Usiądź wygodnie w Żabce, zjedz frytki i wypij kawę lub shake'a!
W poznańskim centrum handlowym Avenida Żabka otworzyła nową, wyjątkową placówkę ze specjalną strefą gastronomiczną, w której można wygodnie usiąść i zjeść ciepły posiłek. Punkt został wyposażony m.in. w nowoczesne urządzenia ułatwiające obsługę oraz stoliki i blaty, przy których można swobodnie zjeść ciepły posiłek i napić się kawy czy shake’a, słuchając muzyki. Klienci znajdą tu poszerzony asortyment przekąsek znanych z Żabka Café, a także cztery rodzaje frytek z różnymi dodatkami.
– Priorytetem Żabki jest odpowiadanie na potrzeby klientów, tak aby upraszczać ich życie i uwalniać czas. W sklepie w centrum handlowym Avenida łączymy zakupy z gastronomią i konsumpcją. Chcemy zapewnić klientom możliwość nie tylko szybkiego kupna ciepłych przekąsek, w tym nowych dań na bazie frytek, kawy czy shake’a, ale również ich wygodnego spożycia na miejscu, w komfortowych warunkach, np. w przerwie między zakupami. W obsłudze klientów pracowników wspomogą nowoczesne urządzenia – mówi Piotr Pszonka, dyrektor rozwoju handlu w Żabka Polska.
Trzy wydzielone strefy
Sklep znajduje się na parterze centrum handlowego, a powierzchnia sali sprzedaży wynosi 102 mkw. Punkt tworzy spójną kompozycję pod względem nawigacyjnym, która prowadzi konsumenta przez różne etapy zakupów. W placówce są wydzielone trzy strefy, różniące się także kolorystyką: sklepowa, gastronomiczna i konsumpcyjna.
Część gastronomiczna wraz z konsumpcyjną stanowią 2/3 powierzchni sali sprzedaży. Strefę konsumpcyjną dobrze widać już od wejścia. Dominują w niej intensywne kolory: żółty, czerwony i pomarańczowy, a na ścianach zastosowano dekoracyjną mozaikę. Strefa ta jest dodatkowo oświetlona. Z kolei wzdłuż witryny sklepowej znajdują się wysokie stoliki, a dla wygody klientów robiących zakupy z małymi dziećmi przygotowano dziecięce foteliki. Spożywaniu posiłków towarzyszy muzyka. Wnętrze sklepu zostało wzbogacone m.in.: intrygującą fototapetą, realistycznym „deszczem frytek” czy trzema dużymi ekranami, na których prezentowana jest oferta produktowa.
Szersza oferta gastronomiczna
Klienci mogą spróbować nowości, czyli dań na bazie frytek, takich jak: frytki z dojrzewającym salami i dodatkami, frytki z kiełbasą pieczoną i dodatkami, frytki z salsą meksykańską, jalapeño i dodatkami oraz frytki z kebabem z kurczaka i dodatkami. Do ich dyspozycji jest także cały asortyment szybkich przekąsek na ciepło, znanych z Żabka Café, w tym również przekąski z oferty #PROSTOzPIECA, przygotowywane w piecu hybrydowym: nuggetsy, stripsy i popsy z kurczaka, chrupboxy (czyli zestawy frytek z dodatkiem mięsnym), zapiekanki, burgery oraz churrosy.
W punkcie gastronomicznym Żabki można zamówić również gorącą, świeżo mieloną kawę – z opcją dodania do niej mleka krowiego, w tym także bez laktozy czy napoju owsianego. Na uwagę zasługują też ciepłe wypieki, zarówno słodkie, jak i wytrawne, np. croissanty. Miłośników słodkości na zimno ucieszy zaś możliwość zakupu shake’ów, sprzedawanych w trzech smakach: waniliowym, truskawkowym i czekoladowym.
Nowoczesne urządzenia dla wygody klienta i obsługi
Strefa gastronomiczna jest wyposażona w specjalne ergonomiczne szuflady chłodniczo-mroźnicze, dzięki czemu obsługa klientów przebiega jeszcze szybciej i sprawniej. Mogą one służyć jako moduły chłodnicze lub mroźnicze, w zależności od potrzeby. Natomiast większą wydajność pomaga osiągnąć nowa witryna grzewcza. Dzięki niej burgery i inne produkty z oferty #PROSTOzPIECA pozostają ciepłe nawet przez kilkadziesiąt minut, co pozwala pracownikom na szybszą obsługę klientów.
Sklep jest czynny w standardowych godzinach, czyli 6:00-23:00.
Wszystkie zakupy robi się na Żabka Jush!
Tarczyński Protein: kabanosy naturalnie bogate w białko. Nowość w przekąskach
COMP ułatwia wprowadzenie systemu kaucyjnego
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.