Kup jeden ze smartwatchy Huawei i wygraj spotkanie z Robertem Lewandowskim
W sklepie internetowym huawei.pl wystartowała aktywacja z okazji wprowadzenia do sprzedaży w Polsce najnowszych flagowych smartwatchy Huawei z serii Watch 3. Każdy, kto kupi jeden ze smartwatchy z serii Watch GT 2, Watch Fit lub Watch 3, zarejestruje się na huawei.pl i odpowie na pytanie kreatywne, może wygrać unikalne spotkanie z ambasadorem marki Robertem Lewandowskim. Zgłoszenia można przesyłać do 9 sierpnia.
Aby powalczyć o spotkanie z Robertem Lewandowskim, wystarczy zarejestrować się lub zalogować na huawei.pl, a następnie kupić jeden ze smartwatchy, w tym najnowsze smartwatche z serii Watch 3. Kolejnym krokiem jest wysłanie zgłoszenia na konkursrobert@huawei.com wraz z odpowiedzią na pytanie „Jakie cechy lub funkcje smartwatchy Huawei najbardziej pasują do Roberta Lewandowskiego i dlaczego?”. Spośród wszystkich zgłoszeń zostanie wybranych 25 najciekawszych odpowiedzi, a ich autorzy otrzymają możliwość osobistego spotkania z Robertem Lewandowskim. Spotkanie odbędzie się we wrześniu. Regulamin promocji dostępny jest na stronie: https://consumer.huawei.com/pl/offer/watch-konkurs/.
Huawei Watch 3 i Watch 3 Pro – najnowsze flagowe smartwatche marki, działające w oparciu o system operacyjny HarmonyOS – zostały zaprezentowane 2 czerwca podczas globalnej premiery. Urządzenia, oprócz długiego czasu pracy na jednym ładowaniu i funkcji monitorowania zdrowia i aktywności fizycznej, wyposażone są w nowe funkcje, w tym mierzenie temperatury skóry czy wykrywanie upadku. Oferta przedsprzedażowa w Polsce potrwa od 17 czerwca do 8 lipca.
Seria Huawei Watch 3 – szlachetny design i wygoda użytkowania
Najnowsza seria Huawei Watch 3 wyróżnia się eleganckim designem oraz mnogością inteligentnych funkcji, w tym nowościami, które nie były dostępne w poprzednich modelach marki. Tarcza zegarków z serii Watch 3 pokryta jest wysokiej jakości szkłem, a dzięki zastosowaniu nanopowłoki ochronnej, wyświetlacz jest odporny na zarysowania i ślady odcisków palców.
Spód koperty w Huawei Watch 3 Pro wykonany jest z przyjaznego dla skóry, ceramicznego materiału – dzięki temu jego powierzchnia jest przyjemna w dotyku i gładka, co pomaga w stałym i dokładnym monitorowaniu tętna. Tarcza zegarka wykonana jest ze stopu tytanu klasy lotniczej, połączonego
z kryształami szafiru, co gwarantuje najwyższą jakość i trwałość. Obrotowa koronka umożliwia wygodne, precyzyjne powiększanie i pomniejszanie obrazów oraz sterowanie opcjami menu.
Bateria w Watch 3 Pro działa nawet do 3 tygodni na jednym ładowaniu w trybie ultra, 7 dni w trybie LTE oraz 5 dni w trybie smart (podczas korzystania z funkcji eSIM). Model Watch 3 w trybie ultra umożliwia do 2 tygodni pracy na jednym ładowaniu, natomiast w przypadku korzystania z eSIM – do 3 dni. W obydwu modelach, zaledwie 10 minut bezprzewodowego ładowania pozwala na uzupełnienie energii baterii do 20% i 15 godzin pracy w trybie LTE.
System HarmonyOS w najnowszej serii smartwatchy przynosi również nowy wygląd interfejsu wyświetlacza – menu aplikacji jest oparte na motywie szachownicy, dzięki czemu odczytywanie informacji jest proste i wygodne. Huawei Watch 3 Pro umożliwia korzystanie z tarcz w formie interaktywnej, dzięki możliwości tworzenia spersonalizowanych animacji oraz wgrywania zdjęć czy filmów (wideo w zwolnionym tempie lub filmów poklatkowych).
