Komunikaty PR

Big Cheese Studio zapowiada dodatek Sushi do pierwszej części Cooking Simulatora

2023-10-24  |  11:00
Biuro prasowe

Big Cheese Studio – notowany na GPW producent i wydawca gier wideo – kontynuuje prace nad drugą częścią kulinarnego hitu Cooking Simulator o nazwie Cooking Simulator 2: Better Together. Studio nie zapomina jednak o fanach podstawowej części gry, pracując nad wersją DLC dodatku – Cooking Simulator: Sushi. Steampage gry już wystartował.

Nowa lokacja oznacza nowe potrawy i składniki. Tym razem gracze rozpoczną nową kulinarną przygodę na jednej z japońskich uliczek. Japonia słynie z potraw bazujących na rybach, ryżu i warzywach, przede wszystkim sushi. I to właśnie bar oferujący przechodniom sushi i inne tradycyjne dania stanie się bazą do odkrywania japońskiej kuchni.

Big Cheese Studio przykłada bardzo dużo uwagi do realistycznego doświadczenia kulinarnego w przestrzeni wirtualnej, dlatego bar sushi atmosferą przypominać będzie lokalne street foody, które można spotkać w wąskich tokijskich uliczkach. W asortymencie pojawią się nowe sprzęty m.in. maszyna do gotowania ryżu oraz kilka rodzajów noży. Nowe będą także mechaniki krojenia produktów do sushi, a także jego składania. Główną motywacją gracza będzie zaspokajanie preferencji i potrzeb klientów baru oraz gromadzenie środków finansowych na zakup nowych i lepszej jakości produktów.

Nowy dodatek Sushi to ukłon w stronę graczy, którzy do tej pory bardzo aktywnie spędzają czas z pierwszą częścią Cooking Simulatora i jej rozszerzeniami. Studio sprawdziło wśród odbiorców, który kierunek kulinarny będzie najbardziej atrakcyjny i okazała się nim być Japonia.

Do tej pory Big Cheese Studio wydało pięć DLC do podstawowej wersji gry, które dały użytkownikom nowe możliwości i przeniosły ich w wyjątkowe miejsca. Wśród nich znaleźć można tryb inspirowany programami Food Network, prawdziwą włoską restaurację z piecem do pizzy, cukiernię, a nawet możliwość gotowania w podziemnym bunkrze.

Steampage gry: https://store.steampowered.com/app/2655000/Cooking_Simulator__Sushi/

Presspack: https://we.tl/t-QeGEUSyOmO

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia Biuro prasowe
2025-06-25 | 03:00

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Wyciek danych, ataki przeciążające stronę (DDoS), złośliwe oprogramowanie, phishing. Dziś wojna w cyberprzestrzeni dotyczy nie tylko infrastruktury krytycznej czy wielkich
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Ochrona środowiska

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.