Komunikaty PR

Lexus najbardziej niezawodną marką według kierowców. Nowy ranking "What Car?"

2021-09-17  |  11:00
Biuro prasowe

Lexus utrzymał status najbardziej niezawodnej marki w corocznym badaniu magazynu “What Car?”. Niesamowita jakość i trwałość, a także wyjątkowa troska o klienta zostały docenione przez kierowców w Reliability Survey, w którym wzięło udział ponad 16 tys. użytkowników aut.

 

Piąty rok z rzędu Lexus dominuje w rankingu “What Car?” Reliability Survey. W tegorocznym badaniu wzięło udział ponad 16 tys. brytyjskich kierowców, którzy uznali Lexusa za najbardziej niezawodną markę. Uzyskany wynik 98,7 procent jest zdecydowanie najlepszy spośród 30 producentów, którzy zostali wskazani przez respondentów. To dobitne potwierdzenie jakości samoładujących się hybryd Lexusa, które są doceniane przez klientów w Europie Zachodniej i Środkowej.

Lexus zdominował nie tylko kategorię ogólną, ale też zestawienie samochodów hybrydowych do pięciu lat. Tutaj w czołowej czwórce z rewelacyjnymi notami wyróżniają się aż dwa Lexusy. Pierwsze miejsce zajął model NX z wynikiem 99,8 procent, a czwarty był model UX, który osiągnął 98,4 procent. To pokazuje, jakim zaufaniem klientów cieszą się hybrydowe samochody Lexusa, który jest pionierem elektryfikacji wśród marek premium. Zaprezentowany w 2005 roku model RX 400h był pierwszym luksusowym samochodem hybrydowym na rynku.

„Lexus wyznacza standardy w dziedzinie niezawodności. Na jego autach można polegać, usterki zdarzają się niesamowicie rzadko, a serwis działa szybko i naprawy są w przystępnych cenach. Dzięki niezawodności marka buduje zaufanie do technologii hybrydowych właśnie dzięki bezawaryjności takich modeli jak NX czy UX” – uważa Steve Huntingford, redaktor naczelny magazynu “What Car?”.

Ranking niezawodności prowadzony przez “What Car?” to kolejne niezależne potwierdzenie jakości samochodów Lexusa. Badanie jest tym cenniejsze, że biorą w nim udział właściciele i użytkownicy samochodów, dzięki czemu dokładnie wiadomo, jakie rzeczy w badanych autach psują się najczęściej, ale też jak działa obsługa klienta oraz serwis każdej z marek.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Już nie tylko seniorzy korzystają z małych pojazdów elektrycznych Biuro prasowe
2024-03-29 | 08:25

Już nie tylko seniorzy korzystają z małych pojazdów elektrycznych

Widząc wykluczenie transportowe starszych członków rodziny i ich zależność od dzieci czy wnuków, Maciej Płatek dostrzegł rozwiązanie dla tysięcy seniorów w podobnej
Motoryzacja BRAK ZDJĘCIA
2024-03-28 | 10:41

BMW inwestuje w cyfrowe łańcuchy dostaw, które wspierają innowacje

W erze dynamicznych zmian technologicznych i rosnących oczekiwań klientów, branża motoryzacyjna stoi przed wyzwaniami wymagającymi nie tylko innowacyjności, ale także zrównoważonego i efektywnego zarządzania całym
Motoryzacja Motoryzacja – droga przez wyboje
2024-03-27 | 11:00

Motoryzacja – droga przez wyboje

W skrócie  • Globalny rynek motoryzacyjny unormuje się w tym roku po silnym odbiciu w 2023 roku. W efekcie z jednej strony Allianz Trade spodziewa się w tym roku spowolnienia

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Kongres MOVE

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Zorganizowane grupy cyberprzestępcze sięgają po coraz bardziej zaawansowane narzędzia sztucznej inteligencji. Często celem ataków jest infrastruktura krytyczna

Rozwój cyberprzestępczości postępuje w kierunku budowania powiązań o charakterze mafijnym i wykorzystywania zaawansowanych technologicznie rozwiązań, po jakie sięgają służby specjalne. Coraz częściej służy do tego także sztuczna inteligencja, która przyniosła ze sobą szereg nowych zagrożeń. Choć w ślad za technologicznym zaawansowaniem cyberprzestępców rozwijają się też narzędzia zapobiegające atakom, to wciąż najsłabszym ogniwem jest człowiek. Atrakcyjnym celem ataków dla hakerów są jednostki publiczne, infrastruktura krytyczna i samorządy, również te małe, którym brakuje zasobów finansowych i kadrowych, by zapewnić wystarczającą ochronę. 

Handel

Polacy jedzą coraz mniej jaj. Częściej sięgają po te z chowu alternatywnego, za które są skłonni zapłacić więcej

Od 10 lat sukcesywnie rośnie udział alternatywnych systemów chowu kur niosek. Pochodzi z nich już co trzecie opakowanie jaj, choć nadal w klatkach żyje ponad 37 mln kur. Stopniowe zmiany w hodowli to skutek większej świadomości konsumentów, za którymi podąża branża HoReCa. Są oni gotowi nawet zapłacić więcej za jajka, które pochodzą z chowu nieklatkowego.

Problemy społeczne

Docenianie przez szefa jest równie ważne dla pracowników, co atrakcyjne wynagrodzenie i obowiązki. Kluczową rolę odgrywa komunikacja między liderem a zespołem

Niemal co czwarty pracownik chciałby, by jego przełożony częściej go doceniał. Blisko połowa jest gotowa odejść z pracy z powodu szefa, nawet mimo zadowolenia z firmy i zarobków – wynika z badania „Lider w oczach pracowników” zrealizowanego dla Pluxee. – Liderzy pełnią kluczową rolę w budowaniu zespołu – są też coraz lepsi w rozumieniu tego, że niezbędna jest wizja i cel, do którego można angażować ludzi – ocenia Monika Reszko, psycholożka biznesu.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.