Komunikaty PR

Promocja dla fanów kina domowego - Hisense Laser TV z gratisowym telewizorem!

2021-07-30  |  16:30
Biuro prasowe

Hisense, jeden z liderów rynku RTV i AGD, wspólnie z siecią Media Expert, przygotował wyjątkową promocję dla wszystkich fanów domowego kina. Kupując jeden z wybranych modeli Hisense Laser TV, klienci sklepu otrzymają drugi telewizor Hisense TV ULED 50U7QF w prezencie. Ta wyjątkowa promocja potrwa do 31 sierpnia tego roku w całej sieci Media Expert.   

 

Aby otrzymać w prezencie TV ULED 50U7QF, należy w okresie trwania promocji zakupić jeden z dwóch modeli serii Hisense Laser TV: UHD 4K 88L5V lub UHD 4K 100L5F. Następnie, w ciagu 14 dni zarejestrować swój zakup na stronie www.hisensepromocje.pl. Oferta trwa do 31 sierpnia lub do wyczerpania zapasów.

 

Telewizory Hisense UHD 4K 88L5V i 100L5F są dostępne w sieci Media Expert w cenie 19 999 PLN.   

 

Hisense Laser TV – laserowa jakość obrazu

Seria Hisense Laser TV to laserowe telewizory, w których skład wchodzi projektor o ultrakrótkim rzucie i wysokiej jakości ekran 4K, eliminujący światło otoczenia. Opatentowana przez Hisense technologia źródła laserowego równomiernie emituje światło i kolory na ekran, aby wyświetlać płynne i szczegółowe obrazy przy dowolnym oświetleniu wnętrza. Telewizory Hisense umożliwiają także oglądanie treści na wielkoformatowym ekranie z bliskiej odległości, sprawiając, że widz może poczuć się jak w kinie. Wszystko uzupełnia kinowa technologia audio.

 

Zaproś kino do swojego domu

Flagowy model serii Laser TV, UHD 4K 100L5F Smart TV, wyróżnia się jednym z największych ekranów wśród telewizorów laserowych – o przekątnej obrazu 100'' (2,5 metra). Zastosowano w nim laser wspomagany autorską technologią Hisense X-Fusion Laser Light Engine, która wykorzystując niebieskie światło źródła laserowego, zapewnia niezwykle precyzyjną jakość obrazu. Telewizor obsługuje także obraz w jakości 4K Ultra HD z HDR oferując aż 8 milionów pikseli na ekranie – gwarantuje to najwyższą jakość wyświetlanego obrazu. Telewizor jest ponadto wyposażony w technologie MEMC, która zapewnia większą płynność wyświetlanego obrazu oraz Wide Color Gamut, która poszerza gamę kolorów. Maksymalna luminancja jest bardzo wysoka i wynosi 2700 ANSI lumenów.

 

Telewizor został wyposażony w system audio Dolby Atmos, który dopełnia wyjątkowości doświadczeń z oglądania. Funkcja Smart TV (autorskie oprogramowanie Hisense VIDAA OS) oferuje klientom dostęp do najpopularniejszych aplikacji, takich, jak m.in. Netflix, YouTube czy Amazon Prime Video oraz ponad 200 aplikacji globalnych i 60 regionalnych.

 

Dzięki zastosowaniu rozwiązania Eye Friendly obraz na ekranie jest odbijany, a nie bezpośrednio wyświetlany w kierunku oczu. Sprawia to, że Laser TV jest przyjazny dla wzroku i mniej męczy oczy nawet podczas długich seansów. Hisense to pierwsza marka telewizorów na świecie, która otrzymała certyfikację TÜV Rheinland potwierdzającą niską emisję światła niebieskiego.

 

Hisense Laser TV

Hisense jest pionierem w dziedzinie telewizji laserowej. W 2014 roku, firma jako pierwsza na świecie wprowadziła Laser TV na rynek telewizorów komercyjnych. Firma nieustannie pracuje nad rozwojem tej technologii wierząc, że to jedno z najdoskonalszych rozwiązań w zakresie wyświetlania obrazu. Hisense to czwarta co do wielkości marka telewizorów na świecie i numer 1 w tym segmencie w Chinach.

