Emisja akcji Illusion Ray SA: studio prezentuje pierwszą zapowiedź gry Wardogz
Good One PR
Edwarda Jelinka 38
01-646 Warszawa
arkadiusz.cegielka|goodonepr.pl| |arkadiusz.cegielka|goodonepr.pl
504 354 106
https://www.goodonepr.pl/
Studio gamingowe Illusion Ray SA udostępniło graczom pierwszy teaser gry Wardogz. Prezentacja efektów prac deweloperów ma miejsce w momencie trwającej emisji crowdfundingowej, której jednym z celów jest finalizacja produkcji gry z datą premiery na koniec 2023 roku. Zarząd szacuje sprzedaż na poziomie 450 tys. kopii w przeciągu dwóch lat. Drugi cel to przeniesienie debiutanckiego hitu – The Beast Inside, który sprzedał się w liczbie 0,6 mln kopii, na konsole starej i nowej generacji. Publiczna emisja akcji o wartości 718 tys. zł odbywa się na platformie Navigator Crowd.
Wardogz to gra z gatunku open world action-adventure, osadzona w alternatywnym świecie Hellstain. Gracz wciela się w rolę członka tytułowej organizacji, któremu przyjdzie zmierzyć ze światem maszyn na tle Wielkiej Wojny toczącej się w środku alternatywnej historii XX-wiecznej Europy. Studio stawia duży nacisk na gameplay, warstwę graficzną oraz combat fun. Uniwersum gry posiada specyficzny setting, jakim jest dieselpunk. Główne cechy to otwarty świat z bogatą różnorodnością lokacji i dynamiczną walką wręcz.
Development gry rozpoczął się w 2020 roku. Obecnie spółka posiada 40-minutowy gameplay, prototypy wszystkich mechanik oraz zamknięty scenariusz. Aktualnie trwają prace produkcyjne związane z przygotowaniem wersji beta. Debiut gry szykowany jest na IV kwartał 2023 roku i będzie to pierwsza polska gra Action Adventure stworzona przez studio indie.
Pierwszy teaser można obejrzeć pod adresem: https://www.youtube.com/watch?v=m-phEaJbX0A
– Tytułem Wardogz chcemy otworzyć drugą linię biznesową dla gier Action Adventures opartych na angażującej oraz niejednoznacznej fabule z elementami akcji i przygody, które w naszej opinii posiadają największy potencjał. Dotychczas, gatunek ten był zarezerwowany w naszym kraju dla dużych studiów AAA, ale doświadczenie naszego zespołu pozwala, by mieć aspiracje na ten ogromny i chłonny rynek. Gra będzie znacznie bardziej rozbudowana od The Beast Inside, a popularny wśród graczy gatunek sprawia, że również grono potencjalnych odbiorców będzie znacznie szersze. To powoduje, że według naszych ostrożnych szacunków zakładamy sprzedaż 450 tys. kopii gry w ciągu pierwszych 24 miesięcy od premiery – mówi Łukasz Smaga, CEO Illusion Ray SA.
Illusion Ray – doświadczony zespół z prestiżowymi nagrodami
Założycielem i prezesem studia jest Łukasz Smaga, który za swój debiutancki hit – The Beast Inside otrzymał nagrodę Pixel Award oraz – jako pierwszy twórca z Polski – główną nagrodę The Webby Awards w kategorii najlepsze efekty wizualne oraz nominację w kategorii gra przygodowa. Do produkcji wykorzystano wówczas technologię Unreal Engine 4, co w połączeniu z techniką fotogrametrii, zapewniło wysokiej jakości fotorealistyczną oprawę graficzną. Finalnie gra rozeszła się w liczbie 0,6 mln kopii i do tej pory cieszy się dobrą opinię wśród graczy – z 4,7 tys. recenzji na Steamie, aż 84 proc. jest pozytywnych. W ramach zespołu deweloperskiego wspierają go m.in.: Dominik Sójka, dyrektor techniczny odpowiadający za aspekty techniczne gier, game design i grafikę oraz Kamil Pazderski, level designer ustalający świat gry i główne filary.
Partnerem biznesowym studia jest Bellwether Rocks, specjalizujący się w projektach z rynku cyfrowej rozrywki. Funduszem zarządzają: Marcin Kobylecki (producent „Miasto ruin” dla Muzeum Powstania Warszawskiego, czy nominowanej do Oscara „Katedry” Tomasza Bagińskiego) odpowiedzialny za produkcje cinematików do serii gier Wiedźmin i teasera Cyberpunk 2077 oraz Kamil Cisło, licencjonowany makler papierów wartościowych, który w swojej karierze doradzał spółkom w poszukiwaniu kapitału oraz wchodzeniu na GPW i NewConnect. Członkiem Rady Nadzorczej funduszu jest Jacek Dukaj, pisarz fantasy.
