Komunikaty PR

#Kubica i #Lewandowski dołączyli do zespołu Commvault

2020-06-04  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt
Karol
Witowski

Olesińska 2
02-548 Warszawa
karol.witowski|sigma.com.pl| |karol.witowski|sigma.com.pl
668 368 803
www.sigma.com.pl

Wraz z rozwojem polskiego oddziału Commvault, globalnego lidera w dziedzinie rozwiązań klasy korporacyjnej do ochrony danych i zarządzania informacją, do zespołu dołączyli kolejni eksperci. Pierwszy z nich to doświadczony inżynier Hubert Kubica. Objął on stanowisko Sales Engineer w regionie EMEA CEE. Jego zadaniem jest wsparcie procesu sprzedaży oraz doradztwo techniczne w wyborze najlepszych rozwiązań klientom oraz partnerom na polskim rynku i w Europie Środkowo-Wschodniej. Hubert ma duże doświadczenie w branży IT, od 2014 roku pracował dla partnerów Commvault, zajmując się przedsprzedażą i wdrożeniami rozwiązań Commvault. W ostatnich latach świadczył usługi konsultingowe w zakresie systemów ochrony danych i wspierał duże projekty wdrożeniowe. Jest pasjonatem technologii z ciekawością i zaangażowaniem obserwującym jej wpływ na rozwój i pozytywne zmiany w biznesie. „Cieszę się z kolejnych wyzwań, jakie czekają mnie w Commvault. Rozwiązania Commvault znam doskonale od wielu lat. Byłem częścią zespołu, który stworzył pierwsze lokalne rozwiązanie appliance na sprzęcie HDS i oprogramowaniu Commvault. Jestem przekonany, że wspólnie z naszymi partnerami znajdziemy rozwiązania jak najlepiej odpowiadające potrzebom klientów i dzisiejszym wyzwaniom oraz zrealizujemy wiele ciekawych, globalnych wdrożeń.”  - powiedział Kubica.

 

Kolejna nowa twarz w polskim oddziale Commvault to Jakub Lewandowski, zajmujący stanowisko Senior Corporate Counsel i Global Data Governance Officer. Jakub jest radcą prawnym i ekspertem Polskiej Izby Informatyki i Telekomunikacji w zakresie prawa własności intelektualnej oraz ochrony informacji prawnie chronionych. Posiada ponad czternastoletnie doświadczenie w sektorze ICT. Pracował dla międzynarodowych dostawców sprzętu, oprogramowania, rozwiązań informatycznych oraz telekomunikacyjnych. Odpowiadał m.in. za przygotowanie i wdrożenie, a następnie nadzór nad realizacją programu zgodności z przepisami dotyczącymi ochrony danych osobowych, w szczególności RODO oraz regulacjami w zakresie cyberbezpieczeństwa w ponad 20 krajach.  Jest członkiem IAPP (International Association of Privacy Professionals) i posiada certyfikat CIPP/E (Certified Information Privacy Professional/Europe). “Nowe regulacje dot. ochrony danych i cyberbezpieczeństwa (m.in. RODO i Dyrektywa NIS) dołożyły kolejny poziom komplikacji w procesie zarządzania danymi. Konieczność zapewnienia zgodności z obowiązującymi przepisami staje się nie lada wyzwaniem. Rozwiązania Commvault wkomponowują się w proces zarządzania ryzykami związanym z przetwarzaniem danych naszych Klientów, zapewniając odpowiedni stopień bezpieczeństwa i - co równie istotne - możliwość wykazania zgodności z obowiązującymi wymaganiami prawnymi.” - powiedział Lewandowski.

