Z Hiszpanii do Krakowa, czyli Galeria Krakowska z salonem Mayoral
PR Inspiration
Plac Wolnica 13/14
31-060 Kraków
agnieszka.kurczych|prinspiration.pl| |agnieszka.kurczych|prinspiration.pl
507 108 984
www.prinspiration.pl
W Galerii Krakowskiej został otwarty sklep Mayoral. Salon hiszpańskiej marki, która jest liderem w branży mody dziecięcej na Półwyspie Iberyjskim, oferuje kolekcje Baby, Mini, Junior oraz Shoes. To wszystko na ponad 80 mkw. powierzchni.
Salon Mayoral w Galerii Krakowskiej oferuje całą gamę ubranek i dodatków dla dziewczynek i chłopców, które zawarte są w liniach: Baby (6-36 miesięcy), Mini (2-9 lat), Junior (8-16 lat) oraz Shoes (w rozmiarach od 18 do 40). Artykuły marki Mayoral odznaczają się ciekawym hiszpańskim wzornictwem, wyjątkowym doborem materiałów i wygodą. Wszystkie artykuły Mayoral zostały zaprojektowane w siedzibie marki w Maladze. Przy opracowaniu wzorów priorytetem jest bezpieczeństwo dzieci, którym dedykowany jest asortyment, dlatego ubrania wykonane są z najwyższej jakości tkanin z dbałością o detale.
Wystrój salonu w Galerii Krakowskiej utrzymany jest w nowoczesnym stylu przy zachowaniu przytulnej atmosfery. Powierzchnia jest przestronna, a asortyment eksponowany jest na wieszakach, w formie kompozycji odzieżowych i manekinach na witrynie. Wnętrze jest oświetlane przez żarówki led o ciepłej barwie i niskim zużyciu energii.
Marka dokłada wszelkich starań, aby wdrażać nowe zasady zrównoważonego rozwoju: używa toreb i kopert z papieru pochodzącego z lasów z kontrolowaną wycinką drzew oraz drukowanego przy użyciu atramentów wodnych, bardziej przyjaznych dla środowiska. Do dekoracji wystawy wykorzystuje kartony z recyklingu i drewniane meble z certyfikatem PEFC, a także rozwija kompletny plan stopniowej eliminacji plastiku.
W tym roku Mayoral świętuje 80 lecie istnienia. Hiszpańska firma obecna jest w ponad 100 krajach za pośrednictwem 260 sklepów pod marką Mayoral oraz najlepszych sklepów wielomarkowych na całym świecie (10.000). Sklep w Galerii Krakowskiej znajduje się na poziomie +1.
DHL eCommerce Polska rozwija współpracę z siecią Żabka
Whiskey in the Jar, czyli jedyna w Polsce restauracja, którą odwiedził Salt Bae
Żabka pomaga dzieciom i młodzieży rozwijać talenty i pasje
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Infrastruktura
Zorganizowane grupy cyberprzestępcze sięgają po coraz bardziej zaawansowane narzędzia sztucznej inteligencji. Często celem ataków jest infrastruktura krytyczna
Rozwój cyberprzestępczości postępuje w kierunku budowania powiązań o charakterze mafijnym i wykorzystywania zaawansowanych technologicznie rozwiązań, po jakie sięgają służby specjalne. Coraz częściej służy do tego także sztuczna inteligencja, która przyniosła ze sobą szereg nowych zagrożeń. Choć w ślad za technologicznym zaawansowaniem cyberprzestępców rozwijają się też narzędzia zapobiegające atakom, to wciąż najsłabszym ogniwem jest człowiek. Atrakcyjnym celem ataków dla hakerów są jednostki publiczne, infrastruktura krytyczna i samorządy, również te małe, którym brakuje zasobów finansowych i kadrowych, by zapewnić wystarczającą ochronę.
Handel
Polacy jedzą coraz mniej jaj. Częściej sięgają po te z chowu alternatywnego, za które są skłonni zapłacić więcej
Od 10 lat sukcesywnie rośnie udział alternatywnych systemów chowu kur niosek. Pochodzi z nich już co trzecie opakowanie jaj, choć nadal w klatkach żyje ponad 37 mln kur. Stopniowe zmiany w hodowli to skutek większej świadomości konsumentów, za którymi podąża branża HoReCa. Są oni gotowi nawet zapłacić więcej za jajka, które pochodzą z chowu nieklatkowego.
Problemy społeczne
Docenianie przez szefa jest równie ważne dla pracowników, co atrakcyjne wynagrodzenie i obowiązki. Kluczową rolę odgrywa komunikacja między liderem a zespołem
Niemal co czwarty pracownik chciałby, by jego przełożony częściej go doceniał. Blisko połowa jest gotowa odejść z pracy z powodu szefa, nawet mimo zadowolenia z firmy i zarobków – wynika z badania „Lider w oczach pracowników” zrealizowanego dla Pluxee. – Liderzy pełnią kluczową rolę w budowaniu zespołu – są też coraz lepsi w rozumieniu tego, że niezbędna jest wizja i cel, do którego można angażować ludzi – ocenia Monika Reszko, psycholożka biznesu.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.