One2tribe w 2022 r. z 9,3 mln zł przychodów ze sprzedaży i 1,7 mln zł EBITDA
Inner Value
Koszykowa 54
00-675 Warszawa
k.kleczkowski|innervalue.pl| |k.kleczkowski|innervalue.pl
+48 533 070 550
innervalue.pl/
Notowana na rynku NewConnect One2tribe SA w 2022 roku osiągnęła ponad 9,3 mln zł jednostkowych przychodów netto ze sprzedaży oraz ponad 1,7 mln zł zysku EBITDA. Spółka w obszarze gamifikacji dla pracowników i systemów konkursowych zamierza do 2026 roku być jednym z kluczowych graczy na rynku europejskim. Pomóc w tym mają zaawansowane rozwiązania AI oraz machine learning, które One2tribe już wykorzystuje w swojej działalności.
W 2022 r. One2tribe SA uzyskała ponad 9,3 mln zł jednostkowych przychodów netto ze sprzedaży w porównaniu do 66 tys. zł w 2021 r. EBITDA w okresie od stycznia do grudnia 2022 r. wyniosła 1,7 mln zł. Natomiast jednostkowy zysk netto wyniósł ponad 72 tys. zł, w porównaniu ze stratą w analogicznym okresie ubiegłego roku, wynoszącą ponad 1,8 mln zł. Spółka po raz pierwszy prezentuje roczne wyniki finansowe po połączeniu spółek JWA SA z One2tribe Sp. z o.o. Na poziomie Grupy Kapitałowej skonsolidowane przychody netto ze sprzedaży w 2022 roku wyniosły prawie 9,2 mln zł, skonsolidowany wyniki EBITDA to ponad 464 tys. zł, zaś skonsolidowana strata netto wyniosła 2 mln zł.
- Ubiegły rok był dla nas rokiem przejścia. Istotną część pracy managementu One2tribe pochłonęło połączenie. Realizację głównych celów strategicznych, będziemy dokonywać z wykorzystaniem naszych doświadczeń i kompetencji technologicznych wraz ze spółkami zależnymi, i partnerami biznesowymi, takimi jak Microsoft oraz EY . - podsumowuje Radosław Sosnowski, prezes zarządu One2tribe SA.
Aktualnie One2tribe prowadzi prace nad rozwojem platformy Tribeware, sprzedażą jej funkcjonalności w kilku modelach, marketingiem i stosowanych rozwiązań, zarządzaniem projektami wdrożeniowymi u poszczególnych klientów, utrzymaniem wdrożeń od strony zarządczej oraz finansowej. Usługi są świadczone na kolejnych rozwojowych wersjach platformy motywacyjnej. Ponadto nadal trwają prace nad algorytmami machine learning/sztucznej inteligencji bazującymi na danych z platformy oraz innych modelach wykorzystania AI.
- Zgodnie ze strategią spółki, zamierzamy wzmocnić pozycję rynkową One2tribe w ramach oferowanych usług, koncentrując się na dotarciu z ofertą do jak najszerszego grona klientów. Biorąc pod uwagę wysoką specjalizację naszej działalności, dla zapewnienia odpowiedniej bazy przychodowej w kolejnych latach, istotne będzie antycypowanie popytu zgłaszanego przez jednostki z różnych sektorów gospodarki krajowej oraz zagranicznych, ze względu na spadek efektywności typowych dotąd rozwiązań motywacyjno-płacowych. Ten rok będzie dla nas przełomowy, ze względu na możliwość połączenia wewnętrznych technologii firmy z niezwykle szybko rosnącym obszarem AI - mówi Wojciech Ozimek, wiceprezes One2tribe SA.
W maju br. spółka poinformowała o podpisaniu ramowej umowy z Bayer sp. z.o.o. dotyczącą licencjonowania platformy Tribeware. Umowa umożliwia zamawianie licencji oprogramowania i kampanii motywacyjnych na podstawie cyklicznych zamówień, z czego pierwsze przekracza kwotę 100 tys. zł netto. Teraz współpraca ta została rozszerzona o umowę na organizację konkursów na platformie Tribeware, które są istotną pozycją przychodową spółki znacznie przewyższającą licencjonowanie platformy.