 

Commvault od początku obecności w Polsce rejestruje sukcesywny wzrost swojej pozycji. Wraz z autorytetem firmy na polskim rynku rośnie znaczenie polskiego oddziału firmy w europejskich strukturach producenta z Tinton Falls. EMEA to dla amerykańskiego koncernu bardzo ważny strategicznie region, a Polska stanowi jeden z jego głównych filarów. Największą siłą Commvault są ludzie, zatrudniając kolejnych ekspertów firma liczy na dalszy rozwój i kolejnych zadowolonych klientów.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Zalman Alpha2 36 — efektowne chłodzenie typu AiO Biuro prasowe
2024-04-26 | 10:10

Zalman Alpha2 36 — efektowne chłodzenie typu AiO

Firma Zalman zaprezentowała nowe systemy chłodzenia z linii Alpha2. Topowym modelem z tej serii jest Alpha2 36 z niemal 40-centymetrowym radiatorem i trzema wentylatorami. Zalman Alpha2 36 to
IT i technologie Nowy raport Salesforce State of Service - ciekawe dane z Polski
2024-04-26 | 08:30

Nowy raport Salesforce State of Service - ciekawe dane z Polski

Salesforce (NYSE: CRM), światowy lider w dziedzinie CRM, opublikował nowy raport State of Service, dzieląc się spostrzeżeniami ponad 5 500 specjalistów ds. obsługi klienta w 30 krajach – w tym 200 z Polski. Raport opisuje priorytety, wyzwania i strategie kształtujące obsługę klienta, w tym sposoby, w jaki zespoły wykorzystują sztuczną inteligencję oraz dane w celu zwiększenia przychodów, wydajności i zadowolenia klientów w obliczu rosnących oczekiwań.   Kluczowe wnioski:   Organizacje stawiają na sztuczną inteligencję w celu zwiększenia wydajności. Chcąc skalować usługi bez utraty jakości, organizacje coraz częściej sięgają po sztuczną inteligencję. 82% organizacji usługowych w Polsce wykorzystuje lub ocenia możliwości sztucznej inteligencji. 79% organizacji usługowych w Polsce planuje w tym roku zwiększyć inwestycje w sztuczną inteligencję. Trzy najważniejsze przypadki wykorzystania AI w usługach w Polsce: odpowiedzi serwisowe, zautomatyzowane podsumowania i raporty, inteligentni asystenci dla klientów/ inteligentni asystenci dla agentów. 93% specjalistów ds. usług w Polsce korzystających ze sztucznej inteligencji twierdzi, że oszczędza ona ich czas.   Organizacje usługowe podwajają przychody. Trend postrzegania usług jako czynnika generującego przychody, a nie centrum kosztów, znacznie przyspiesza. 74% organizacji w Polsce oczekuje, że usługi przyniosą w tym roku większe przychody. 77% organizacji usługowych w Polsce spodziewa się większego budżetu w tym roku. 66% organizacji usługowych w Polsce spodziewa się zwiększenia zatrudnienia w tym roku.   Rosnące wymagania wywierają presję na zespoły obsługi. Wraz ze wzrostem oczekiwań klientów, pracownicy działów wsparcia kontrahenta odczuwają coraz silniejszą presję. Pracownicy działów obsługi klienta w Polsce poświęcają średnio zaledwie 35% swojego czasu na pomoc klientom. 69% organizacji usługowych w Polsce spodziewa się wzrostu liczby spraw w przyszłym roku. 81% specjalistów ds. usług w Polsce twierdzi, że klienci są bardziej wymagający niż kiedyś.   Obsługa klienta zwiększa swoje możliwości w zakresie danych. Organizacje usługowe zwiększają swoje wysiłki w zakresie integracji danych, aby zasilić zasoby pracowników i systemy sztucznej inteligencji. 88% specjalistów ds. usług w Polsce twierdzi, że lepszy dostęp do danych z innych zespołów poprawiłby jakość udzielanego wsparcia. 74% organizacji usługowych w Polsce zamierza w tym roku zwiększyć inwestycje w integrację danych.   