Nowa funkcja SentiOne pomoże zapanować nad kryzysem wizerunkowym
Polski SentiOne jako pierwszy w branży monitoringu Internetu uruchomił nową funkcję - SentiOne Insights. Pozwala ona błyskawicznie wygenerować szybkie podsumowanie kluczowych informacji na temat wskazanej marki za dany okres, co przyspieszy pracę marketerów i ułatwi zapanowanie np. nad kryzysem wizerunkowym. W ramach testowania nowej funkcji SentiOne sprawdził, które marki z branży modowej cieszyły się najwyższym Brand Health Index w ostatnim miesiącu.
SentiOne, polska firma wspierająca marki w monitoringu Internetu i automatyzacji obsługi klienta z pomocą zaawansowanej sztucznej inteligencji, uruchomiła nową funkcję dla użytkowników aplikacji SentiOne Listen - Insights. Osoby, które nie mają czasu lub potrzeby przeglądać szerokich, rozbudowanych analiz, mogą teraz szybko wygenerować zestawienie najważniejszych informacji z monitoringu Internetu, które pozwolą błyskawicznie zorientować się w nastrojach panujących wokół danej marki oraz porównać aktualne wskaźniki do wcześniejszych. To pierwsze tego typu rozwiązanie i istotne ułatwienie dla klientów na rynku narzędzi do monitoringu Internetu. W komunikacji i działaniach marketingowych kluczowy jest czas, a od firm oczekuje się coraz szybszych reakcji. Dlatego proponujemy rozwiązanie, które pozwala ten czas oszczędzić, podsuwając od razu zestawienie najbardziej istotnych wskaźników. To narzędzie doskonale sprawdzi się np. w sytuacji kryzysu wizerunkowego. Dzięki analizie peaków dowiemy się, co spowodowało kryzys i jaka była jego skala, sprawdzimy, czy rozmowy były skupione w jednym miejscu, czy może rozproszone po różnych platformach. Oczywiście bardziej rozbudowane analizy nadal pozostają dostępne - mówi Wojciech Łuszczyński, Head of Marketing w SentiOne.
W zestawieniu znajdują się informacje o Brand Health Index monitorowanej marki, czyli wzajemnym stosunku liczby pozytywnych i negatywnych wzmianek na jej temat, oraz analiza trendów, czyli zestawienie hasztagów najbardziej popularnych, zyskujących popularność lub ją tracących. W Insights dostępna jest również analiza peaków dyskusji. Algorytmy SentiOne automatycznie wykrywają dni z największą liczbą wzmianek we wskazanym okresie i przygotowują szybkie podsumowanie, zawierające informację o ich liczbie, źródle lub źródłach oraz linki do najpopularniejszych postów lub artykułów.
Reserved z najwyższym Brand Health Index wśród marek modowych
W ramach testowania nowej funkcji SentiOne sprawdził, jak wyglądają wskaźniki obecnych w Polsce firm z branży modowej w ciągu ostatniego miesiąca. Hasztagi używane w rozmowach na temat branży modowej, których popularność obecnie wzrasta, nie budzą zaskoczenia - to „jesien”, „jesień” i „autumn”. Wygasa natomiast popularność hasztagów „modameska” i „outfit”. Peaki dyskusji w tym obszarze związane są zwykle ze startami wyprzedaży, jak miało to miejsce w przypadku marki Reserved 29 września - mówi Wojciech Łuszczyński, Head of Marketing w SentiOne.
W zestawieniu marek o najwyższym wskaźniku Brand Health Index znalazło się sporo platform typu multibrand, oferujących produkty różnych firm, chociaż nie zabrakło też sklepów własnych, a pierwsze miejsce zajęła marka Reserved. Za nią uplasowały się Answear, Born2be, DeeZee, Domodi, Deichmann i CCC. Pierwszą dziesiątkę zamykają platformy oferujące ubrania i dodatki marek premium - Modivo, Moliera2.com oraz Gomez. Pod względem liczby wzmianek najwyższą pozycję wśród wymienionych zajmuje Domodi (44,6 tys.), drugą DeeZee (37,3 tys.), a trzecią Reserved (18 tys.).
