Komunikaty PR

Hotel Radisson Blu w Krakowie po zmianach – wnętrza zaprojektował Iliard

2024-05-09  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt

Krzysztof Król
Ultra Relations

Leśna 18b4
81-549 Gdynia
krzysztof@ultrareltions.com
728612070
ultrarelations.com

Hotel Radisson Blu w Krakowie po zmianach – nowe wnętrza zaprojektował Iliard Architecture & Interior Design

 

Zdjęcia: 

Chmura onedrive https://1drv.ms/f/s!Ak6vnk2kpo84jNcMUccsaiTfpUWygQ?e=8LBIod

Link wetransfer: https://we.tl/t-zBHuQrDiUC 

 

Radisson Blu, położony w samym sercu Starego Miasta  w Krakowie, przeszedł metamorfozę. Strefy lobby i baru zostały odświeżone przez architektów Iliard – krakowskie biuro architektoniczne, specjalizujące się w projektowaniu hoteli w całej Europie.

 

Renowacja cieszącego się dużą popularnością hotelu Radisson Blu w Krakowie objęła części wspólne obiektu: lobby i bar, stanowiące strefę powitalną, z którą goście stykają się zaraz po wejściu do hotelu. W ramach prac odświeżone zostały istniejące części wystroju wnętrz, ale także zmienione zostały elementy zabudowy stolarskiej, wprowadzono nowe stoły, sofy, krzesła i pozostałe dekoracje.

 

Pracując przy renowacji hotelu Radisson Blu w Krakowie, staraliśmy się nadać wnętrzom lobby i baru nowy charakter – mówi Magdalena Kluba, lider zespołu w Dziale Projektowania Wnętrz w Iliard Architecture & Interior Design. Wprowadzenie nowoczesnych mebli pozwoliło połączyć elegancję z funkcjonalnością i całkowicie odmienić przestrzeń lobby i baru. Naszym celem było stworzenie znacznie bardziej przyjaznych i komfortowych części wspólnych, które doskonale sprawdzą się zarówno podczas spotkań biznesowych, jak i prywatnych, a także pozwolą zaprosić także okolicznych mieszkańców na choćby szybką kawę z przyjaciółką. Zastosowane wysokiej jakości materiały pozwoliły zapewnić wnętrzu klimat prawdziwego luksusu i trwałości. Postawiliśmy na stworzenie przytulnych wnętrz, co osiągnęliśmy poprzez kombinację kolorystyczną materiałów i tekstur, a także dobór ciepłych barw i miękkich tkanin.

 

Nowoczesny charakter wnętrzom nadają z kolei dodatki i meble łączące metal i szkło. Wykorzystano je między innymi jako elementy zabudowy, pozwalające odseparować poszczególne strefy wnętrza. Ich styl nawiązuje do uwielbianego w hotelowych wnętrzach art-deco i nadaje lekkości oraz przestrzenności, a zarazem dodaje wnętrzom charakteru. W zaprojektowanych przez Iliard strefach wymienione zostało również oświetlenie, co pozwoliło zapewnić komfortową atmosferę o każdej porze dnia i w nocy. We wnętrzach hotelu znalazły się eleganckie lampy wiszące, lampy podłogowe i stołowe, co znacząco wpłynęło na nastrój i funkcjonalność przestrzeni. Na ścianach znalazły się nowe grafiki, zaprojektowane na indywidualne zamówienie dla hotelu. Dzięki swojej oryginalnej stylistyce stały się nowym znakiem rozpoznawczym całego obiektu.

 

Renowacja hotelu, a zwłaszcza przestrzeni tak istotnych jak lobby i bar, to szansa na całkowitą transformację wizerunku i atmosfery miejsca – podkreśla Magdalena KlubaZmiana wyposażenia i dekoracji jest nie tylko kwestią estetyki, ale także funkcjonalności i komfortu dla gości i może przyczynić się do podniesienia jego popularności. Mamy nadzieję, że po renowacji części wspólnych goście docenią możliwości, jakie oferują lobby i bar.

