Circle K przedłuża akcję z darmową kawą dla mundurowych i ratowników na granicy
Grayling Poland sp. z o.o.
Warszawa, Ul.Bluszczańska 74 m 75
00-712 Warszawa
marcel.matulinski|grayling.com| |marcel.matulinski|grayling.com
604919473
https://grayling.com/our-offices/warsaw/
Dostrzegając wysiłek i mając na uwadze trud pracy pograniczników, policjantów i żołnierzy, a także ratowników medycznych, działających na wschodniej granicy, firma Circle K podjęła decyzję o wydłużeniu terminu z 3 na 17 grudnia, w którym pracownicy służb mundurowych i ratownicy medyczni mogą skorzystać z darmowej kawy, herbaty i czekolady na stacjach Circle K w Bielsku Podlaskim, Białymstoku i Suwałkach. Napój zabrany do własnego termosu lub kubka termicznego, pozwoli na ogrzanie przez długi czas. Akcja łącznie trwa przez cztery tygodnie do 17 grudnia 2021 r. włącznie.
Dzięki współpracy Circle K i Polskiego Czerwonego Krzyża i przekazaniu przez firmę bonów paliwowych, wsparcie w postaci pakietów pomocowych i przedmiotów pierwszej potrzeby, przekazanych przez darczyńców, a także środków medycznych i wsparcia medycznego mogło dotrzeć do potrzebujących. Niesienie pomocy i wsparcie potrzebujących, niezależnie od ich wieku, płci, narodowości czy wyznania to ważny aspekt dla firmy Circle K. Wspólne działanie z Polskim Czerwonym Krzyżem w ramach tej akcji to tylko jedna z wielu inicjatyw podejmowanych przez sieć stacji Cirlce K z PCK.
Nie ma czegoś takiego jak darmowa broń…
Waloryzacja to nie podwyżka. Co naprawdę negocjują firmy z sektora ochrony?
Thales zaprezentował zaawansowane rozwiązania defence na targach MSPO w Kielcach
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Rynek makaronów w Polsce wart jest około 800 mln zł. Producenci pracują nad nowymi funkcjami tych produktów w diecie
Makarony stają się coraz nowocześniejszą kategorią na rynku spożywczym. Konsumenci mają do wyboru m.in. szereg makaronów warzywnych, bezglutenowych, a także funkcjonalnych, których regularne spożywanie ma pomagać w walce z chorobami cywilizacyjnymi, jak cukrzyca, otyłość czy miażdżyca. To m.in. w ten segment rynku chce w najbliższych latach inwestować notowany na warszawskiej giełdzie producent Makarony Polskie. Spółka podkreśla, że wyzwaniem dla dalszego rozwoju firm z branży spożywczej pozostają rosnące koszty działalności, braki kadrowe, a także niestabilność cenowa.
Edukacja
Do Polski z Ukrainy uciekło nawet 70 tys. Romów. Ich sytuacja po ponad dwóch latach nadal pozostaje trudna
Mniejszość romska w Polsce liczy ok. 30 tys. osób, po wybuchu wojny za wschodnią granicą mogła się zwiększyć do nawet 100 tys. na skutek napływu uchodźców z Ukrainy. Jak wskazuje Fundacja w Stronę Dialogu, uchodźcy romskiego pochodzenia nie byli chętnie przyjmowani w punktach recepcyjnych, a na traumę spowodowaną agresją Rosji nałożyły się bieda, wykluczenie społeczne i traktowanie jak uchodźców drugiej kategorii. Przez dwa lata w tym zakresie niewiele się zmieniło, dlatego fundacja zaapelowała do rządu i Rzecznika Praw Obywatelskich o zajęcie się problemami Romów z Ukrainy, w szczególności w zakresie zakwaterowania, edukacji i miejsc pracy.
Transport
Bezpieczeństwo paliwowe w Polsce wymaga inwestycji w nowe moce magazynowe. Branża przyspiesza też zieloną transformację
Branża paliwowa dobrze poradziła sobie z zawirowaniami, które przez ostatnie dwa lata wpływały na polski rynek. Wciąż jednak kwestia bezpieczeństwa paliwowego wymaga dużego wysiłku. Wśród priorytetowych zadań stojących przed sektorem i rządem jest rozbudowa infrastruktury paliwowej, szczególnie nowych mocy magazynowych, ale też kolei i morskich terminali – wskazują eksperci POPiHN. Wyzwaniem w kolejnych latach będzie także zielona transformacja oparta m.in. na elektryfikacji transportu i paliwach alternatywnych, która – w opinii ekspertów – wymaga w Polsce znacznego przyspieszenia.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.