Organizacje usługowe podwajają przychody (wszystkie dane poniżej dotyczą całej próby badawczej, bez podziału na kraje)   Trend postrzegania usług jako czynnika generującego przychody, zamiast centrum kosztów, nabiera tempa. Aż 85% osób podejmujących decyzje dotyczące usług twierdzi obecnie, że ich zespoły będą miały większy udział w przychodach w nadchodzącym roku dzięki sprzedaży dodatkowej, sprzedaży krzyżowej i utrzymaniu klientów. Jest to równoznaczne ze wzrostem liczby organizacji śledzących przychody z usług – z 51% w 2018 roku do 91% w 2024 roku. Strategiczny nacisk na generowanie przychodów ma ogromny wpływ na większe budżety i zespoły. Ogólnie rzecz biorąc, osoby podejmujące decyzje dotyczące usług spodziewają się wzrostu budżetów średnio o 23% w ciągu najbliższego roku. Tymczasem ponad trzy czwarte (76%) przewiduje zwiększenie zatrudnienia.   Agenci i pracownicy mobilni stoją w obliczu rosnącej presji   Biorąc pod uwagę, że aż 88% klientów twierdzi, że dobra obsługa zwiększa prawdopodobieństwo ponownego zakupu od tej samej firmy, jasne jest, że doświadczenie klienta jest kluczem do zwiększenia przychodów. Jednak spełnianie oczekiwań nie jest tak proste, jak w przeszłości. 86% pracowników działu obsługi i 74% pracowników mobilnych twierdzi, że żądania klientów są coraz wyższe, a zdecydowana większość z nich uważa, że klienci liczą na bardziej  osobiste podejście. Być może dlatego osoby podejmujące decyzje dotyczące usług wymieniają nadążanie za zmieniającymi się roszczeniami klientów jako największe wyzwanie dla swoich organizacji.   Jedno oczekiwanie jest szczególnie trudne. Ponad połowa klientów (53%) – i prawie trzy czwarte nabywców biznesowych (73%) – chce, aby firmy przewidywały ich potrzeby, zanim się pojawią. Istnieje jednak rozdźwięk między tym, co firmy myślą, że robią, a tym, czego klienci faktycznie doświadczają. Podczas gdy 61% zespołów serwisowych uważa, że są one proaktywne w rozwiązywaniu problemów, tylko jedna trzecia klientów (33%) zgadza się, że firmy przewidują i działają na ich potrzeby z wyprzedzeniem. Oprócz coraz bardziej wyrafinowanych wymagań klientów, 76% organizacji usługowych spodziewa się większej liczby spraw w nadchodzącym roku. Ryzyko wypalenia lub niepowodzenia w tym scenariuszu jest głównym zagrożeniem dla agentów, którzy i tak są już bardzo obciążeni.   Organizacje wykorzystują sztuczną inteligencję, automatyzację i dane w celu zwiększenia wydajności i sprzedaży   Sztuczna inteligencja i automatyzacja mogą stanowić rozwiązanie dla przeciążonych agentów, których zadaniem jest generowanie przychodów. Obecnie spędzają oni zaledwie 39% swojego czasu na obsłudze klientów pośród konkurencyjnych wymagań, takich jak spotkania wewnętrzne, zadania administracyjne i ręczne rejestrowanie notatek. Aż 93% specjalistów ds. usług w organizacjach korzystających ze sztucznej inteligencji twierdzi, że technologia ta pozwala im zaoszczędzić czas. Odpowiadając na proste zapytania i tworząc artykuły samopomocy, sztuczna inteligencja otwiera drogę dla ludzi, którzy mogą skupić się na bardziej satysfakcjonującej i wartościowej pracy, takiej jak budowanie relacji z klientami i rozwiązywanie złożonych spraw.   W firmach korzystających ze sztucznej inteligencji 88% agentów wymienia budowanie relacji z klientami jako kluczowy obowiązek. Tymczasem tylko 75% agentów twierdzi tak w organizacjach bez AI. Organizacje usługowe zgłaszają również wykorzystanie sztucznej inteligencji do bezpośredniej pomocy w generowaniu przychodów poprzez dostarczanie agentom dopasowanych do klienta rekomendacji i ofert.  
IT i technologie Fundacja Tech To The Rescue wesprze ponad 100 organizacji
2024-04-25 | 11:30

Fundacja Tech To The Rescue wesprze ponad 100 organizacji

Akcelerator AI for Changemakers - stworzony przez Tech To The Rescue ze wsparciem AWS - pomoże organizacjom non-profit, instytucjom i firmom społecznym wykorzystać sztuczną inteligencję w

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.