 

Jak podkreśla Martina Maly-Gärtner, MRICS, Dyrektor operacyjny, członek zarządu UBM Development AG, spółki zarządzającej siecią realizacja Iliard doskonale wpisała się w cele sieci i już przynosi efekty: Efekt wizualny renowacji jest oszałamiający. Pozytywny odbiór zmian widzimy już po komentarzach gości i frekwencji podczas posiłków. Już teraz można zauważyć, że do baru przychodzi coraz więcej gości z zewnątrz. To już czwarty projekt, który realizowaliśmy z Iliardem w ciągu ostatnich 12 miesięcy. Jesteśmy wdzięczni za współpracę i profesjonalizm zespołu. Efekt spełnił nasze oczekiwania, a do tego w pełni zamknął się w naszych założeniach finansowych. Uważamy te renowacje za wzorcowe rozwiązania dla wnętrz naszych obiektów i będziemy się tym kierować także w przyszłości. Naszym głównym celem jest zawsze poprawa doświadczeń gości w naszych hotelach. Decydując się na renowację lobby i baru, postawiliśmy sobie za cel zapewnienie przyjaznego pierwszego wrażenia gości i przytulną przestrzeń w lobby, a także wygodny bar, w którym można napić się kawy i coś przekąsić. 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości House of Skills i e-learning.pl na dłużej w warszawskim Bolero Office Point 1 Biuro prasowe
2024-05-20 | 09:00

House of Skills i e-learning.pl na dłużej w warszawskim Bolero Office Point 1

Konsorcjum doradczo-szkoleniowe, właściciel marek House of Skills oraz e-learning.pl, jedna z największych i najdłużej działających na polskim rynku firm szkoleniowo-doradczych,
Nieruchomości House of Skills and e-learning.pl extend lease at Bolero Office Point 1
2024-05-20 | 09:00

House of Skills and e-learning.pl extend lease at Bolero Office Point 1

Consulting and Training Consortium, owner of House of Skills and e-learning.pl brands, one of Poland’s largest and oldest training and consulting companies, has extended its lease at Bolero
Nieruchomości Czy to już koniec spadków cen materiałów budowlanych?
2024-05-17 | 10:00

Czy to już koniec spadków cen materiałów budowlanych?

Na rodzimym rynku materiałów budowlanych korekta cenowa wciąż jest obowiązującą tendencją, jednak w kwietniu pojawiły się pierwsze wyraźne symptomy jej wygaszania. Po raz

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media i PR

Komunikacja celów środowiskowych w centrum zainteresowania biznesu. Takich informacji coraz częściej szukają konsumenci

Z roku na rok coraz więcej firm kładzie nacisk na kwestie zrównoważonego rozwoju. Trend ten lata temu rozpoczęły przedsiębiorstwa świadome swojego wpływu na środowisko naturalne, klimat i lokalne społeczności, w których funkcjonują. Obecnie coraz częściej katalizatorem napędzającym tego typu działania są wymagania konsumentów, którzy oczekują od firm takiej odpowiedzialności, a także coraz większa presja regulacyjna ze strony UE. Z każdym rokiem przybywa deklaracji biznesu dotyczących ograniczania emisji, dążenia do neutralności klimatycznej i nowych, prośrodowiskowych inicjatyw. – Teraz cała sztuka w tym, żeby te działania dobrze komunikować – mówi Aleksandra Majda, ekspertka ESG Impact Network i Agencji Go Green.

Bankowość

Przewodniczący KNF: Niepokoi nas ograniczone zainteresowanie przedsiębiorców inwestycjami. To wpływa na niski popyt na kredyty inwestycyjne

W I kwartale 2024 roku banki poprawiły wyniki, mimo że bazą porównawczą jest znakomity dla nich 2023 rok. Mają więc możliwości udzielania kredytów firmom na rozwój. Problemem jest jednak wstrzemięźliwa postawa samych przedsiębiorstw w zaciąganiu pożyczek inwestycyjnych oraz poszukiwaniu innych źródeł finansowania inwestycji. Bolączką polskiego rynku jest zwłaszcza słabość rynku kapitałowego, czyli finansowania poprzez giełdę.

Przemysł

Trwają intensywne przygotowania do polskiej misji na Międzynarodową Stację Kosmiczną. Siedem eksperymentów jest już w trakcie budowy

Wykorzystanie sztucznej inteligencji w kosmosie, wpływ długotrwałego pobytu w kosmosie na zdrowie psychiczne, ale też na układ odpornościowy – to niektóre z obszarów eksperymentów, które zostaną przeprowadzone w warunkach mikrograwitacji podczas pierwszej polskiej misji na Międzynarodowej Stacji Kosmicznej. W ubiegłym tygodniu Europejska Agencja Kosmiczna podpisała siedem kontraktów na ich realizację z polskimi instytucjami i firmami. – Ta lista będzie się wydłużać i mam nadzieję, że wszystkie wybrane 18 projektów poleci na stację kosmiczną – mówi Sławosz Uznański, astronauta, który będzie przeprowadzać te eksperymenty na orbicie.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.