Komunikaty PR

Jakim typem kierowcy jesteś? Dowiedz się jak jeździmy po polskich drogach

2024-04-22  |  12:01
Biuro prasowe
Kontakt
ANETA SZERSZENIEWSKA
38 PR CONTENT COMMUNICATION

MODRA 92 C
02-661 WARSZAWA
aneta.szerszeniewska|38pr.pl| |aneta.szerszeniewska|38pr.pl
509 453 985
www.38contentcommunication.pl

Na drogach spotykamy całą gamę kierowców z różnymi stylami i podejściami do prowadzenia pojazdów. Każdy z nich ma swoje unikalne cechy i nawyki za kierownicą, które wpływają na dynamikę ruchu ulicznego oraz bezpieczeństwo wszystkich jego uczestników. Od tych, którzy traktują jazdę jak wyzwanie sportowe, po tych, którzy preferują spokojną podróż. Ta różnorodność sprawia, że każda nasza przejażdżka staje się unikalnym doświadczeniem. Balcia Insurance wytypowała kilka typów kierowców królujących na polskich drogach. Którym z nich jesteś Ty?

 

Rajdowiec

To kierowca, który zawsze ma nogę na gazie i traktuje każdą drogę jak tor wyścigowy. Jego motto to "szybciej, szybciej, jeszcze szybciej". Zmiany pasów, gwałtowne hamowanie i przyspieszanie są dla niego czymś naturalnym, a limity prędkości traktuje jako niezobowiązującą sugestię. Dla niego każda podróż to wyścig z czasem, a każde wyprzedzanie, to okazja do pobicia swojego rekordu.

 

Entuzjasta krajobrazu

To osoba, której podróże są nie tylko sposobem na dotarcie do celu, ale również okazją do odkrywania otaczającej przyrody. Dla tego kierowcy każda droga staje się malowniczą trasą pełną niezapomnianych widoków. Zawsze znajdzie czas, aby zawiesić oko na interesującej go przestrzeni, nieważne czy tworzy przez to zator na drodze – liczy się tu i teraz. Na dłuższych trasach często robi przerwy na punktach widokowych, aby zrobić zdjęcia i cieszyć się odpoczynkiem. Zawsze wybiera trasy, które oferują najbardziej spektakularne przeżycia, nawet jeśli oznacza to wydłużenie podróży.

 

Make-up artist

To niezwykle utalentowane kobiety, które potrafią pogodzić dwie rzeczy na raz: jazdę samochodem
i perfekcyjny makijaż. Niezależnie od tego, czy są w pośpiechu do pracy, czy też po prostu wybierają się na randkę, zawsze znajdą czas, aby poprawić swój wygląd za kierownicą. Skupione na lusterkach samochodowych, korzystają z każdej możliwej przerwy w ruchu, aby doszlifować swój makijaż. Czerwone światło na skrzyżowaniu to dla nich doskonała okazja do szybkiego poprawienia szminki, nałożenia kolejnej warstwy tuszu do rzęs lub konturowania. To, co imponuje nam w tych mistrzyniach kierownicy, to ich zdolność do precyzji i multitaskingu. Mimo że niektórzy mogą uważać to za ryzykowne zachowanie, dla nich to po prostu sposób na efektywne wykorzystanie czasu wolnego w trasie.

– Wybór kompleksowego ubezpieczenia samochodu to kluczowy element dbałości o bezpieczeństwo na drodze. Przyjmując różnorodność stylów jazdy, AC w Balcia stawia na transparentność, elastyczność
 i kompleksową ochronę, by zapewnić kierowcom spokój umysłu w podróży, niezależnie od tego jakim typem kierowcy są
 – mówi Paweł Tukiendorf, Product Manager w Balcia Insurance.

DJ

To kierowca, który nie tylko podróżuje, ale także prowadzi swoje własne improwizowane koncerty na kołach. Jego samochód to mobilne studio muzyczne, wyposażone w system dźwiękowy, który słychać w całej okolicy. Zawsze przygotowany na każdą podróż kierowca DJ  dba o odpowiednią playlistę, która dopasowuje się do nastroju i scenerii, sprawiając, że każda trasa staje się doświadczeniem muzycznym dla niego i pasażerów. Nie waha się również pokazać swojego talentu muzycznego światu. Organizuje mini-imprezy na czerwonym świetle lub podczas długich postoju w korkach. Obecność obowiązkowa - nawet dla tych, którzy nie chcą w nich uczestniczyć.

