Nowa kampania mleczek Łaciatych pełna nagród
W maju marka Łaciate ruszyła z nową kampanią skierowaną do najważniejszych konsumentów mleczek smakowych, czyli dzieci oraz ich rodziców. Działania skupiają się na dwóch ważnych wydarzeniach dla najmłodszych – Dniu Dziecka oraz powrocie do szkoły. W czerwcu nie zabraknie konkursu z atrakcyjnymi nagrodami, akcji CSRowej oraz współpracy z popularnymi influencerami. Natomiast jesienią warto wziąć udział w edukacyjnej grze oraz loterii konsumenckiej. A wszystko to połączone z przekazywaniem cennej wiedzy na temat ekologii i ochrony naszego środowiska.
Dzieci dla dzieci
Każde dziecko zasługuje na Dzień Dziecka, dlatego tegoroczne świętowanie go z marką Łaciate będzie wyjątkowe. Każdy, kto wejdzie na stronę www.grajwlaciate.pl może włączyć się do CSRowej akcji. Biorąc udział w ekologicznej grze zdobywa się punkty, które zostaną zamienione na prezenty dla dzieci z Domów Dziecka. SM Mlekpol przygotowała aż 500 prezentów, które przekaże do wybranych placówek. Dodatkowo każdy uczestnik może wziąć udział w konkursie z atrakcyjnymi nagrodami. Akcję promować będą wysokozasięgowi tiktokerzy.
Back to school
Na początku września wystartuje loteria konsumencka pt. „Graj w Łaciate” na stronie www.grajwlaciate.pl. Będzie ona połączona z grą edukacyjną, uczącą dzieci dbania o środowisko poprzez właściwą segregację odpadów. Zabawa potrwa do końca października, a całość działań promocyjnych będzie prowadzona w internecie. Komunikacja tej aktywacji konsumenckiej pojawi się także na opakowaniach produktów. Przez cały czas trwania akcji codziennie do wygrania będzie jedna nagroda główna – marzenie gamerów, czyli konsola Xbox Series X, w unikalnym, specjalnie zaprojektowanym designerskim skinie.
Aspekt dbania o klimat i ochrony środowiska jest dla SM Mlekpol niezwykle ważny. Uważamy, że edukację ekologiczną należy rozpoczynać od najmłodszych lat. W przypadku tej kampanii chcemy edukować zarówno dzieci, jak i rodziców. Łączymy w niej troskę o naszą planetę z działaniami CSRowymi. Nasze aktywności mają również na celu stworzenie przyjemnych i ekologicznych skojarzeń z marką Łaciate w kategorii mleczek smakowych – komentuje Dorota Grabowska, Kierownik Marketingu SM Mlekpol.
Pyszne i wartościowe mleko Łaciate dostępne jest w 4 wariantach smakowych – czekoladowym, waniliowym, bananowym i truskawkowym. Od zeszłorocznej jesieni ulubione smaki najmłodszych dostępne są w nowych, odświeżonych graficznie, bardziej przyjaznych środowisku opakowaniach. W dużej części składają się one z produktów roślinnych, co czyni je bardziej ekologicznymi. Do kartonika dołączona jest papierowa słomka, która ułatwia wygodne spożycie. Ulepszona jest także receptura produktu – zawiera mniej cukru, dodane zostały też naturalne aromaty.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Aleksander Kwaśniewski z tytułem „Polityk społeczny 20-lecia Polski w UE"
THIRSTY FOR MORE! NOWA ERA PEPSI
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Bankowość
Ponad 70 proc. budynków w Polsce wymaga gruntownej modernizacji. 1 mln zł trafi na granty na innowacje w tym obszarze
Ograniczenie zużycia energii w budynkach to jeden z najbardziej efektywnych ekonomicznie sposobów redukcji emisji dwutlenku węgla. Tymczasem w Unii Europejskiej zdecydowana większość budynków mieszkalnych wymaga poprawy efektywności energetycznej. Innowacji, które mają w tym pomóc, poszukuje ING Bank Śląski w piątej edycji swojego Programu Grantowego dla start-upów i młodych naukowców. Najlepsi mogą liczyć na zastrzyk finansowania z przeznaczeniem na rozwój i komercjalizację swojego pomysłu. Budżet Programu Grantowego ING to 1 mln zł w każdej edycji.
Infrastruktura
Branża infrastrukturalna szykuje się na inwestycyjny boom. Projektanci i inżynierowie wskazują na szereg wyzwań w kolejnych latach
W kolejnych latach w polskiej gospodarce ma być odczuwalne przyspieszenie realizacji inwestycji infrastrukturalnych. Ma to związek z finansową perspektywą unijną na lata 2021–2027 i odblokowaniem środków z KPO. To inwestycje planowane na dziesiątki albo nawet na setki lat, a w dyskusji dotyczącej takich projektów często pomijana jest rola projektantów i inżynierów. Przedstawiciele tych zawodów wskazują na szereg wyzwań, które będą rzutować na planowanie i realizowanie wielkich projektów infrastrukturalnych. Do najważniejszych zaliczają się m.in. relacje z zamawiającymi, coraz mniejsza dostępność kadr, konieczność inwestowania w nowe, cyfrowe technologie oraz unijne regulacje dotyczące zrównoważonego rozwoju w branży budowlanej.
Konsument
Techniki genomowe mogą zrewolucjonizować europejskie rolnictwo i uodpornić je na zmiany klimatu. UE pracuje nad nowymi ramami prawnymi
Techniki genomowe (NTG) pozwalają uzyskiwać rośliny o większej odporności na susze i choroby, a ich hodowla wymaga mniej nawozów i pestycydów. Komisja Europejska wskazuje, że NTG to innowacja, która może m.in. zwiększyć odporność systemu żywnościowego na zmiany klimatu. W tej chwili wszystkie rośliny uzyskane w ten sposób podlegają tym samym, mocno wyśrubowanym zasadom, co GMO. Dlatego w ub.r. KE zaproponowała nowe rozporządzenie dotyczące roślin uzyskiwanych za pomocą technik genomowych. W lutym br. przychylił się do niego Parlament UE, co otworzyło drogę do rozpoczęcia negocjacji z rządami państw UE w Radzie. Wątpliwości wielu państw członkowskich, również Polski, budzi kwestia patentów NGT pozostających w rękach globalnych koncernów, które mogłyby zaszkodzić pozycji europejskich hodowców.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.