Nowość w portfolio Big-Active! Herbata zielona Pure Green 20tb
Marka Big-Active, należąca do „Herbapol-Lublin” S.A., jednego z największych polskich producentów herbat, dżemów, syropów i napojów właśnie rozszerzyła swoje portfolio o nowy wariant Herbaty zielonej Pure Green 20 tb.
Big-Active Pure Green jest od teraz dostępna w opakowaniu zawierającym 20 torebek. Nowość ta idealnie uzupełnia portfolio marki oraz odpowiada na potrzeby konsumentów, którzy potrzebowali czystej, wysokiej jakości herbaty w poręcznym opakowaniu.
Herbaty zielone od Big-Active są produkowane z wysokiej jakości suszu. Transparentne, biodegradowalne torebki, po zaparzeniu w pełni ukazują duże kawałki liści. Nie zawierają zbędnych dodatków, dzięki czemu konsumenci doceniają wyrazisty smak naparu.
Wprowadzenie nowego wariantu do portfolio marki zbiegło się wraz z kampanią promującą herbaty zielone w formacie ekspresowym od Big-Active. Działania komunikacyjne prowadzone będą do końca marca br. w telewizji oraz internecie. Emitowany w ramach kampanii 15-sekundowy spot pokazuje, że herbata zielona jest doskonałym napojem niezależnie od pory dnia. Na ostatniej planszy zaprezentowano też całe, bogate portfolio herbat zielonych w wariancie ekspresowym.
Kreację spotu reklamowego VOD przygotowała agencja Carla Zuri. Za produkcję TV odpowiada studio filmowe OTO Film. Zakupem mediów zajął się dom mediowy MediaCom.
Działania PR prowadzi agencja PR Big-Picture.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.