Big Cheese Studio zapowiada dodatek Sushi do pierwszej części Cooking Simulatora
Big Cheese Studio – notowany na GPW producent i wydawca gier wideo – kontynuuje prace nad drugą częścią kulinarnego hitu Cooking Simulator o nazwie Cooking Simulator 2: Better Together. Studio nie zapomina jednak o fanach podstawowej części gry, pracując nad wersją DLC dodatku – Cooking Simulator: Sushi. Steampage gry już wystartował.
Nowa lokacja oznacza nowe potrawy i składniki. Tym razem gracze rozpoczną nową kulinarną przygodę na jednej z japońskich uliczek. Japonia słynie z potraw bazujących na rybach, ryżu i warzywach, przede wszystkim sushi. I to właśnie bar oferujący przechodniom sushi i inne tradycyjne dania stanie się bazą do odkrywania japońskiej kuchni.
Big Cheese Studio przykłada bardzo dużo uwagi do realistycznego doświadczenia kulinarnego w przestrzeni wirtualnej, dlatego bar sushi atmosferą przypominać będzie lokalne street foody, które można spotkać w wąskich tokijskich uliczkach. W asortymencie pojawią się nowe sprzęty m.in. maszyna do gotowania ryżu oraz kilka rodzajów noży. Nowe będą także mechaniki krojenia produktów do sushi, a także jego składania. Główną motywacją gracza będzie zaspokajanie preferencji i potrzeb klientów baru oraz gromadzenie środków finansowych na zakup nowych i lepszej jakości produktów.
Nowy dodatek Sushi to ukłon w stronę graczy, którzy do tej pory bardzo aktywnie spędzają czas z pierwszą częścią Cooking Simulatora i jej rozszerzeniami. Studio sprawdziło wśród odbiorców, który kierunek kulinarny będzie najbardziej atrakcyjny i okazała się nim być Japonia.
Do tej pory Big Cheese Studio wydało pięć DLC do podstawowej wersji gry, które dały użytkownikom nowe możliwości i przeniosły ich w wyjątkowe miejsca. Wśród nich znaleźć można tryb inspirowany programami Food Network, prawdziwą włoską restaurację z piecem do pizzy, cukiernię, a nawet możliwość gotowania w podziemnym bunkrze.
Steampage gry: https://store.steampowered.com/app/2655000/Cooking_Simulator__Sushi/
Presspack: https://we.tl/t-QeGEUSyOmO

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.