Wola Park razem z IKEA na rzecz świadomości ekologicznej warszawiaków
Havas PR Warsaw
ul. Dziekońskiego 1
00-728 Warszawa
angelika.szpregiel|havas.com| |angelika.szpregiel|havas.com
+48 502 552 334
havaspr.pl
Wola Park w licznych projektach inspiruje swoich klientów do dokonywania lepszych, bardziej proekologicznych i zrównoważonych wyborów każdego dnia. Aby działać na rzecz ochrony środowiska, edukacji klimatycznej i idei zero waste, warszawskie miejsce spotkań połączyło siły z IKEA Targówek oraz IKEA Janki w ramach kampanii „Działania dobre dla planety. Róbmy to razem!”. Od 23 maja do 18 czerwca br. dla klientów Wola Parku zaplanowano serię warsztatów, specjalną ekspozycję czy artykuły w promocyjnych cenach.
„Działania dobre dla planety” – bo razem, możemy więcej
Aby wywierać pozytywny wpływ na ludzi, społeczności i planetę, potrzebne jest współdziałanie, a także zaangażowanie nas wszystkich. Dlatego Wola Park z IKEA Targówek i IKEA Janki połączyły swoje siły, by działać na rzecz edukowania i angażowania warszawiaków w prowadzenie lepszego, bardziej zrównoważonego życia. Dlatego w ramach zorganizowanej wspólnie kampanii „Działania dobre dla planety. Róbmy to razem!”, która rozpoczyna się w poniedziałek, 23 maja br., na klientów Wola Parku czekają liczne wydarzenia i atrakcje. Wiele z nich odbędzie się we Współdzielniku, czyli wyjątkowym miejscu aktywności lokalnej promującym życie w duchu circular economy i zero waste.
Warsztaty – naprawa AGD, cyrkularna biżuteria i ekologiczne kosmetyki
Na 28 maja dla wszystkich odwiedzających zaplanowano etnograficzne warsztaty dla dzieci „Tradycje zero waste”. Podczas „Warsztatu naprawczego” 3 i 10 czerwca będzie można przynieść swój zepsuty sprzęt drobnego AGD i dowiedzieć się, jaką część należy dokupić i w jaki sposób ją wymienić. Kolejnego dnia klienci Wola Parku podczas warsztatu „Kiedyś koszulka, teraz korale” będą mogli dać drugie życie swoim znoszonym t-shirtom, z których będą mogli wykonać modną biżuterię. Serię wydarzeń zamknie 11 czerwca spotkanie „Świadoma pielęgnacja włosów – Ręczny wyrób szamponów w kostce”, podczas którego będzie można wykonać dla siebie ekologiczny szampon pochodzenia roślinnego.
Zapisy na warsztaty i więcej szczegółów dostępne są na stronie: https://wck-wola.pl/nasze-miejsca/wspoldzielnik/.
– Jednym z naszych priorytetów jest edukowanie klientów na temat zrównoważonej konsumpcji i idei less waste. W minionym roku we współpracy z Wolskim Centrum Kultury stworzyliśmy ekologiczno-edukacyjny projekt Współdzielnik, miejsce odpowiadające na potrzeby klientów Wola Parku i lokalnej społeczności, zachęcające do działania zgodnie z zasadami ekologii i zero waste. Bardzo się cieszymy, że wspólnie z IKEA możemy robić jeszcze więcej na rzecz edukacji w tym zakresie. Dlatego też zachęcamy wszystkich odwiedzających do wzięcia udziału w naszej wspólnej akcji „Działania dobre dla planety. Róbmy to razem!”. W jej ramach będzie można wziąć udział w licznych warsztatach oraz dowiedzieć się, jak w codziennym życiu ograniczać ilość odpadów.
Wszystkim inicjatywom w naszym miejscu spotkań towarzyszy dbanie o zrównoważony rozwój, gdyż nieustannie chcemy wywierać pozytywny wpływ na ludzi, społeczność i planetę – mówi Anna Bozhenko, Dyrektorka Centrum Handlowego Wola Park.
Razem ekologicznie – promocje i produkty IKEA „Lepsze dla Planety”
W ramach wspólnej kampanii przygotowano specjalną ofertę dla klientów Wola Parku i IKEA – w każdą sobotę w centrum handlowym będzie można odebrać zaproszenia na wege lunch w cenie 1 zł do Restauracji w IKEA Janki lub w IKEA Targówek.
