Billennium prezentuje Inperly w warszawskim Centrum Technologii Microsoft
Billennium, polska spółka tworząca rozwiązania IT dla biznesu, została jednym z wystawców w Alei Innowacji w warszawskim Centrum Technologii Microsoft. Firma zaprezentowała tam kiosk Inperly - cyfrową platforma komunikacji z klientem, która umożliwia przeprowadzanie całego procesu doradztwa czy sprzedaży usługi całkowicie zdalnie.
Aleja Innowacji w Centrum Technologii Microsoft (MTC) to jedyne w Europie Środkowo-Wschodniej centrum pokazowe, w którym Microsoft oraz jego globalni i lokalni partnerzy prezentują nowoczesne rozwiązania oparte na technologiach tej firmy, wspierające cyfrową transformację w biznesie. Ponad 120 firm partnerskich Microsoftu zgromadzonych w MTC demonstruje przede wszystkim przykłady realnych zastosowań technologii odpowiadających na potrzeby branż, takich jak finanse, handel detaliczny, ochrona zdrowia czy przemysł. Dotyczy to zarówno podmiotów działających w środowisku w pełni cyfrowym, jak również tych, które łączą efektywnie świat wirtualny z fizycznym. Jednym z prezentowanych rozwiązań jest wolnostojący kiosk Inperly, służący do cyfrowej obsługi klienta, który został stworzony przez Billennium w oparciu o chmurę Microsoft Azure.
Cyfrowe kanały obsługi klienta przyszłością branży finansowej
Jak pokazało badanie pt. „Jak Polacy korzystają z kanałów cyfrowych”, przeprowadzone jesienią 2020 roku przez EY i Billennium, 49 proc. Polaków w okresie pandemii korzystało ze zdalnych kanałów komunikacji z firmą, a 59 proc. wykorzystywało je do kontaktów z bankami, ubezpieczycielami czy firmami komunikacyjnymi. Co więcej, 86 proc. badanych korzystało z tej formy kontaktu, a 80 proc z nich ocenia ją pozytywnie. Wiele firm skupiło się na rozwoju nowych narzędzi ułatwiających komunikację. Przykładem może być platforma Inperly, która pozwala na przeprowadzenie procesów doradztwa i sprzedaży całkowicie zdalnie, począwszy od potwierdzenia tożsamości, prezentacji oferty, aż po podpisanie umowy.
System ten może funkcjonować jako aplikacja przeglądarkowa lub mobilna, element już funkcjonującego rozwiązania albo wolnostojący kiosk w placówce firmy lub przestrzeni wspólnej, np. na lotnisku czy w centrum handlowym. Główną zaletą rozwiązania jest lepsza dostępność usług obsługi i doradztwa klienta oraz bardziej efektywne wykorzystania zasobów kadrowych firmy. Inperly w formie kiosków jest aktualnie implementowane przez jednego z operatorów telekomunikacyjnych w Polsce, a także zostało wdrożone przez sieć banków spółdzielczych w Niemczech.
Inperly jest rozwiązaniem skrojonym na obecne czasy. Jak wynika z naszego badania trendów technologicznych w branży finansowej, firmy działające z tym sektorze muszą szukać oszczędności, a najłatwiej znaleźć je w kosztach operacyjnych. Często też zmagają się one z ograniczoną dostępnością pracowników w konkretnych lokalizacjach. Z drugiej strony klienci oczekują obsługi na odpowiednim poziomie i rozwiązania swoich problemów. Doświadczenia zdobyte przy dotychczasowych wdrożeniach Inperly pokazały nam, że w obu tych kwestiach rozwiązaniem może być właśnie nasza platforma. Kioski Inperly pozwoliły np. na wydłużenie czasu działania placówek (bez obciążania zatrudnionego personelu) i znacznie lepsze wykorzystanie czasu pracy konsultantów, bo obsługą zajmowały się osoby nie obłożone w danym momencie pracą. Kioski Inperly wykorzystywane przez operatora telekomunikacyjnego w jego placówkach w Warszawie pozwoliły też znacznie zmniejszyć kolejki, bo dotychczasowi klienci mogli rozwiązać swoje sprawy z pomocą wirtualnego doradcy, a obsługą nowych zajmowali się konsultanci na miejscu – powiedział Albert Śliwka, Channel Executive z firmy Billennium.
Hybrydowy kanał komunikacji dla edukacji użytkowników
Prezentowany w Alei Innowacji kiosk Inperly jest rozwiązaniem hybrydowym, który łączy świat wirtualny z rzeczywistym. Oznacza to, że użytkownik może skorzystać z niego w oddziale np. banku, natomiast konsultant obsługuje stanowisko ze zdalnej lokalizacji. Poza główną rolą, czyli obsługą klienta, procesem doradztwa czy sprzedaży, kiosk ma też przybliżyć możliwości komunikacji online, pokazać, że to rozwiązanie przyjazne i intuicyjne, które pozwala załatwić każdą sprawę czy problem użytkownika. Kiosk w takiej formie jest wyposażony w ekran do połączeń video i przeglądania dokumentów, klawiaturę, kamerę do obsługi połączeń, kamerę dokumentową, pad do podpisów, ale lista? możliwych konfiguracji jest znacznie dłuższa. Urządzenie może posiadać również czytnik linii papilarnych, a sama aplikacja zostać rozbudowana np. o chatboty czy oprogramowanie do rozpoznawania twarzy. Klient, aby skorzystać z systemu czy autoryzować działania, powinien zeskanować dokument za pomocą kamery dokumentowej lub np. skorzystać z takiej opcji w aplikacji operatora usług.
