Komunikaty PR

Najczęściej kupowane w Polsce monitory interaktywne w 2023 roku to Newline!

2024-03-28  |  10:15
Biuro prasowe

Newline Interactive to dobrze znany na polskim rynku dostawca monitorów interaktywnych. Odpowiedź na pytanie – jak dobrze znany – przyniosło podsumowanie sprzedaży w roku 2023. Raport przygotowany przez Futuresource Consulting nie pozostawia wątpliwości - co 5. sprzedany w Polsce monitor interaktywny to Newline.

Udział rynkowy Newline Interactive wyniósł 19.06% - co daje marce 1. miejsce w Polsce.

Monitory interaktywne Newline używane są w szkołach i biurach. Cieszą się dużym zainteresowaniem ze względu na łatwą obsługę i liczne funkcje podnoszące efektywność oraz wiarygodność producenta z 30-letnim doświadczeniem.

„Bardzo cieszymy się z sukcesu sprzedażowego, który dzielimy z naszym dystrybutorem, firmą Agraf Sp. z o.o. i partnerami. Deklaruję, że dołożymy wszelkich starań, aby ten wynik utrzymać, a nawet poprawić. Do oferty Newline wchodzą właśnie monitory interaktywne Newline LyraPRO i ElaraPRO z certyfikatem Google EDLA i systemem operacyjnym Android 13. Przyszedł też czas na naturalne rozszerzenie naszej oferty i w tym roku do monitorów interaktywnych dołożymy wyświetlacze Direct View LED oraz monitory dedykowane Digital Signage.” – informuje Piotr Morko, Senior Marketing Manager EMEA, Newline Interactive

Producent wprowadza wyświetlacze Direct View LED all-in-one w rozmiarach – 120”, 150” i 180 cali. Zapowiada również szeroką gamę monitorów do Digital Signage w rozmiarach od 43 do 98-cali z oprogramowaniem do zarządzania treścią.

Dla naszych partnerów uzupełnienie oferty o nowe rozwiązania to szansa na kompleksowe realizowanie projektów w oparciu o jedną markę. Naszym atutem poza parametrami i jakością urządzeń oraz wiarygodnością dostawcy obecnego na sześciu kontynentach jest odpowiedzialność środowiskowa. Staramy się ograniczać ślad węglowy i na partnerów wybieramy firmy, które mają spójne z nami poglądy w tym zakresie. Nasze wysiłki na rzecz poprawy efektywności energetycznej są potwierdzone licznymi certyfikatami, co jest szczególnie ważne dla coraz większej liczby klientów, szukających niezawodnych rozwiązań.” – podsumowuje Piotr Morko

Newline Interactive uzyskała między innymi takie certyfikaty jak: CE (EMC + LVD + FCC), RoHS, Reach czy Energy Star, co świadczy o zaangażowaniu w zmniejszanie wpływu produktów firmy na środowisko.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie F5 Networks wzmacnia zespół liderów Biuro prasowe
2024-04-27 | 10:30

F5 Networks wzmacnia zespół liderów

Firma F5, Inc. (NASDAQ: FFIV), globalny lider w dziedzinie bezpieczeństwa i dostarczania aplikacji wielochmurowych, powołuje dwóch nowych członków zespołu kierowniczego. Lyra
IT i technologie Zatrzymać najlepszych – nowy raport IDEAS NCBR i OPI
2024-04-26 | 15:00

Zatrzymać najlepszych – nowy raport IDEAS NCBR i OPI

Świat goni za AI, prywatne firmy prześcigają się w kolejnych osiągnięciach, a na polskich uczelniach w kwestii edukacji w zakresie sztucznej inteligencji wciąż pozostaje wiele do
IT i technologie Strategiczna współpraca AWS i Deloitte
2024-04-26 | 13:00

Strategiczna współpraca AWS i Deloitte

AWS (Amazon Web Services) i Deloitte, wiodący dostawca usług consultingowych, zawarły nową wieloletnią umowę o strategicznej współpracy, aby pomóc organizacjom na

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.