Jeszcze łatwiejsza komunikacja
Smartwatche z serii Watch 3 obsługują usługę eSIM, dzięki czemu użytkownik może korzystać z tego samego numeru telefonu w smartfonie i w smartwatchu. Smartwatche obsługują również tryb SOS, dzięki któremu w nagłych przypadkach można połączyć się telefonicznie z lokalnymi służbami ratunkowymi. Urządzenia wyposażone są w funkcje umożliwiające śledzenie informacji o taksówkach czy statusu lotu podczas podróży, bez konieczności wyjmowania smartfona.
W serii Watch 3 znajduje się również preinstalowany sklep z aplikacjami AppGallery, który umożliwia instalowanie dodatkowych aplikacji na urządzenie.
Zdrowie i kondycja pod kontrolą
Smartwatche z serii Watch 3 obsługują aż 100 trybów sportowych, w tym 19 profesjonalnych dyscyplin, 12 rodzajów aktywności na świeżym powietrzu oraz 7 treningów halowych. Urządzenia rejestrują kluczowe dane, takie jak czas trwania treningu, spalone kalorie, tętno, postęp ćwiczeń czy czas regeneracji. Huawei Watch 3 i Watch 3 Pro wyposażone są w precyzyjny czujnik, który wykrywa temperaturę skóry na nadgarstku, dzięki czemu monitoruje zmiany temperatur i wyświetla przypomnienia, jeśli istnieje ryzyko wystąpienia gorączki. Urządzenia obsługują także ulepszoną technologię TruSeen™ 4.5 z całodobowym monitorowaniem pulsu oraz natlenienia krwi SpO2, a także możliwość mierzenia poziomu stresu i jakości snu.
Fundacja Tech To The Rescue wesprze ponad 100 organizacji
Forum Sektora Kosmicznego 2024 już w czerwcu
Szpitale i przychodnie chronią zdrowie, ale nie chronią PESEL-i pacjentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
Zmiany klimatu uderzają w portfele konsumentów. Podniosą ceny żywności nawet o 3 pkt proc. rocznie
Coraz wyższe średnie temperatury obserwowane na świecie przekładają się na wzrost cen żywności. Problem dotyczy zarówno krajów rozwiniętych, jak i rozwijających się. Naukowcy z Poczdamskiego Instytutu Badań nad Wpływem Klimatu obliczyli, że do 2035 roku zdarzenia klimatyczne podniosą ceny żywności o 0,9–3,2 pkt proc. rocznie, a ogólny poziom inflacji o 0,3–1,1 pkt proc. Naukowcy przeanalizowali dane dotyczące zmian cen artykułów żywnościowych ze 120 krajów świata w ciągu ostatnich 30 lat.
Transport
Chiny przyspieszają inwestycje w odnawialne źródła. Nie przestają jednak rozbudowywać mocy węglowych
Coraz dotkliwsze skutki zmian klimatycznych, ale przede wszystkim chęć zbudowania bezpieczeństwa energetycznego i uniezależnienia się od zewnętrznych dostaw surowców skłoniły rząd w Pekinie do ekspresowych inwestycji w nowe moce odnawialnej energii. W efekcie Chiny wyrastają na globalnego lidera transformacji energetycznej – odpowiadają dziś za największy na świecie przyrost mocy zainstalowanych w fotowoltaice i wiatrakach. Co ciekawe, nie rezygnują jednak przy tym również z inwestycji w energetykę węglową.
Konsument
Niska wiedza ekonomiczna Polaków może wpłynąć na większe zainteresowanie usługami doradców finansowych. Wciąż rzadko korzystamy z ich pomocy
Ponad 70 proc. Polaków ma niską lub przeciętną wiedzę finansową – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2024”. To przekłada się na niewielkie uczestnictwo w rynku kapitałowym i niską skłonność do inwestowania i oszczędzania. Dlatego eksperci upatrują istotnej roli doradców finansowych w zmianie tej tendencji. Większość gospodarstw domowych nie korzysta jednak z tego typu usług. Branża od lat samoreguluje kwestię kompetencji i certyfikatów dla doradców, ale liczy na utworzenie publicznego rejestru, w którym klienci mieliby dostęp do takich informacji, w ten sposób zyskując większe zaufanie do przedstawicieli tego zawodu.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.