 

Nawigator-technolog

Wierzy, że GPS jest jego najlepszym przyjacielem. Podejmuje ryzykowne decyzje, takie jak skręt
w prawo w ostatniej chwili, aby dostosować się do nowej trasy. Dla pewności instaluje wszystkie aplikacje, które poinformują go, czy za rogiem nie czeka patrol policji. Dla bezpieczeństwa założył już wszystkie kamery samochodowe w swoim aucie. Jest gotowy na wszystko, w jego pojeździe znajdziesz przenośny komputer diagnostyczny i  ładowarki do wszystkich rodzajów urządzeń.

 

Designer

To osoba, dla której wygląd samochodu jest równie ważny, co jego wydajność. Dla niej auto to nie tylko środek transportu, ale również wyraz własnego stylu i osobowości. Dba o każdy detal, aby sprawić, żeby jej pojazd wyróżniał się na drodze. Personalizuje samochód, by nadać mu unikalny charakter. Instaluje spoilery, nakładki, nowe felgi, inwestuje w pokrowce na siedzenia, czy kierownice, a nawet designerskie gałki do zmiany biegów. Nowe dywaniki czy dodatkowe oświetlenie tworzą klimat, który odzwierciedla jego gust i preferencje. Dla niego każda podróż to okazja do pokazania swojego stylu i osobowości, dzięki czemu jego auto staje się nie tylko środkiem transportu, ale również wyrazem jego indywidualności i pasji.

 

Eko kierowca

Jest świadomy wpływu swojej jazdy na środowisko i aktywnie stara się go minimalizować. Wybiera samochody o niskim zużyciu paliwa lub z napędem elektrycznym, a także praktykuje oszczędne prowadzenie, unikając gwałtownych przyspieszeń i hamowań. Wierzy, że każdy kierowca może przyczynić się do ochrony środowiska poprzez proste, codzienne działania za kierownicą. Kieruje się zasadą „razem lepiej dla środowiska”, dlatego często umawia się ze znajomymi z pracy i wspólnie dojeżdżają na miejsce jednym samochodem.

Niezależnie od tego, jakim typem kierowcy jesteś, bezpieczeństwo na drodze zawsze powinno być priorytetem. Dzięki przestrzeganiu zasad ruchu i odpowiedniej ostrożności, wszyscy użytkownicy dróg mogą czuć się bezpiecznie i komfortowo. Ważną rolę w poczuciu bezpieczeństwa odgrywa także odpowiednie ubezpieczenie. Dlatego, jeśli jako kierowca chcesz mieć pewność, że twoje ubezpieczenie jest transparentne, czytelne, ma mało wyłączeń i oferuje pełną ochronę, warto rozważyć wybór AC Balcia. To gwarancja spokoju i pewności, że w przypadku nieprzewidzianych sytuacji, twoje bezpieczeństwo i bezpieczeństwo innych użytkowników dróg będzie odpowiednio chronione.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Najlepsze produkty na majówkowy grill tylko w Blue City Biuro prasowe
2024-04-27 | 01:00

Najlepsze produkty na majówkowy grill tylko w Blue City

Od środy 24 kwietnia aż do soboty 27 kwietnia poziom -1 w Blue City zamieni się w regionalny ryneczek, na którym będzie można spotkać najlepszych wytwórców tradycyjnej
Konsument Od sztucznej szczęki po 3000 zł w gotówce czyli co zostawiamy w Uberze?
2024-04-23 | 16:00

Od sztucznej szczęki po 3000 zł w gotówce czyli co zostawiamy w Uberze?

Podróżując taksówkami pasażerowie najczęściej gubią rzeczy codziennego użytku takie jak ubrania, elektronikę czy biżuterię. Zdarza się jednak, że w samochodzie zostają
Konsument Ponad 66% młodych Polaków korzysta z programów lojalnościowych
2024-04-23 | 14:00

Ponad 66% młodych Polaków korzysta z programów lojalnościowych

Generacja Z jako pokolenie tzw. cyfrowych tubylców sprawnie porusza się pomiędzy platformami e-commerce i aplikacjami mobilnymi, poszukując najbardziej korzystnych możliwości

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.