Komunikaty PR

Panasonic wybiera system SFA/RSE aby zwiększać skuteczność merchandisingu

2020-02-17  |  12:30
Biuro prasowe
Kontakt
Bartłomiej Łaciński
eLeader Sp. z o.o.

ul. Nałęczowska 16
20-701 Lublin
bartlomiej.lacinski|eleader.biz| |bartlomiej.lacinski|eleader.biz
+48 81 536 96 90 (wew. 418)
www.eleader.biz

Panasonic, producent szerokiej gamy sprzętu elektronicznego – od AGD poprzez hi-fi i video po drobną elektronikę użytkową, poszukiwał rozwiązania, które pomoże w utrzymywaniu jakości sprzedaży prowadzonej w sieciach handlowych. Dla przedstawicieli realizujących procesy związane z merchandisingiem oraz audytami Panasonic wybrał system SFA / RSE eLeader Mobile Visit.

Wymaganiem Panasonic było aby zamodelowane w systemie scenariusze wizyt merchandiserów Panasonic obejmowały wszystkie działania, które powinny zostać zrealizowane w punktach sprzedaży posegmentowanych według określonych kryteriów. Oprócz więc takich zadań, jak badanie obecności produktów (np. względem listingu właściwego dla danego segmentu) czy badanie zgodności ze standardem, należało zamodelować m.in. procesy kontroli materiałów POSM (marketingowych), zarówno tych związanych z produktami jak wobblery, jak i elementów wyposażenia stanowisk (czyli np. mebli, wysp, standów).


eLeader Mobile Visit upraszcza procesy merchandisingowe i kontrolingowe w sklepach oraz usprawnia komunikację merchandiserów z centralą. Ujęcie naszych procesów w przejrzystą i sprawnie działającą aplikację uwalnia pracowników od wielu niekomfortowych czynności związanych z gromadzeniem danych, a Key Account Managerom daje możliwość monitoringu i szybkiej reakcji na egzekucję ustaleń centralnych z kupcami – od listingów po akcje promocyjne. Na poziomie strategicznym pozwala optymalizować tzw. „trasówki” oraz zadania i czas wizyt w różnych typach sklepów. Wszystkie wyżej wymienione zastosowania pozwalają na optymalizację kosztów i przyczyniają się do wzrostu sprzedaży.

Marcin Ostachowski
Business Director Baltics Bulgaria Poland Romania
Panasonic Marketing Europe GmbH


Informacja o realizacji celów wytyczonych przedstawicielom przekazywana jest w formie raportów mobilnych, generowanych w ramach systemu. Dla kadry managerskiej informacje o efektywności merchandiserów (np. typu realizacja vs. target) dostępne są jako element systemu raportowego w aplikacji WEB, służącej do zarządzania całością.

W celu bardziej komfortowej pracy z aplikacją jej interfejs został uspójniony z systemem identyfikacji wizualnej Panasonic – poprzez branding tapet i ekranu logowania pracownicy odbierają aplikację jako bardziej przyjazną, związaną z marką, dla której wykonują zadania. Aplikacja mobilna umożliwia również obsługę pewnych procesów kadrowych, takich jak nieobecności (zwolnienia, urlopy).

W ramach swoich zadań pracownicy mobilni Panasonic wykorzystują zdjęcia jako dokumentację przeprowadzanych działań na własnych  i należących do konkurencji produktach oraz materiałach POSM. Tę samą funkcjonalność wykorzystują audytorzy przeprowadzający kontrolę jakości pracy i schludności stanowiska pracy merchandiserów.


Dodatkowe informacje o eLeader:

eLeader należy do czołówki dostawców rozwiązań Retail Store Execution wspierających realizację strategii sprzedażowej w terenie. Nieustannie rozwijane mobilne systemy SFA/FFM ze sztuczną inteligencją usprawniającą m.in. merchandising wizualny, doceniane są przez globalne ośrodki analityczne (np. Gartner, POI) i zostały wdrożone przez międzynarodowe koncerny w ponad 80 krajach.

