Firma INFINE zakończyła prace modernizacyjne lokali w Sadyba Best Mall
Valkea Media
Ficowskiego 15
01-747 Warszawa
jzelazinska|valkea.com| |jzelazinska|valkea.com
731 111 944
https://valkea.com/
Mimo trwającej pandemii koronawirusa, wiele obiektów handlowych w Polsce stara się efektywnie wykorzystać ten czas, realizując zaplanowane inwestycje. Na przełomie września i października renowację przeszły salony usługowe w warszawskiej galerii Sadyba Best Mall. W jej wyniku zmieniono aranżację lokali oraz wymieniono instalacje wodne i przeciwpożarowe. Za realizację wszystkich prac odpowiadała firma budowlana INFINE, specjalizująca się w tego typu projektach.
Na przestrzeni ostatnich lat rola centrów handlowych znacznie się zmieniła. Współczesne galerie oferują swoim klientom już nie tylko możliwość zrobienia zakupów, ale też atrakcyjną i funkcjonalną przestrzeń umożliwiającą ciekawą formę spędzenia czasu. Chcąc dostosować się do obowiązujących trendów wiele obiektów handlowych decyduje się na modernizację i rozbudowę istniejących już przestrzeni. Przykładem takich działań jest Sadyba Best Mall, w której na przełomie września i października firma INFINE prowadziła prace remontowe polegające na zmianie aranżacji czterech lokali usługowych.
„To już kolejny projekt, który mogliśmy realizować dla Sadyba Best Mall. W ubiegłym roku stworzyliśmy w centrum handlowym nowe szatnie pracownicze. Teraz przyszła pora na lokale usługowe. Cieszymy się, że klienci darzą nas tak dużym zaufaniem i powierzają nam realizację kolejnych inwestycji. To dla nas duże wyróżnienie, a jednocześnie potwierdzenie zadowolenia z jakości świadczonych przez nas usług” – powiedział Grzegorz Brzeziński, Członek Zarządu firmy INFINE.
Zakres prac realizowanych w Sadyba Best Mall obejmował postawienie ok. 140 m2 ściany działowej wydzielającej nowe powierzchnie lokali oraz demontaż ok. 100 m2 istniejących ścian działowych. W efekcie część sklepów zyskała dodatkową powierzchnię – nawet do 115 m2. Odnowione lokale są teraz dużo większe i bardziej przestronne, co w obecnej sytuacji pandemicznej jeszcze bardziej przekłada się na funkcjonalność obiektu – odwiedzający mogą nie tylko komfortowo zrobić zakupy, ale też zachować bezpieczny odstęp od innych osób.
Kolejny etap prac w Sadyba Best Mall polegał na dostosowaniu instalacji przeciwpożarowej do nowych powierzchni lokali oraz wymianie głównych poziomów wody zimnej, zasilającej istniejący pion dla całego budynku.
#nowehistorie w relacjach pomiędzy inwestorami, a służbami konserwatorskimi
Z jakimi problemami borykają się właściciele podczas wykańczania mieszkania
Popyt na komfortowe przestrzenie dla studentów wciąż rośnie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.