Nowa analiza pomoże zapanować nad kryzysem wizerunkowym
Nowa funkcja pomaga zrozumieć, które działania marki powodują największe zaangażowanie i najgorętsze dyskusje jej odbiorców, zorientować się, które tematy są dla nich ważne w danym momencie i jak zmiany wprowadzane w komunikacji marki są postrzegane przez społeczność. Funkcja Insights jest już dostępna dla wszystkich klientów we wszystkich 23 językach obsługiwanych przez SeniOne i pozwala przeanalizować okres od 7 do 30 dni. W następnych miesiącach jej możliwości będą poszerzane o analizę kolejnych wskaźników i innych interwałów czasowych.
W Polsce są dzieci, które nie znają rodzinnego ciepła świąt
Auchan z Drużyną Julka Bobra wspiera osoby z niepełnosprawnościami
Dziennik Gazeta Prawna w pierwszej piątce rankingu Top Marka
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Edukacja
Polska z planem zmian w edukacji na następne 10 lat. Szkoły będą uczyć lepszego wykorzystania narzędzi cyfrowych
Wdrożenie Polityki Cyfrowej Transformacji Edukacji to jeden z kamieni milowych KPO. Jej osią ma być Dekalog Cyfrowej Transformacji Edukacji – zebrany w 10 punktów zestaw kluczowych wyzwań, z jakimi system edukacji będzie się musiał zmierzyć, by wyposażyć uczniów w kompetencje, które już dziś stają się niezbędne, nie tylko na rynku pracy. Chodzi m.in. o przemodelowanie kształcenia tak, by uczyć dzieci odróżniania prawdy od manipulacji, weryfikowania źródeł i korzystania z nich, a także mądrego używania narzędzi sztucznej inteligencji. Wszystkie założenia wynikające z dokumentu mają być spełnione do 2035 roku.
Teatr
Alicja Węgorzewska: W Warszawskiej Operze Kameralnej sięgamy po rzadkie i trudne dzieła sprzed wieków. Chcemy zaprezentować widzom najwyższy kunszt
– Sukcesy Warszawskiej Opery Kameralnej to sukcesy całego zespołu. Każde ogniwo musi pracować na najwyższych obrotach i na najwyższym poziomie – podkreśla Alicja Węgorzewska. Dyrektor WOK wyjątkowo skutecznie działa na rzecz przywracania niezwykłych dzieł barokowych na scenę i zaprasza do współpracy nietuzinkowych artystów. W obliczu rosnącej dominacji sztucznej inteligencji i rewolucji technologicznej stara się udowodnić, że klasyka nie tylko przetrwała próbę czasu, ale i zyskała nową jakość. Efektem pracy wielu osób są nieprzeciętne produkcje, profesjonalnie zarejestrowane i odnoszące sukcesy na międzynarodowych konkursach.
Problemy społeczne
Rok regularnej aktywności fizycznej wydłuża życie w zdrowiu o co najmniej rok. Zmniejsza też absencję chorobową w pracy
Roczny cykl regularnej aktywności fizycznej w połączeniu z edukacją zdrowotną znacząco redukuje ryzyko zdrowotne i poprawia kondycję – wynika z programu badawczego Zdrowa OdWaga przeprowadzonego przez Medicover. U uczestników badania poprawiły się wskaźniki zdrowotne, spadła też absencja chorobowa w pracy. – Wyliczyliśmy metodą naukową, że dzięki 12-miesięcznemu programowi zdobyli oni dodatkowy rok życia w lepszym zdrowiu – ocenia dr n. med. Piotr Soszyński, koordynator medyczny programu badawczego Zdrowa OdWaga.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.