Kampania crowdfundingowa i debiut na NewConnect
14 czerwca Illusion Ray SA wystartowało z emisją akcji serii E o łącznej wartości 718 tys. zł, przy wycenie Spółki na poziomie 13 mln zł. Cena emisyjna wynosi 1,58 zł za akcję. Oferta jest przeprowadzona na platformie z Navigator Crowd, a szczegółowe warunki zostały zaprezentowane na stronie: https://emisja.illusionray.com/home. Środki pozyskane w ramach emisji posłużą do sfinansowania kontynuacji prac produkcyjnych gry Wardogz oraz przeniesienia wersji PC gry The Beast Inside na konsole.
W połowie 2023 roku Illusion Ray SA planuje zadebiutować na rynku NewConnect. W opinii Zarządu Illusion Ray, wejście na giełdę zmieni postrzeganie spółki przez potencjalnych partnerów oraz umożliwi konkurowanie z dużymi podmiotami. Ambicją zespołu jest zbudowanie na przestrzeni dwóch najbliższych lat profesjonalnego studia, które regularnie będzie wydawało gry z segmentu AA+.
Zalman CNPS13X Black — cichy i gustowny cooler dla wymagających użytkowników
Trendy w technologii wizualnej, których nie sposób przeoczyć
Premiera: Cooler Master prezentuje obudowę TD500 Max
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Infrastruktura
Sektor ochrony zdrowia odpowiada za większe emisje CO2 niż lotnictwo. Zielone zmiany wymagają drastycznego przyspieszenia
Sektor ochrony zdrowia ponosi znaczące konsekwencje wynikające z rosnącej liczby ekstremalnych zjawisk klimatycznych, ale też poważnego zanieczyszczenia powietrza, a koszty z tym związane będą rosły. Z drugiej strony sam sektor też się przyczynia do zmian klimatycznych – odpowiada za 4 proc. emisji CO2, czym wyprzedza takie branże jak żegluga czy lotnictwo. O potrzebie przyspieszenia zielonych zmian w ochronie zdrowia coraz więcej się mówi, ale to wymaga konkretnych działań. Temu ma służyć powołana właśnie do życia Zielona Koalicja dla Zdrowia, w której uczestniczy prawie 30 podmiotów i której patronuje m.in. Narodowy Fundusz Zdrowia.
Ochrona środowiska
Nowa kadencja samorządów pod znakiem działań energetycznych i klimatycznych. 15 mld euro z UE może przyspieszyć zmiany w tym zakresie
Do wyborów samorządowych pozostał nieco ponad tydzień. Jak pokazuje nowy raport Fundacji Instytut na rzecz Ekorozwoju, na samorządowców nadchodzącej kadencji będzie czekać wiele wyzwań związanych z energetyką i polityką klimatyczną, które wynikają zarówno z regulacji UE, jak i oczekiwań społecznych. Jednak w praktyce możliwości aktywnego działania samorządów w tym obszarze są tak szerokie, jak umożliwiają im to regulacje prawne. – Tutaj pewnych rozwiązań po prostu nie ma albo są w dość dokuczliwy sposób szczegółowe i stwarzają samorządom duże trudności. Dlatego potrzebna jest interwencja rządu, żeby umożliwić samorządom aktywne działania – ocenia dr Wojciech Szymalski, prezes Fundacji Instytut na rzecz Ekorozwoju.
Prawo
Postęp technologiczny rewolucjonizuje pracę specjalistów ds. finansów. Stają się strategicznymi doradcami biznesu
Częste zmiany regulacyjne i postęp technologiczny wymuszają na specjalistach ds. finansów ciągłe nabywanie nowych kompetencji, doszkalanie i uaktualnianie swojej wiedzy. Ci, którzy potrafią się dostosować do szybkich zmian i wesprzeć swoimi umiejętnościami rozwój biznesu, mogą jednak liczyć na większe możliwości rozwoju kariery. – Finanse operują w świecie, który coraz szybciej się zmienia. To powoduje, że w przyszłości ludzie z obszaru finansów będą musieli poświęcać dużo więcej energii na to, żeby dotrzymać tempa – mówi Kuba Neneman, head of finance.ai, commercial data science manager w Shellu.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.