Ważną częścią misji IKEA jest zachęcanie do dbałości o naszą planetę poprzez proponowanie szerokiej gamy produktów i rozwiązań, pozwalających dokonywać lepszych wyborów dla domu i środowiska. Pozytywne wybory dla planety to nie tylko korzystanie z produktów z materiałów ekologicznych i recyklingu, lecz także marnowanie mniejszej ilości jedzenia, używanie toreb wielokrotnego użytku czy spożywanie żywności pochodzenia roślinnego. Naprzeciw tym potrzebom wychodzi IKEA i w ramach akcji z Wola Parkiem proponuje wyjątkowe promocje – od 23 maja do 18 czerwca Klubowicze IKEA Family będą mogli skorzystać z 15-procentowej zniżki na wybrane przyjazne dla środowiska produkty, m.in.: klopsiki roślinne HUVUDROLL ze sklepiku szwedzkiego IKEA, podkładki LÄTTAD z trawy morskiej, butelki z kapslem KORKEN, pudełka z aksamitnej tkaniny DRÖNA czy wypełnione włóknami kanalikowymi poduszki SKOGSFRÄKEN.
Kolejne zniżki będą czekać na klientów w dziale Circular Hub, gdzie od 30 maja do 4 czerwca będzie można kupić produkty z 15-procentową zniżką.
– W IKEA dobrze wiemy, że na wielki sukces składają się często nasze małe codzienne działania. Wykorzystywanie resztek w kuchni, korzystanie z toreb wielokrotnego użytku czy uwzględnianie w naszej diecie więcej żywności pochodzenia roślinnego – te wszystkie pozornie drobne rzeczy sprawiają, że świat wokół nas zmienia się na lepsze. Wiemy również, że nasze małe codzienne działania mają jeszcze większą moc, kiedy robimy je wszyscy razem!
Dlatego cieszymy się, że jako IKEA Targówek i IKEA Janki możemy połączyć siły z Centrum Handlowym Wola Park w kampanii „Działania dobre dla planety. Róbmy to razem!”. Bo planeta to nasza wspólna sprawa, dlatego razem pragniemy zwiększać świadomość ekologiczną naszych klientów oraz zachęcać warszawiaków i warszawianki do bardziej zrównoważonego życia – mówi Magdalena Obrubko, Menedżer Marketingu Regionalnego IKEA Retail Polska.
Białka alternatywne pozwolą zwiększyć udział gruntów na uprawy ekologiczne
Firma STILL uzyskała certyfikat EcoVadis Platinum 2024
Endress+Hauser fundatorem pierwszego lasu kieszonkowego
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Infrastruktura
Sektor ochrony zdrowia odpowiada za większe emisje CO2 niż lotnictwo. Zielone zmiany wymagają drastycznego przyspieszenia
Sektor ochrony zdrowia ponosi znaczące konsekwencje wynikające z rosnącej liczby ekstremalnych zjawisk klimatycznych, ale też poważnego zanieczyszczenia powietrza, a koszty z tym związane będą rosły. Z drugiej strony sam sektor też się przyczynia do zmian klimatycznych – odpowiada za 4 proc. emisji CO2, czym wyprzedza takie branże jak żegluga czy lotnictwo. O potrzebie przyspieszenia zielonych zmian w ochronie zdrowia coraz więcej się mówi, ale to wymaga konkretnych działań. Temu ma służyć powołana właśnie do życia Zielona Koalicja dla Zdrowia, w której uczestniczy prawie 30 podmiotów i której patronuje m.in. Narodowy Fundusz Zdrowia.
Ochrona środowiska
Nowa kadencja samorządów pod znakiem działań energetycznych i klimatycznych. 15 mld euro z UE może przyspieszyć zmiany w tym zakresie
Do wyborów samorządowych pozostał nieco ponad tydzień. Jak pokazuje nowy raport Fundacji Instytut na rzecz Ekorozwoju, na samorządowców nadchodzącej kadencji będzie czekać wiele wyzwań związanych z energetyką i polityką klimatyczną, które wynikają zarówno z regulacji UE, jak i oczekiwań społecznych. Jednak w praktyce możliwości aktywnego działania samorządów w tym obszarze są tak szerokie, jak umożliwiają im to regulacje prawne. – Tutaj pewnych rozwiązań po prostu nie ma albo są w dość dokuczliwy sposób szczegółowe i stwarzają samorządom duże trudności. Dlatego potrzebna jest interwencja rządu, żeby umożliwić samorządom aktywne działania – ocenia dr Wojciech Szymalski, prezes Fundacji Instytut na rzecz Ekorozwoju.
Prawo
Postęp technologiczny rewolucjonizuje pracę specjalistów ds. finansów. Stają się strategicznymi doradcami biznesu
Częste zmiany regulacyjne i postęp technologiczny wymuszają na specjalistach ds. finansów ciągłe nabywanie nowych kompetencji, doszkalanie i uaktualnianie swojej wiedzy. Ci, którzy potrafią się dostosować do szybkich zmian i wesprzeć swoimi umiejętnościami rozwój biznesu, mogą jednak liczyć na większe możliwości rozwoju kariery. – Finanse operują w świecie, który coraz szybciej się zmienia. To powoduje, że w przyszłości ludzie z obszaru finansów będą musieli poświęcać dużo więcej energii na to, żeby dotrzymać tempa – mówi Kuba Neneman, head of finance.ai, commercial data science manager w Shellu.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.