Lexmark globalnym Liderem Bezpieczeństwa Druku 2022
Lexmark, globalny lider technologii przetwarzania obrazu, został ponownie uznany za lidera w dziedzinie globalnego bezpieczeństwa druku przez międzynarodową firmę badawczą Quocirca, specjalizującą się w analizie technologii druku i technologii cyfrowych.
W najnowszym raporcie Print Security Landscape 2022 Quocirca ponownie wskazała firmę Lexmark jako lidera branży w oparciu o jej silną wizję strategiczną i kompleksową ofertę produktów oraz usług z zakresu bezpieczeństwa druku. Dodatkowe kryteria wyboru obejmowały znaczące inwestycje w sprzęt, rozwiązania i usługi oraz infrastrukturę, jak również silną wizję przyszłości.
– Przyznanie po raz kolejny tytułu lidera w dziedzinie bezpieczeństwa druku świadczy o zaangażowaniu Lexmarka w sprawy bezpieczeństwa oraz o wartości naszego podejścia Secure by Design – mówi Mariusz Ożarowski, Managing Director Lexmark Central Europe. – Cieszymy się, że Quocirca potwierdziła, że zaufanie, jakim nasi klienci darzą urządzenia i rozwiązania Lexmarka, jest zasłużone.
Nominując Lexmarka na lidera w dziedzinie bezpieczeństwa druku, firma Quocirca podkreśla następujące zalety firmy:
- Podejście Secure-by-design, w którym kompleksowe funkcje bezpieczeństwa - w tym szyfrowane i podpisane cyfrowo oprogramowanie sprzętowe, technologia bezpiecznego uruchamiania, ciągła weryfikacja i oprogramowanie sprzętowe secure-by-default – są wbudowane we wszystkie urządzenia Lexmark;
- Szeroka oferta usług profesjonalnych, które pomagają klientom w zapewnieniu bezpieczeństwa całej infrastruktury druku;
- Solidna oferta zabezpieczeń druku w chmurze, zgodna z normami SOC2 Type II, ISO 27001 i SSAE 16;
- Szerokie portfolio produktów i usług z zakresu bezpieczeństwa, które obejmuje takie funkcje, jak wykrywanie włamań w czasie pracy, Lexmark Secure Document Monitor (LSDM), zapobieganie utracie danych i zabezpieczenia drukowania w chmurze.
– Lexmark zasłużył na miano lidera w dziedzinie bezpieczeństwa druku. Jego model "secure-by-design" jest dobrze ugruntowany w całej ofercie sprzętowej i uzupełniony szerokim zakresem usług konsultingowych w obszarze bezpieczeństwa oraz solidną ofertą usług drukowania w chmurze. Lexmark zaspokaja potrzeby firm różnej wielkości, od małych i średnich po wielkie korporacje w zakresie bezpieczeństwa druku. – mówi dyrektorka Quocirca Louella Fernandes.
Zatrzymać najlepszych – nowy raport IDEAS NCBR i OPI
Strategiczna współpraca AWS i Deloitte
Zalman Alpha2 36 — efektowne chłodzenie typu AiO
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.