Nowość w portfolio Big-Active! Herbata zielona Pure Green 20tb
Marka Big-Active, należąca do „Herbapol-Lublin” S.A., jednego z największych polskich producentów herbat, dżemów, syropów i napojów właśnie rozszerzyła swoje portfolio o nowy wariant Herbaty zielonej Pure Green 20 tb.
Big-Active Pure Green jest od teraz dostępna w opakowaniu zawierającym 20 torebek. Nowość ta idealnie uzupełnia portfolio marki oraz odpowiada na potrzeby konsumentów, którzy potrzebowali czystej, wysokiej jakości herbaty w poręcznym opakowaniu.
Herbaty zielone od Big-Active są produkowane z wysokiej jakości suszu. Transparentne, biodegradowalne torebki, po zaparzeniu w pełni ukazują duże kawałki liści. Nie zawierają zbędnych dodatków, dzięki czemu konsumenci doceniają wyrazisty smak naparu.
Wprowadzenie nowego wariantu do portfolio marki zbiegło się wraz z kampanią promującą herbaty zielone w formacie ekspresowym od Big-Active. Działania komunikacyjne prowadzone będą do końca marca br. w telewizji oraz internecie. Emitowany w ramach kampanii 15-sekundowy spot pokazuje, że herbata zielona jest doskonałym napojem niezależnie od pory dnia. Na ostatniej planszy zaprezentowano też całe, bogate portfolio herbat zielonych w wariancie ekspresowym.
Kreację spotu reklamowego VOD przygotowała agencja Carla Zuri. Za produkcję TV odpowiada studio filmowe OTO Film. Zakupem mediów zajął się dom mediowy MediaCom.
Działania PR prowadzi agencja PR Big-Picture.

Trwa 5. edycja konkursu PR Wings

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

A. Bryłka (Konfederacja): Ograniczenie emisyjności nie musi się odbywać za pomocą celów klimatycznych. Są absurdalne, nierealne i niszczące europejską gospodarkę
W lipcu br. Komisja Europejska ogłosiła propozycję nowego celu klimatycznego, który zakłada ograniczenie emisji gazów cieplarnianych o 90 proc. do 2040 roku w porównaniu do stanu z 1990 roku. Został on zaproponowany bez zgody państw członkowskich, w przeciwieństwie do poprzednich celów na 2030 i 2050 rok. Polscy europarlamentarzyści uważają ochronę środowiska i zmiany w jej zakresie za potrzebne, jednak nie powinny się odbywać za pomocą nieosiągalnych celów klimatycznych.
Polityka
Dramatyczna sytuacja ludności w Strefie Gazy. Pilnie potrzebna dobrze zorganizowana pomoc humanitarna

Według danych organizacji Nutrition Cluster w Strefie Gazy w lipcu br. u prawie 12 tys. dzieci poniżej piątego roku życia stwierdzono ostre niedożywienie. To najwyższa miesięczna liczba odnotowana do tej pory. Mimo zniesienia całkowitej blokady Strefy Gazy sytuacja w dalszym ciągu jest dramatyczna, a z każdym dniem się pogarsza. Przedstawiciele Polskiej Akcji Humanitarnej uważają, że potrzebna jest natychmiastowa pomoc, która musi być dostosowana do aktualnych potrzeb poszkodowanych i wsparta przez stronę izraelską.
Polityka
Wśród Polaków rośnie zainteresowanie produktami emerytalnymi. Coraz chętniej wpłacają oszczędności na konta IKE i IKZE

Wzrosła liczba osób, które oszczędzają na cele emerytalne, jak również wartość zgromadzonych środków. Liczba uczestników systemu emerytalnego wyniosła w 2024 roku ponad 20,8 mln osób, a wartość aktywów – 307,5 mld zł – wynika z najnowszych danych Urzędu Komisji Nadzoru Finansowego (UKNF). Wyraźny wzrost odnotowano w przypadku rachunków IKE i IKZE, na których korzyść działają m.in. zachęty podatkowe. Wpłacane na nie oszczędności są inwestowane, a tym samym wspierają gospodarkę i mogą przynosić atrakcyjną stopę zwrotu.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.