 

Portfolio produktów Hisense na polskim rynku systematycznie się powiększa. Aktualnie są to: telewizory (w tym LED i Laser TV), lodówki, zamrażarki, pralki i inne. Wszystkie produkty Hisense są dostępne w sieci Media Expert lub na stronie sklepu www.mediaexpert.pl

 

Więcej informacji na stronie promocji: https://www.mediaexpert.pl/lp,11090-hisense-tv-50u7qf-gratis

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Od sztucznej szczęki po 3000 zł w gotówce czyli co zostawiamy w Uberze? Biuro prasowe
2024-04-23 | 16:00

Od sztucznej szczęki po 3000 zł w gotówce czyli co zostawiamy w Uberze?

Podróżując taksówkami pasażerowie najczęściej gubią rzeczy codziennego użytku takie jak ubrania, elektronikę czy biżuterię. Zdarza się jednak, że w samochodzie zostają
Konsument Ponad 66% młodych Polaków korzysta z programów lojalnościowych
2024-04-23 | 14:00

Ponad 66% młodych Polaków korzysta z programów lojalnościowych

Generacja Z jako pokolenie tzw. cyfrowych tubylców sprawnie porusza się pomiędzy platformami e-commerce i aplikacjami mobilnymi, poszukując najbardziej korzystnych możliwości
Konsument Jakim typem kierowcy jesteś? Dowiedz się jak jeździmy po polskich drogach
2024-04-22 | 12:01

Jakim typem kierowcy jesteś? Dowiedz się jak jeździmy po polskich drogach

Na drogach spotykamy całą gamę kierowców z różnymi stylami i podejściami do prowadzenia pojazdów. Każdy z nich ma swoje unikalne cechy i nawyki za kierownicą,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Zmiany klimatu i dezinformacja wśród największych globalnych zagrożeń. Potrzeba nowego podejścia do zarządzania ryzykiem

Niestabilność polityczna i gospodarcza, coraz większa polaryzacja społeczeństwa, kryzys kosztów utrzymania, rosnąca liczba konfliktów zbrojnych i ryzyka cybernetyczne związane z rozwojem sztucznej inteligencji – to największe zagrożenia dla biznesu wskazywane w tegorocznym „Global Risks Report 2024”. Z raportu wynika, że obawy o bliską i dalszą przyszłość wciąż są zdominowane przez ryzyka klimatyczne i środowiskowe. Jednak w tym roku przykryły je niebezpieczeństwa związane z dezinformacją, wspieraną przez AI, która może wywoływać coraz większe niepokoje społeczne. – W tym roku na świecie 3 mld ludzi weźmie udział w wyborach, więc konieczność zaradzenia temu ryzyku staje się coraz pilniejsza – podkreśla Christos Adamantiadis, CEO Marsh McLennan w Europie.

Ochrona środowiska

Ciech od czerwca będzie działać jako Qemetica. Chemiczny gigant ma globalne aspiracje i nową strategię na sześć lat

Globalizacja biznesu, w tym możliwe akwizycje w Europie i poza nią – to jeden z głównych celów nowej strategii Grupy Ciech. Przedstawione plany na sześć lat zakładają także m.in. większe wykorzystanie patentów, współpracę ze start-upami w obszarze czystych technologii i przestawienie biznesu na zielone tory. – Mamy ambitny cel obniżenia emisji CO2 o 45 proc. do 2029 roku – zapowiada prezes spółki Kamil Majczak. Nowej strategii towarzyszy zmiana nazwy, która ma podsumować prowadzoną w ostatnich latach transformację i lepiej podkreślać globalne aspiracje spółki. Ciech oficjalnie zacznie działać jako Qemetica od czerwca br.

Finanse

72 proc. firm IT planuje podwyżki. W branży wciąż ogromna jest różnica w wynagrodzeniach kobiet i mężczyzn

W ubiegłym roku rynek pracy IT był znacznie mniej dynamiczny niż w poprzednich latach – wynika z „Raportu płacowego branży IT w 2024” Organizacji Pracodawców Usług IT. Przy wysokim poziomie podwyżek specjaliści rzadziej zmieniali pracę, ale niektórych zmusiły do tego cięcia w zatrudnieniu wynoszące w zależności od wielkości firmy od 12 do 26 proc. Ten rok zapowiada się bardziej optymistycznie: 61 proc. przedsiębiorstw planuje zwiększać zatrudnienie, a 72 proc. – pensje. Eksperci zwracają uwagę na wciąż duży rozstrzał między wynagrodzeniami kobiet i mężczyzn w tej branży.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.