Firma jest podstawą Grupy eLeader, która dostarcza również systemy bankowości mobilnej (Finanteq) oraz rozwiązania automatyzujące tworzenie aplikacji biznesowych (Productive24).

Więcej informacji na stronie: www.eleader.biz/pl/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Fundacja Tech To The Rescue wesprze ponad 100 organizacji Biuro prasowe
2024-04-25 | 11:30

Fundacja Tech To The Rescue wesprze ponad 100 organizacji

Akcelerator AI for Changemakers - stworzony przez Tech To The Rescue ze wsparciem AWS - pomoże organizacjom non-profit, instytucjom i firmom społecznym wykorzystać sztuczną inteligencję w
IT i technologie Forum Sektora Kosmicznego 2024 już w czerwcu
2024-04-25 | 11:00

Forum Sektora Kosmicznego 2024 już w czerwcu

Polska Strategia Kosmiczna, technologie kosmiczne w służbie bezpieczeństwa oraz współpraca z podmiotami zagranicznymi – to główne tematy czwartej edycji Forum Sektora
IT i technologie Szpitale i przychodnie chronią zdrowie, ale nie chronią PESEL-i pacjentów
2024-04-25 | 10:30

Szpitale i przychodnie chronią zdrowie, ale nie chronią PESEL-i pacjentów

Dane pacjentów zgromadzone w szpitalach oraz przychodniach cieszą się coraz większym zainteresowaniem przestępców. W latach 2019-2022 liczba cyberataków na placówki

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Zmiany klimatu uderzają w portfele konsumentów. Podniosą ceny żywności nawet o 3 pkt proc. rocznie

Coraz wyższe średnie temperatury obserwowane na świecie przekładają się na wzrost cen żywności. Problem dotyczy zarówno krajów rozwiniętych, jak i rozwijających się. Naukowcy z Poczdamskiego Instytutu Badań nad Wpływem Klimatu obliczyli, że do 2035 roku zdarzenia klimatyczne podniosą ceny żywności o 0,9–3,2 pkt proc. rocznie, a ogólny poziom inflacji o 0,3–1,1 pkt proc. Naukowcy przeanalizowali dane dotyczące zmian cen artykułów żywnościowych ze 120 krajów świata w ciągu ostatnich 30 lat.

Transport

Chiny przyspieszają inwestycje w odnawialne źródła. Nie przestają jednak rozbudowywać mocy węglowych

Coraz dotkliwsze skutki zmian klimatycznych, ale przede wszystkim chęć zbudowania bezpieczeństwa energetycznego i uniezależnienia się od zewnętrznych dostaw surowców skłoniły rząd w Pekinie do ekspresowych inwestycji w nowe moce odnawialnej energii. W efekcie Chiny wyrastają na globalnego lidera transformacji energetycznej – odpowiadają dziś za największy na świecie przyrost mocy zainstalowanych w fotowoltaice i wiatrakach. Co ciekawe, nie rezygnują jednak przy tym również z inwestycji w energetykę węglową.

Konsument

Niska wiedza ekonomiczna Polaków może wpłynąć na większe zainteresowanie usługami doradców finansowych. Wciąż rzadko korzystamy z ich pomocy

Ponad 70 proc. Polaków ma niską lub przeciętną wiedzę finansową – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2024”. To przekłada się na niewielkie uczestnictwo w rynku kapitałowym i niską skłonność do inwestowania i oszczędzania. Dlatego eksperci upatrują istotnej roli doradców finansowych w zmianie tej tendencji. Większość gospodarstw domowych nie korzysta jednak z tego typu usług. Branża od lat samoreguluje kwestię kompetencji i certyfikatów dla doradców, ale liczy na utworzenie publicznego rejestru, w którym klienci mieliby dostęp do takich informacji, w ten sposób zyskując większe zaufanie do przedstawicieli tego zawodu.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.