PolCard from Fiserv rusza z kampanią „PrzyGotuj firmę na zmieniający się świat!”
W ramach kampanii przedsiębiorcy mają szanse wdrożyć płatności bezgotówkowe w swojej firmie na bardzo korzystnych warunkach. W ofercie jest m.in. pakiet produktowy 1+1. Korzystając z tej opcji można otrzymać terminal oraz dostęp do aplikacji płatniczej PolCard® Go za 1 grosz miesięcznie. Ponadto kampania ma wspierać przedsiębiorców w lepszym przygotowaniu do prowadzenia biznesu w świecie ciągłych zmian. Właściciele firm mają zapewnioną m.in. opiekę techniczną, indywidualnego opiekuna, dostęp do platformy OnePortal24 umożliwiającej śledzenie transakcji w czasie rzeczywistym oraz możliwość wzięcia ekspresowej pożyczki.
Nowoczesne technologie niewątpliwie przyczyniają się do wzrostu popularności płatności bezgotówkowych. Dodatkowo wyraźne umocnienie tego trendu zaobserwowano wraz z wybuchem pandemii Covid-19. Można zauważyć, że konsumenci, którzy zaczęli w tym czasie płacić bezgotówkowo, nie chcą już wracać do gotówki. Ponadto wprowadzony 1 stycznia 2022 roku Polski Ład, nakłada na przedsiębiorców obowiązek zapewnienia płatności bezgotówkowych w swoich firmach.
Dwa terminale za 1 grosz
Aby pomóc firmom we wdrożeniach płatności bezgotówkowych, PolCard from Fiserv przygotował bardzo korzystne propozycje współpracy. W pakiecie 1+1 firma otrzyma w ramach Programu Polska Bezgotówkowa terminal za 0 zł oraz dostęp do aplikacji płatniczej PolCard Go. Koszt aplikacji to 1 grosz/mies. przez pierwsze 6 miesięcy. To idealne rozwiązanie do przetestowania szybkiego, wygodnego i bezpiecznego przyjmowania płatności w dowolnym miejscu i czasie, na urządzeniach mobilnych z systemem Android. Kolejną opcją skierowaną do przedsiębiorców, którzy dopiero wprowadzają płatności bezgotówkowe jest zakup terminala płatniczego w ramach Programu Polska Bezgotówkowa. Przez pierwsze 5 miesięcy klient dostanie go zupełnie za damo. Przez kolejne 19 miesięcy – za symboliczną złotówkę/mies.
– Wdrożenie płatności bezgotówkowych to liczne korzyści zarówno dla właścicieli firm, jak i ich klientów. Łatwość opłacenia zamówienia może zwiększyć poziom zadowolenia konsumentów, zachęcić ich do korzystania z usług danej firmy i w rezultacie zwiększyć wpływy do kasy przedsiębiorstwa. Co więcej, ponieważ każda operacja bezgotówkowa zostawia swój ślad w historii naszego konta, przedsiębiorca może lepiej kontrolować swój obrót. Należy również pamiętać, że brak terminala płatniczego i możliwości płatności kartą może negatywnie wpłynąć na wizerunek firmy. Jest to częsty powód utraty klientów – szczególnie tych, którzy nie noszą przy sobie gotówki – mówi Krzysztof Polończyk, prezes zarządu Fiserv Polska S.A., właściciela marki PolCard.
Korzystna oferta również dla firm, które posiadają już terminal
PolCard from Fiserv nie zapomina również o właścicielach firm, którzy już posiadają terminal płatniczy, ale szukają korzystniejszych warunków współpracy. W tym pakiecie klient może otrzymać ofertę niższej prowizji niż u obecnego dostawcy usług płatniczych, a cena terminala to zaledwie 1 zł/mies. nawet przez 12 miesięcy.
Kampania „PrzyGotuj firmę na zmieniający się świat!”, związana jest z ciągłą potrzebą dostosowywania się do ewoluującego świata – nowe przepisy, pandemia, inflacja, nowe zachowania i oczekiwania klientów czy nowi konkurenci. Dla przedsiębiorców jest to szczególnie trudny czas, dlatego PolCard from Fiserv wychodzi z tak korzystną ofertą współpracy i zapewnia dodatkowe wsparcie, które da przedsiębiorcom poczucie pewności i lepszego przygotowania do spokojnego prowadzenia biznesu w świecie ciągłych zmian. Dzięki podejmowanym przez PolCard from Fiserv działaniom i eksperckiemu wsparciu przedsiębiorcy mogą skupić się wyłącznie na prowadzeniu i rozwijaniu swojego biznesu.

Ekologiczne rozwiązania poprawiające akustykę wnętrz

Organizacja dokumentów w firmie – strategiczny element zarządzania informacją

CIMA i Templar Executives podpisały memorandum o współpracy w celu wzmocnienia odporności cybernetycznej w Europie
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

A. Bryłka (Konfederacja): Ograniczenie emisyjności nie musi się odbywać za pomocą celów klimatycznych. Są absurdalne, nierealne i niszczące europejską gospodarkę
W lipcu br. Komisja Europejska ogłosiła propozycję nowego celu klimatycznego, który zakłada ograniczenie emisji gazów cieplarnianych o 90 proc. do 2040 roku w porównaniu do stanu z 1990 roku. Został on zaproponowany bez zgody państw członkowskich, w przeciwieństwie do poprzednich celów na 2030 i 2050 rok. Polscy europarlamentarzyści uważają ochronę środowiska i zmiany w jej zakresie za potrzebne, jednak nie powinny się odbywać za pomocą nieosiągalnych celów klimatycznych.
Polityka
Dramatyczna sytuacja ludności w Strefie Gazy. Pilnie potrzebna dobrze zorganizowana pomoc humanitarna

Według danych organizacji Nutrition Cluster w Strefie Gazy w lipcu br. u prawie 12 tys. dzieci poniżej piątego roku życia stwierdzono ostre niedożywienie. To najwyższa miesięczna liczba odnotowana do tej pory. Mimo zniesienia całkowitej blokady Strefy Gazy sytuacja w dalszym ciągu jest dramatyczna, a z każdym dniem się pogarsza. Przedstawiciele Polskiej Akcji Humanitarnej uważają, że potrzebna jest natychmiastowa pomoc, która musi być dostosowana do aktualnych potrzeb poszkodowanych i wsparta przez stronę izraelską.
Polityka
Wśród Polaków rośnie zainteresowanie produktami emerytalnymi. Coraz chętniej wpłacają oszczędności na konta IKE i IKZE

Wzrosła liczba osób, które oszczędzają na cele emerytalne, jak również wartość zgromadzonych środków. Liczba uczestników systemu emerytalnego wyniosła w 2024 roku ponad 20,8 mln osób, a wartość aktywów – 307,5 mld zł – wynika z najnowszych danych Urzędu Komisji Nadzoru Finansowego (UKNF). Wyraźny wzrost odnotowano w przypadku rachunków IKE i IKZE, na których korzyść działają m.in. zachęty podatkowe. Wpłacane na nie oszczędności są inwestowane, a tym samym wspierają gospodarkę i mogą przynosić atrakcyjną stopę zwrotu.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.