Komunikaty PR

1,8 mln zł od NCBiR dla Cube Group na technologię automatyzacji marketingu

2020-07-16  |  14:00
Biuro prasowe
Kontakt

Andrzej Soboń
Cube Group S.A.

ul. Puławska 99A
02-595 Warszawa
andrzej.sobon|cubegroup.pl| |andrzej.sobon|cubegroup.pl
+48 536 750 611
www.cubegroup.pl
Do pobrania CG_NCBiR ( 0.09 MB )

Spółka Cube Group chce wprowadzić nową jakość w systemach automatyzacji wielu kanałów marketingu. Zaakceptowana kwota dofinansowania przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju wynosi 1,87 miliona złotych. Łączna wartość projektu to 3 miliony złotych.

Rozwój rynku, technologii i zmieniające się oczekiwania internautów wymuszają cyfrową transformację. Coraz więcej firm wdraża w działaniach marketingowych narzędzia i strategie wykorzystujące sztuczną inteligencję. Jednym z najważniejszych rozwiązań są systemy automatyzacji marketingu w takich kanałach jak: e-mail, SMS, web-push, mobile-push, programmatic i web content. Te działania w nadchodzących latach będą kluczem do sukcesu danej firmy w internecie.

Projekt Cube Group obejmuje opracowanie nowej technologii, która zautomatyzuje procesy marketingowe z wykorzystaniem własnych wypracowanych metod i algorytmów, by zwiększać skuteczność sprzedaży online. Wszystko dzięki zaawanasowanym algorytmom machine learning, które będą przetwarzać bardzo duże zbiory danych o użytkownikach. Dzięki temu działania prowadzone w nowym systemie będą przynosiły lepsze efekty.

Aby marketerzy mogli skutecznie docierać z komunikacją do użytkowników, a jednocześnie zwiększać efektywność prowadzonych przez siebie kampanii, powinna być ona precyzyjnie dopasowana do grupy docelowej. Nasz projekt ma na celu wprowadzenie nowej jakości w automatyzacji marketingu dzięki machine learning i wykorzystaniu big data. Funkcjonujące dziś na rynku narzędzia nie potrafią same wypracować skutecznych algorytmów, by automatycznie optymalizować sprzedaż przy użyciu dużych zbiorów informacji o zachowaniach użytkowników. Nasz system to zmieni – mówi Andrzej Cudny, Prezes Zarządu Cube Group.

Prace badawcze będą trwały dwa lata. Zespołem projektowym kieruje Maciej Urbański, Chief Technology Officer w Cube Group, przy współpracy z dr hab. Piotrem Wójcikiem z Wydziału Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego oraz zespołem ekspertów od technologii, analityki, programowania, marketingu i komunikacji.

Projekt został złożony w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014- 2020. W ramach trzeciej rundy konkursu 6/1.1.1/2019 „Szybka Ścieżka” w ramach Poddziałania 1.1.1 POIR „Badania przemysłowe i prace rozwojowe realizowane przez przedsiębiorstwa” wpłynęło łącznie 516 wniosków.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Fundacja Tech To The Rescue wesprze ponad 100 organizacji Biuro prasowe
2024-04-25 | 11:30

Fundacja Tech To The Rescue wesprze ponad 100 organizacji

Akcelerator AI for Changemakers - stworzony przez Tech To The Rescue ze wsparciem AWS - pomoże organizacjom non-profit, instytucjom i firmom społecznym wykorzystać sztuczną inteligencję w
IT i technologie Forum Sektora Kosmicznego 2024 już w czerwcu
2024-04-25 | 11:00

Forum Sektora Kosmicznego 2024 już w czerwcu

Polska Strategia Kosmiczna, technologie kosmiczne w służbie bezpieczeństwa oraz współpraca z podmiotami zagranicznymi – to główne tematy czwartej edycji Forum Sektora
IT i technologie Szpitale i przychodnie chronią zdrowie, ale nie chronią PESEL-i pacjentów
2024-04-25 | 10:30

Szpitale i przychodnie chronią zdrowie, ale nie chronią PESEL-i pacjentów

Dane pacjentów zgromadzone w szpitalach oraz przychodniach cieszą się coraz większym zainteresowaniem przestępców. W latach 2019-2022 liczba cyberataków na placówki

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Zmiany klimatu uderzają w portfele konsumentów. Podniosą ceny żywności nawet o 3 pkt proc. rocznie

Coraz wyższe średnie temperatury obserwowane na świecie przekładają się na wzrost cen żywności. Problem dotyczy zarówno krajów rozwiniętych, jak i rozwijających się. Naukowcy z Poczdamskiego Instytutu Badań nad Wpływem Klimatu obliczyli, że do 2035 roku zdarzenia klimatyczne podniosą ceny żywności o 0,9–3,2 pkt proc. rocznie, a ogólny poziom inflacji o 0,3–1,1 pkt proc. Naukowcy przeanalizowali dane dotyczące zmian cen artykułów żywnościowych ze 120 krajów świata w ciągu ostatnich 30 lat.

Transport

Chiny przyspieszają inwestycje w odnawialne źródła. Nie przestają jednak rozbudowywać mocy węglowych

Coraz dotkliwsze skutki zmian klimatycznych, ale przede wszystkim chęć zbudowania bezpieczeństwa energetycznego i uniezależnienia się od zewnętrznych dostaw surowców skłoniły rząd w Pekinie do ekspresowych inwestycji w nowe moce odnawialnej energii. W efekcie Chiny wyrastają na globalnego lidera transformacji energetycznej – odpowiadają dziś za największy na świecie przyrost mocy zainstalowanych w fotowoltaice i wiatrakach. Co ciekawe, nie rezygnują jednak przy tym również z inwestycji w energetykę węglową.

Konsument

Niska wiedza ekonomiczna Polaków może wpłynąć na większe zainteresowanie usługami doradców finansowych. Wciąż rzadko korzystamy z ich pomocy

Ponad 70 proc. Polaków ma niską lub przeciętną wiedzę finansową – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2024”. To przekłada się na niewielkie uczestnictwo w rynku kapitałowym i niską skłonność do inwestowania i oszczędzania. Dlatego eksperci upatrują istotnej roli doradców finansowych w zmianie tej tendencji. Większość gospodarstw domowych nie korzysta jednak z tego typu usług. Branża od lat samoreguluje kwestię kompetencji i certyfikatów dla doradców, ale liczy na utworzenie publicznego rejestru, w którym klienci mieliby dostęp do takich informacji, w ten sposób zyskując większe zaufanie do przedstawicieli tego zawodu.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.