Liczba możliwych konfiguracji Inperly zależy praktycznie tylko od oczekiwań i możliwości technologicznych operatora usługi, a przecież i w tym zakresie możemy zadbać o jego rozwój. System można rozbudować o kalendarz, zintegrować z CRM-em czy z systemem call center. Inperly możemy dostarczyć również jako samo API albo tylko poszczególne moduły np. video czy KYC. Naszą wartością jest przede wszystkim know how i znajomość procesu customer experience. Pełnimy rolę doradczą dla klientów b2b, pomagamy we wdrożeniu w organizacji procesu – dodaje Albert Śliwka.
Kiosk Inperly jest dostępny od 18 października 2021 roku w Alei Innowacji w Centrum Technologicznym Microsoft. Pełna prezentacja możliwości i poszczególnych scenariuszy Inperly jest możliwa po wcześniejszym umówieniu spotkania z Michałem Falkowskim (michal.falkowski@billennium.pl), który odpowiada za kontakt z potencjalnymi klientami Inperly.
O Billennium
Billennium to zespół ponad 1500 specjalistów IT, który niezmiennie od 2003 roku przekracza granice technologii, aby dostarczać innowacyjne rozwiązania IT dla biznesu. Nasze biura mieszczą się w Polsce, Niemczech, Kanadzie, Malezji i Indiach. Przeszło 18-letnie doświadczenie zdobyte w kooperacji z ponad 100 klientami pozwoliło nam wypracować elastyczny i optymalny model współpracy follow-the-sun (24/7/365). Dzięki niemu realnie wpływamy na rozwój organizacji naszych partnerów. Zatrudniamy wyłącznie najlepszych specjalistów IT z nowatorskim podejściem do tworzenia rozwiązań informatycznych, stale skupiających się na rzeczywistych potrzebach naszych klientów.
Zalman CNPS13X Black — cichy i gustowny cooler dla wymagających użytkowników
Trendy w technologii wizualnej, których nie sposób przeoczyć
Premiera: Cooler Master prezentuje obudowę TD500 Max
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Infrastruktura
Sektor ochrony zdrowia odpowiada za większe emisje CO2 niż lotnictwo. Zielone zmiany wymagają drastycznego przyspieszenia
Sektor ochrony zdrowia ponosi znaczące konsekwencje wynikające z rosnącej liczby ekstremalnych zjawisk klimatycznych, ale też poważnego zanieczyszczenia powietrza, a koszty z tym związane będą rosły. Z drugiej strony sam sektor też się przyczynia do zmian klimatycznych – odpowiada za 4 proc. emisji CO2, czym wyprzedza takie branże jak żegluga czy lotnictwo. O potrzebie przyspieszenia zielonych zmian w ochronie zdrowia coraz więcej się mówi, ale to wymaga konkretnych działań. Temu ma służyć powołana właśnie do życia Zielona Koalicja dla Zdrowia, w której uczestniczy prawie 30 podmiotów i której patronuje m.in. Narodowy Fundusz Zdrowia.
Ochrona środowiska
Nowa kadencja samorządów pod znakiem działań energetycznych i klimatycznych. 15 mld euro z UE może przyspieszyć zmiany w tym zakresie
Do wyborów samorządowych pozostał nieco ponad tydzień. Jak pokazuje nowy raport Fundacji Instytut na rzecz Ekorozwoju, na samorządowców nadchodzącej kadencji będzie czekać wiele wyzwań związanych z energetyką i polityką klimatyczną, które wynikają zarówno z regulacji UE, jak i oczekiwań społecznych. Jednak w praktyce możliwości aktywnego działania samorządów w tym obszarze są tak szerokie, jak umożliwiają im to regulacje prawne. – Tutaj pewnych rozwiązań po prostu nie ma albo są w dość dokuczliwy sposób szczegółowe i stwarzają samorządom duże trudności. Dlatego potrzebna jest interwencja rządu, żeby umożliwić samorządom aktywne działania – ocenia dr Wojciech Szymalski, prezes Fundacji Instytut na rzecz Ekorozwoju.
Prawo
Postęp technologiczny rewolucjonizuje pracę specjalistów ds. finansów. Stają się strategicznymi doradcami biznesu
Częste zmiany regulacyjne i postęp technologiczny wymuszają na specjalistach ds. finansów ciągłe nabywanie nowych kompetencji, doszkalanie i uaktualnianie swojej wiedzy. Ci, którzy potrafią się dostosować do szybkich zmian i wesprzeć swoimi umiejętnościami rozwój biznesu, mogą jednak liczyć na większe możliwości rozwoju kariery. – Finanse operują w świecie, który coraz szybciej się zmienia. To powoduje, że w przyszłości ludzie z obszaru finansów będą musieli poświęcać dużo więcej energii na to, żeby dotrzymać tempa – mówi Kuba Neneman, head of finance.ai, commercial data science manager w Shellu.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.