www.zabka.pl. Link do Raportu Odpowiedzialności za rok 2020: https://raportodpowiedzialnosci.zabka.pl/
____________________________
Kontakt dla mediów:
Biuro Prasowe Żabka Polska
e-mail: biuro.prasowe@zabka.pl
tel. +48 514 877 509
JYSK w Galerii Północnej przyciąga tłumy. Mocny debiut marki w północnej części
Żabka edukuje z przedsiębiorczości. Rusza portal Studium Przedsiębiorczości
Atrakcyjne oferty na 5-lecie sklepu online Lidl Polska
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
Zmiany klimatu uderzają w portfele konsumentów. Podniosą ceny żywności nawet o 3 pkt proc. rocznie
Coraz wyższe średnie temperatury obserwowane na świecie przekładają się na wzrost cen żywności. Problem dotyczy zarówno krajów rozwiniętych, jak i rozwijających się. Naukowcy z Poczdamskiego Instytutu Badań nad Wpływem Klimatu obliczyli, że do 2035 roku zdarzenia klimatyczne podniosą ceny żywności o 0,9–3,2 pkt proc. rocznie, a ogólny poziom inflacji o 0,3–1,1 pkt proc. Naukowcy przeanalizowali dane dotyczące zmian cen artykułów żywnościowych ze 120 krajów świata w ciągu ostatnich 30 lat.
Transport
Chiny przyspieszają inwestycje w odnawialne źródła. Nie przestają jednak rozbudowywać mocy węglowych
Coraz dotkliwsze skutki zmian klimatycznych, ale przede wszystkim chęć zbudowania bezpieczeństwa energetycznego i uniezależnienia się od zewnętrznych dostaw surowców skłoniły rząd w Pekinie do ekspresowych inwestycji w nowe moce odnawialnej energii. W efekcie Chiny wyrastają na globalnego lidera transformacji energetycznej – odpowiadają dziś za największy na świecie przyrost mocy zainstalowanych w fotowoltaice i wiatrakach. Co ciekawe, nie rezygnują jednak przy tym również z inwestycji w energetykę węglową.
Konsument
Niska wiedza ekonomiczna Polaków może wpłynąć na większe zainteresowanie usługami doradców finansowych. Wciąż rzadko korzystamy z ich pomocy
Ponad 70 proc. Polaków ma niską lub przeciętną wiedzę finansową – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2024”. To przekłada się na niewielkie uczestnictwo w rynku kapitałowym i niską skłonność do inwestowania i oszczędzania. Dlatego eksperci upatrują istotnej roli doradców finansowych w zmianie tej tendencji. Większość gospodarstw domowych nie korzysta jednak z tego typu usług. Branża od lat samoreguluje kwestię kompetencji i certyfikatów dla doradców, ale liczy na utworzenie publicznego rejestru, w którym klienci mieliby dostęp do takich informacji, w ten sposób zyskując większe zaufanie do przedstawicieli tego zawodu.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.