Komunikaty PR

Salon Mohito z nową lokalizacją w Avenidzie Poznań

2021-05-06  |  15:45

Salon Mohito w Avenidzie Poznań przeszedł spektakularną metamorfozę. Od teraz klienci będą mogli zrobić zakupy nie tylko w nowej lokalizacji w Centrum, ale także w zupełnie nowym klimacie. Czeka na nich jaśniejsze, bardziej designerskie i przestrzenne wnętrze, zrealizowane według przełomowego konceptu marki.  

Ponowne, całkowite otwarcie centrów handlowych to doskonała okazja, aby odwiedzić salon Mohito w Avenidzie Poznań, który zaprezentował się swoim klientom
w całkowicie nowej odsłonie.

Zmianie uległy zarówno lokalizacja – znajduje się on bliżej głównego wejścia Avenidy, jak i wystrój – salon zaprojektowany został zgodnie z najnowszym konceptem marki - jest bardziej przestrzenny, jaśniejszy i podzielony na tematyczne pasy, aby ułatwić klientom poszukiwanie ulubionych produktów. Relokacja salonu Mohito to kolejny dowód, że na mapie naszego Centrum pojawia się coraz więcej nowoczesnych, dostosowanych do oczekiwań klientów salonów, w których można nie tylko zakupić ulubione produkty, ale także poczuć się wyjątkowo. Cieszymy się, że obecne u nas od dawna marki nieustannie zaskakują pomysłami na nowe aranżacje i rozwiązania podnoszące komfort zakupów - mówi Katarzyna KorpakDyrektor Avenidy Poznań.

Marka Mohito należy do LPP - jednego z najpopularniejszych na świecie brandów modowych – obecnie liczy 278 salonów na świecie, z czego 130 znajduje się w Polsce, a w samym Poznaniu jest aż 5. Świeżo otwarty salon w Avenidzie Poznań jest 7. w Polsce sklepem otwartym w zupełnie nowym, przełomowym koncepcie.

Produkty marki Mohito skierowane są do kobiet, które cenią sobie oryginalną, miejską elegancję, podążając jednocześnie za najnowszymi trendami. Romantyczność, sensualność
i niezależność to cechy charakterystyczne kobiet ceniących sobie produkty tej firmy.

Salon Mohito po relokacji znajduje się w Avenidzie Poznań na poziomie +1.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel BRAK ZDJĘCIA
2024-04-23 | 11:00

Primavera Parfum z nowymi kanałami sprzedaży

  Grupa Primavera Parfum, jedyny w Polsce w pełni kompleksowy hub e-commerce dla marek kosmetycznych, rozszerza swoje kanały sprzedaży. Należący do grupy sklep Tagomago.pl pojawił się na platformie Erli.pl oraz w czeskiej wersji
Handel Rozwiązania Grupy Żabka motywują do działań na rzecz naszej planety
2024-04-23 | 09:50

Rozwiązania Grupy Żabka motywują do działań na rzecz naszej planety

22 kwietnia obchodzimy Światowy Dzień Ziemi, którego celem jest przypominanie o tym, jak ważne jest dbanie o nasze wspólne dobro – środowisko naturalne. Idea ta wpisana
Handel Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
2024-04-19 | 10:55

Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football

Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Zwolnienia lekarskie w prywatnej opiece medycznej są ponad dwa razy krótsze niż w publicznej. Oszczędności dla gospodarki to ok. 25 mld zł

Stan zdrowia pracujących Polaków wpływa nie tylko na konkurencyjność firm i koszty ponoszone przez pracodawców, ale i na całą gospodarkę. Jednak zapewnienie dostępu do szybkiej i efektywnej opieki zdrowotnej może te koszty znacząco zmniejszyć. Podczas gdy średnia długość zwolnienia lekarskiego w publicznym systemie ochrony zdrowia wynosi 10 dni, w przypadku opieki prywatnej to już tylko 4,5 dnia – wynika z badania Medicover. Kilkukrotnie niższe są też koszty generowane przez poszczególne jednostki chorobowe, co pokazuje wyraźną przewagę prywatnej opieki. Zapewnienie dostępu do niej może ograniczyć ponoszone przez pracodawców koszty związane z prezenteizmem i absencjami chorobowymi w wysokości nawet 1,5 tys. zł na pracownika.

Ochrona środowiska

Trwają prace nad szczegółami ścisłej ochrony 20 proc. lasów. Prawie gotowy jest także projekt ws. kontroli społecznej nad lasami

Postulat ochrony najcenniejszych lasów w Polsce znalazł się zarówno w „100 konkretach na pierwsze 100 dni rządów”, jak i w umowie koalicyjnej zawartej po wyborach 15 października 2023 roku. W wyznaczonym terminie nie udało się dotrzymać wyborczej obietnicy, ale prace nad nowymi regulacjami przyspieszają. Wśród priorytetów jest objęcie ochroną 20 proc. lasów najbardziej cennych przyrodniczo i ustanowienie kontroli społecznej nad lasami. Ministerstwo Klimatu i Środowiska konsultuje swoje pomysły z przedstawicielami różnych stron, m.in. z leśnikami, ekologami, branżą drzewną i samorządami.

Motoryzacja

Dwie duże marki chińskich samochodów w tym roku trafią do sprzedaży w Polsce. Są w stanie konkurować jakością z europejskimi producentami aut

Według danych IBRM Samar w Polsce w pierwszych dwóch miesiącach 2024 roku zarejestrowano 533 auta chińskich producentów. Jednak niedługo mogą się one pojawiać na polskich drogach znacznie częściej, ponieważ swoją obecność na tutejszym rynku zapowiedziało już kilku kolejnych producentów z Państwa Środka. Chińskich samochodów, przede wszystkim elektryków, coraz więcej sprzedaje się również w Europie. Prognozy zakładają, że ich udział w europejskim rynku do 2025 roku ma zostać niemal podwojony. – Jakość produktów dostarczanych przez chińskich producentów jest dzisiaj zdecydowanie lepsza i dlatego one z powodzeniem konkurują z producentami europejskimi – mówi Wojciech Drzewiecki, prezes IBRM Samar.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.