One2tribe oferuje narzędzia do zarządzania wydajnością i motywowania pracowników, wykorzystując dane i algorytmy, a także rozwiązania psychologii behawioralnej. Głównym produktem firmy jest platforma Tribeware, która łączy w sobie funkcje planowania i przydzielania zadań, pracownikom i kontrolowanie ich realizacji oraz system e-commerce do dystrybucji nagród. Z aplikacji o cechach systemu motywacyjnego korzysta obecnie ponad 80 tys. użytkowników na 7 rynkach (Polska i kraje arabskie). Są to głównie firmy z branży sprzedaży detalicznej (retail), farmaceutycznej oraz finansowej. Wśród największych klientów można wyróżnić takie marki jak Lidl, Sanofi, Play, IKEA, Bayer czy Vision Express.
***
O Spółce:
One2tribe S.A. oferuje platformę do zarządzania wydajnością i motywowania pracowników o nazwie Tribeware. Z rozwiązania korzystają duże organizacje w kraju i zagranicą. Są to głównie firmy z branż sprzedaży detalicznej (retail), farmacji i finansowej. Platforma pozwala sterować zachowaniem pracowników w celu poprawy wskaźników biznesowych (sprzedaż, obsługa klienta, produkcja). System i podejście One2tribe S.A. opiera się o innowacyjne algorytmy stworzone na przestrzeni ostatnich 10 lat (wcześniej jako One2tribe Sp. z o.o.). Rozwiązania One2tribe były wyróżniane w międzynarodowych konkursach (między innymi IBM Watson AI XPRIZE, Vivatech Challenge). Firma prowadzi także badania w obszarze psychologii i ekonomii behawioralnej.
SAP Story: Ericsson wybiera oprogramowanie SAP, by łączyć łańcuchy dostaw
Iron Mountain inwestuje w centrum digitalizacji w Radomiu
Nowe funkcjonalności systemu sterowania oświetleniem Clue od Lena Lighting
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Finanse
Zmiany klimatu i dezinformacja wśród największych globalnych zagrożeń. Potrzeba nowego podejścia do zarządzania ryzykiem
Niestabilność polityczna i gospodarcza, coraz większa polaryzacja społeczeństwa, kryzys kosztów utrzymania, rosnąca liczba konfliktów zbrojnych i ryzyka cybernetyczne związane z rozwojem sztucznej inteligencji – to największe zagrożenia dla biznesu wskazywane w tegorocznym „Global Risks Report 2024”. Z raportu wynika, że obawy o bliską i dalszą przyszłość wciąż są zdominowane przez ryzyka klimatyczne i środowiskowe. Jednak w tym roku przykryły je niebezpieczeństwa związane z dezinformacją, wspieraną przez AI, która może wywoływać coraz większe niepokoje społeczne. – W tym roku na świecie 3 mld ludzi weźmie udział w wyborach, więc konieczność zaradzenia temu ryzyku staje się coraz pilniejsza – podkreśla Christos Adamantiadis, CEO Marsh McLennan w Europie.
Ochrona środowiska
Ciech od czerwca będzie działać jako Qemetica. Chemiczny gigant ma globalne aspiracje i nową strategię na sześć lat
Globalizacja biznesu, w tym możliwe akwizycje w Europie i poza nią – to jeden z głównych celów nowej strategii Grupy Ciech. Przedstawione plany na sześć lat zakładają także m.in. większe wykorzystanie patentów, współpracę ze start-upami w obszarze czystych technologii i przestawienie biznesu na zielone tory. – Mamy ambitny cel obniżenia emisji CO2 o 45 proc. do 2029 roku – zapowiada prezes spółki Kamil Majczak. Nowej strategii towarzyszy zmiana nazwy, która ma podsumować prowadzoną w ostatnich latach transformację i lepiej podkreślać globalne aspiracje spółki. Ciech oficjalnie zacznie działać jako Qemetica od czerwca br.
Finanse
72 proc. firm IT planuje podwyżki. W branży wciąż ogromna jest różnica w wynagrodzeniach kobiet i mężczyzn
W ubiegłym roku rynek pracy IT był znacznie mniej dynamiczny niż w poprzednich latach – wynika z „Raportu płacowego branży IT w 2024” Organizacji Pracodawców Usług IT. Przy wysokim poziomie podwyżek specjaliści rzadziej zmieniali pracę, ale niektórych zmusiły do tego cięcia w zatrudnieniu wynoszące w zależności od wielkości firmy od 12 do 26 proc. Ten rok zapowiada się bardziej optymistycznie: 61 proc. przedsiębiorstw planuje zwiększać zatrudnienie, a 72 proc. – pensje. Eksperci zwracają uwagę na wciąż duży rozstrzał między wynagrodzeniami kobiet i mężczyzn w tej branży.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.