Komunikaty PR

KRISPOL staje się KRISHOME i wprowadza własną markę stolarki dla domu

2024-05-07  |  10:30
Biuro prasowe
Kontakt
Aleksandra Sobczak
KRISHOME

Budowlana 1, Psary Małe
62-300 Września
a.sobczak|krishome.eu| |a.sobczak|krishome.eu
519 737 168
www.krispol.pl

Po wielu latach funkcjonowania na rynku stolarki otworowej pod marką KRISPOL, nadeszła pora na zwieńczenie procesu rozpoczętego w 2018 roku i stworzenie nowej marki KRISHOME, która połączy legendarną solidność produktów z nową, komfortową formułą obsługi klientów bazującą na zrozumieniu ich potrzeb i rozterek budowlanych.

 

Obecny etap rozwoju spółek KRISHOME i KRISPOL to odpowiedni moment na nowe otwarcie. Tempo zmian jest imponujące - rozwój oferty produktowej, rozbudowa zakładu produkcyjnego w Psarach Małych, zmiany organizacyjne i procesowe, dynamiczny rozwój Sieci Salonów KRISHOME w Polsce oraz budowa nowej sieci partnerów w Europie spowodowały konieczność transformacji organizacji, dostosowania jej do aktualnych potrzeb biznesowych - mówi Karol Krysiński, prezes zarządu KRISHOME Sp. z o.o.


Odświeżona identyfikacja wizualna odzwierciedlająca niezmienne wartości


Odświeżone logo KRISHOME płynnie integruje elementy marki KRISPOL, symbolizując szeroką gamę oferowanych rozwiązań stolarki budowlanej dla domu i biznesu. Niezmienne pozostaje również hasło reklamowe firmy, "Gwarancja Spokoju", świadcząca o stałym zaangażowaniu w zapewnianie satysfakcji klientów.

Świadectwo ludzkich starań i biznesowej przenikliwości


Nowa marka odzwierciedla niesamowity 35-letni dorobek KRISPOL. Autentycznych historii ludzi budujących i remontujących swoje domy, a także podejmowania ryzyka biznesowego, żeby urzeczywistniać marzenia naszych klientów – tłumaczy Grzegorz Ratajczak, Dyrektor Wykonawczy KRISHOME. KRIS – to cześć historii, HOME – to przyszłość. KRISHOME to obietnica Gwarancji Spokoju dla naszych klientów.


Już od pewnego czasu można było zaobserwować stopniowe zwiększanie ekspozycji marki KRISHOME w mediach. Od września 2023 roku logotyp zagościł na 44 boiskach siatkarskich podczas rozgrywek polskiej ligi siatkowej. Jako sponsor tytularny drużyny KRISHOME Września, nazwa pojawiła się w 48 miastach, w których prowadzą swoje biznesy Partnerzy Handlowi marki. Transmisje telewizyjne rozgrywek pomogły oswoić widzów z logo KRISHOME i udowodniły jej znaczący potencjał.


7 maja 2024 roku rozpocznie się transformacja wizerunkowa i marketingowa. Zmiana została rozplanowana na cały 2024 rok i będzie sukcesywnie wdrażana we wszystkich kanałach komunikacyjnych marki oraz sieci sprzedaży.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Wkrótce otwarcie nowego zakładu produkcyjnego foliQ Biuro prasowe
2024-05-16 | 01:00

Wkrótce otwarcie nowego zakładu produkcyjnego foliQ

W czwartek, 23 maja br. nastąpi oficjalne otwarcie nowego zakładu produkcji nawozów dolistnych foliQ w Aleksandrowie Kujawskim. To kluczowa inwestycja dla Agrii Polska, która
Firma Dwie na trzy firmy należące do kobiet utrzymują się na rynku ponad 3 lata
2024-05-14 | 16:20

Dwie na trzy firmy należące do kobiet utrzymują się na rynku ponad 3 lata

Wśród biznesów zakładanych przez kobiety aż 85 proc. jest w stanie przetrwać pierwsze dwa lata działalności. Najbardziej decydujący jest drugi rok prowadzenia firmy, jednak
Firma Platige Image otwiera studio na Wyspach Kanaryjskich
2024-05-13 | 19:23

Platige Image otwiera studio na Wyspach Kanaryjskich

Las Palmas zostaje kolejnym miejscem na mapie świata, gdzie swoją siedzibę uruchamia Platige Image, dołączając do kilkunastu studiów, które otworzyły swoje podwoje na wyspach

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media i PR

Komunikacja celów środowiskowych w centrum zainteresowania biznesu. Takich informacji coraz częściej szukają konsumenci

Z roku na rok coraz więcej firm kładzie nacisk na kwestie zrównoważonego rozwoju. Trend ten lata temu rozpoczęły przedsiębiorstwa świadome swojego wpływu na środowisko naturalne, klimat i lokalne społeczności, w których funkcjonują. Obecnie coraz częściej katalizatorem napędzającym tego typu działania są wymagania konsumentów, którzy oczekują od firm takiej odpowiedzialności, a także coraz większa presja regulacyjna ze strony UE. Z każdym rokiem przybywa deklaracji biznesu dotyczących ograniczania emisji, dążenia do neutralności klimatycznej i nowych, prośrodowiskowych inicjatyw. – Teraz cała sztuka w tym, żeby te działania dobrze komunikować – mówi Aleksandra Majda, ekspertka ESG Impact Network i Agencji Go Green.

Bankowość

Przewodniczący KNF: Niepokoi nas ograniczone zainteresowanie przedsiębiorców inwestycjami. To wpływa na niski popyt na kredyty inwestycyjne

W I kwartale 2024 roku banki poprawiły wyniki, mimo że bazą porównawczą jest znakomity dla nich 2023 rok. Mają więc możliwości udzielania kredytów firmom na rozwój. Problemem jest jednak wstrzemięźliwa postawa samych przedsiębiorstw w zaciąganiu pożyczek inwestycyjnych oraz poszukiwaniu innych źródeł finansowania inwestycji. Bolączką polskiego rynku jest zwłaszcza słabość rynku kapitałowego, czyli finansowania poprzez giełdę.

Przemysł

Trwają intensywne przygotowania do polskiej misji na Międzynarodową Stację Kosmiczną. Siedem eksperymentów jest już w trakcie budowy

Wykorzystanie sztucznej inteligencji w kosmosie, wpływ długotrwałego pobytu w kosmosie na zdrowie psychiczne, ale też na układ odpornościowy – to niektóre z obszarów eksperymentów, które zostaną przeprowadzone w warunkach mikrograwitacji podczas pierwszej polskiej misji na Międzynarodowej Stacji Kosmicznej. W ubiegłym tygodniu Europejska Agencja Kosmiczna podpisała siedem kontraktów na ich realizację z polskimi instytucjami i firmami. – Ta lista będzie się wydłużać i mam nadzieję, że wszystkie wybrane 18 projektów poleci na stację kosmiczną – mówi Sławosz Uznański, astronauta, który będzie przeprowadzać te eksperymenty na orbicie.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.