Komunikaty PR

Grupa Good One poprowadzi działania komunikacyjne dla marki Getaway

2023-01-31  |  16:00
Biuro prasowe

Należące do grupy marketingowej Good One agencje Good One PR, Social Lama oraz SeoFly poprowadzą kompleksową obsługę komunikacyjną platformy Getaway, pełniącej funkcję inteligentnego kreatora podróży “szytych na miarę”. Zakres współpracy obejmuje PR korporacyjny i produktowy, działania w mediach społecznościowych, a także realizację kampanii SEO i SEM. Współpraca rozpoczęła się w styczniu 2023 roku. 

Getaway to intuicyjna i kompletna platforma tworząca plany dowolnych podróży na zamówienie klienta. Dzięki dostępowi do preferencyjnych stawek oferowanych przez bazę hotelową i usługową na całym świecie oraz integracji wielu rozwiązań w jednym, narzędzie oszczędza klientowi zarówno czas, jak i pieniądze, dostarczając najlepszą możliwą konfigurację wyjazdu. Uzupełnieniem usługi planowania podróży jest pełna opieka 24/7 oraz organizacja wszelkich formalności, takich jak odprawy online, gromadzenie potwierdzeń i udostępnienie klientowi interaktywnego przewodnika na wyjazd. Misją twórców Getaway jest rozwój platformy w kierunku kompleksowego, zaawansowanego technologicznie narzędzia do komponowania dowolnych podróży i ich obsługi w czasie rzeczywistym, co może przyczynić się do rewolucji w nowoczesnym podróżowaniu. Firma tworzona jest przez zespół zaangażowanych ekspertów z pasją do podróżowania i nowoczesnych technologii.

W ramach współpracy agencja Good One PR odpowiada za stworzenie i realizację kompleksowej strategii PR, w tym prowadzenie biura prasowego, media relations, pozycjonowanie marki, produktów oraz ekspertów firmy w mediach. Współpraca uwzględnia również bieżące doradztwo w zakresie PR, marketingu oraz koncepcji kreatywnych. Umowa została podpisana na czas nieokreślony.  Z ramienia agencji Good One PR działania realizuje zespół konsumencki w składzie: Martyna Dziopak, Senior Account Manager oraz Marta Paczka, Senior Account Executive. 

Agencja Social Lama zajmie się kompleksową obsługą komunikacji marki w mediach społecznościowych. Działania stałe obejmować będą budowanie rozpoznawalności i eksperckiego wizerunku marki oraz tworzenie zaangażowanej społeczności. Za obsługę działań tej agencji odpowiadać będzie zespół, którego prace będą koordynowane przez Magdalenę Sobczak, Social Media Consultanta. 

Agencja SeoFly, w ramach współpracy z Getaway, będzie odpowiadać m.in. za pozycjonowanie i monitoring słów kluczowych, wykonanie audytu strony marki i jej monitoring, Link Building, przygotowanie treści do wykorzystania na stronie, a także monitoring widoczności strony Klienta w wyszukiwarce Google. Działania realizowane dla Getaway poprowadzi zespół, którego prace będzie koordynować Mariusz Jałyński, manager SEO.

Grupa marketingowa Good One zapewnia kompleksowość usług poprzez dostęp do specjalistów z takich obszarów, jak: PR, digital, social media, SEO i SEM, a także influencer marketing. Siedziba główna firmy mieści się w Warszawie, na Żoliborzu. Oddział lokalny agencji Good One PR znajduje się w pop-upie biurowym „Pod Ciśnieniem” we Wrocławiu. W ubiegłorocznym raporcie "Agencje Public Relations 2022", wydanym przez Media Marketing Polska, Good One PR otrzymała tytuł Agencji PR 2022 Roku, czyli nagrodę główną w kategorii agencji średnich. W poprzednich latach realizowane przez nią projekty zostały nagrodzone w konkursach PR Wings oraz Złote Spinacze.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Kampania społeczna „Teraz mnie widzisz” Fundacji Avalon, dostrzeżona i doceniona Biuro prasowe
2024-04-17 | 12:00

Kampania społeczna „Teraz mnie widzisz” Fundacji Avalon, dostrzeżona i doceniona

Niewidzialność osób z niepełnosprawnościami była tematem przewodnim szóstej kampanii społecznej Fundacji Avalon, która właśnie dobiegła końca.  Jej celem było
Media i PR McCANN wzmacnia szeregi kreatywne – dołączają Paweł Cholewa i Kamil Kuć
2024-04-17 | 10:00

McCANN wzmacnia szeregi kreatywne – dołączają Paweł Cholewa i Kamil Kuć

W kwietniu do McCANN, wiodącej agencji reklamowej w Polsce, dołączył nowy team kreatywny w składzie Paweł Cholewa jako Senior Art Director i Head of Design oraz Kamil Kuć jako Senior
Media i PR NRK wybiera platformę Nevion VideoIPath typu Broadcast Control
2024-04-16 | 13:00

NRK wybiera platformę Nevion VideoIPath typu "Broadcast Control"

Norweski nadawca publiczny NRK podjął decyzję o modernizacji systemów produkcyjnych i zainwestował w platformę orkiestrującą systemy produkcji telewizyjnej VideoIPath,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Padają kolejne rekordy generacji energii z OZE. Przez jakość sieci duży potencjał wciąż jest niezagospodarowany

W Polsce padają w ostatnim czasie kolejne rekordy generacji prądu z OZE. – Potencjał wzrostu wciąż jednak mamy bardzo duży – zauważa Krzysztof Cibor z Greenpeace Polska. W tej chwili ten potencjał pozostaje w dużej mierze niewykorzystany m.in. przez regulacje hamujące rozwój energetyki wiatrowej na lądzie i zły stan sieci elektroenergetycznych, który przekłada się na dużą liczbę odmów przyłączania nowych źródeł odnawialnych albo konieczność ich czasowego wyłączania. Ekspert wskazuje, że to dwa najważniejsze zadania dla nowego rządu, który na czerwiec br. zapowiedział już liberalizację tzw. ustawy wiatrakowej.

Edukacja

Polacy mało wiedzą o instytucji rodzicielstwa zastępczego. Dwie trzecie społeczeństwa nigdy nie spotkało się z tym pojęciem

Aż 64 proc. Polaków nigdy nie spotkało się z pojęciem rodzicielstwa zastępczego zawodowego – wynika z badania przeprowadzonego w marcu br. na zlecenie Fundacji Happy Kids. Najliczniejszą grupą, która nie zna tego pojęcia, stanowią respondenci między 18. a 22. rokiem życia. Co 10. badany nie wie, jaka jest różnica między rodzicem zastępczym a rodzicem adopcyjnym. Zdaniem ekspertów brak świadomości ma konsekwencje dla rozwoju instytucji pieczy zastępczej w Polsce.

IT i technologie

Nowy ośrodek w Krakowie będzie wspierać innowacje dla NATO. Połączy start-upy i naukowców z sektorem obronności

Połączenie najzdolniejszych naukowców oraz technologicznych start-upów z firmami z sektora obronnego i wojskowego – to główny cel akceleratora, który powstaje w Krakowie. Będzie on należał do natowskiej sieci DIANA, która z założenia ma służyć rozwojowi technologii służących zarówno w obronności, jak i na rynku cywilnym w krajach sojuszniczych NATO. Eksperci liczą na rozwiązania wykorzystujące m.in. sztuczną inteligencję, drony czy technologie kwantowe. Dla sektora to szansa na pozyskanie innowacji na skalę światową, a dla start-upów szansa na wyjście na zagraniczne rynki i pozyskanie środków na globalny rozwój.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.