Komunikaty PR

Żabka pomaga dzieciom i młodzieży rozwijać talenty i pasje

2024-03-27  |  10:35
Biuro prasowe

Już po raz 13. Żabka przyznała stypendia najbardziej utalentowanym dzieciom franczyzobiorców, pracowników i współpracowników. Każdy z laureatów Programu Stypendialnego „Żabka z pasją” otrzyma roczne wsparcie finansowe w wysokości 10 000 zł na rozwój swoich zainteresowań i pasji: sportowych, artystycznych lub naukowych.

Program Stypendialny „Żabka z pasją” jest skierowany do uczniów szkół podstawowych, techników i liceów, którzy wyróżniają się wśród swoich rówieśników wyjątkowymi osiągnięciami naukowymi, zdolnościami sportowymi, niecodziennym zmysłem artystycznym lub wysoką wrażliwością ekologiczną. Do tegorocznej edycji zgłosiło się 68 ambitnych i uzdolnionych młodych osób. Zadaniem kandydatów było zaprezentowanie swoich umiejętności w oryginalny sposób i udowodnienie, że są kreatywni, zaangażowani i pracowici. Komisja wybrała 22 stypendystów z całej Polski.

– Laureaci naszego programu to wyjątkowi młodzi ludzie, którzy wykazali się ponadprzeciętnymi osiągnięciami, umiejętnościami i zdolnościami. Mają wielkie pasje, mierzą wysoko, odważnie marzą. Jednocześnie codziennie ciężko pracują nad realizacją swoich celów w różnych dziedzinach: nauce, sztuce i sporcie. Dzięki swoim wysiłkom znaleźli się w gronie naszych stypendystów. Jesteśmy dumni, że przez najbliższy rok będziemy pomagać im spełniać marzenia i wspierać ich w dalszym rozwoju zainteresowań i podążaniu za pasjami – mówi Jolanta Bańczerowska, Członkini Zarządu, Obszar Strategii Personalnej Grupy Żabka.

Na rozwój pasji laureaci otrzymali po 10 000 zł. Pomysłów, na co przeznaczą stypendium, mają  wiele. Zakup nowych instrumentów muzycznych czy strojów sportowych, udział w szkoleniach i obozach, czy też finansowanie startów w zagranicznych turniejach – to tylko niektóre z planów, jakie ambasadorzy programu zadeklarowali w swoich zgłoszeniach.

Stypendium przeznaczę na sprzęt do produkcji muzycznej – mówi Pola Płowiak, córka Justyny Płowiak, franczyzobiorczyni z Zielonej Góry. – Nie wyobrażam sobie życia bez śpiewu. Muzyka to nierozłączna część mnie i w przyszłości bardzo chciałabym zacząć sama nagrywać swoje piosenki – dodaje.

Uroczyste wręczenie stypendiów odbyło się 22 marca br. w centrali Żabki. Podczas wydarzenia stypendyści m.in. wzięli udział w warsztatach w kuchni sensorycznej oraz w warsztatach z autoprezentacji i improwizacji, poprowadzonych przez trenerki z Kolektywu AJU Impro.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Wszystkie zakupy robi się na Żabka Jush! Biuro prasowe
2024-04-26 | 16:30

Wszystkie zakupy robi się na Żabka Jush!

Na teraz czy na tydzień? Tylko dla siebie, a może dla całej rodziny? Niezależnie od tego, jakich zakupów potrzebujesz, zrobisz je w jednym miejscu. Wystarczy Ci do tego aplikacja Żabka
Handel Tarczyński Protein: kabanosy naturalnie bogate w białko. Nowość w przekąskach
2024-04-26 | 11:50

Tarczyński Protein: kabanosy naturalnie bogate w białko. Nowość w przekąskach

W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie konsumentów na produkty bogate w białko, marka Tarczyński wprowadza na rynek nowy produkt – Kabanosy Tarczyński Protein. To propozycja dla
Handel COMP ułatwia wprowadzenie systemu kaucyjnego
2024-04-26 | 11:00

COMP ułatwia wprowadzenie systemu kaucyjnego

W Polsce systematycznie przybywa odpadów opakowaniowych. Aby ograniczyć ich ilość i pobudzić gospodarkę o obiegu zamkniętym, konieczne jest wprowadzenie systemu kaucyjnego. Z

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.