PolCard from Fiserv rusza z kampanią „PrzyGotuj firmę na zmieniający się świat!”
W ramach kampanii przedsiębiorcy mają szanse wdrożyć płatności bezgotówkowe w swojej firmie na bardzo korzystnych warunkach. W ofercie jest m.in. pakiet produktowy 1+1. Korzystając z tej opcji można otrzymać terminal oraz dostęp do aplikacji płatniczej PolCard® Go za 1 grosz miesięcznie. Ponadto kampania ma wspierać przedsiębiorców w lepszym przygotowaniu do prowadzenia biznesu w świecie ciągłych zmian. Właściciele firm mają zapewnioną m.in. opiekę techniczną, indywidualnego opiekuna, dostęp do platformy OnePortal24 umożliwiającej śledzenie transakcji w czasie rzeczywistym oraz możliwość wzięcia ekspresowej pożyczki.
Nowoczesne technologie niewątpliwie przyczyniają się do wzrostu popularności płatności bezgotówkowych. Dodatkowo wyraźne umocnienie tego trendu zaobserwowano wraz z wybuchem pandemii Covid-19. Można zauważyć, że konsumenci, którzy zaczęli w tym czasie płacić bezgotówkowo, nie chcą już wracać do gotówki. Ponadto wprowadzony 1 stycznia 2022 roku Polski Ład, nakłada na przedsiębiorców obowiązek zapewnienia płatności bezgotówkowych w swoich firmach.
Dwa terminale za 1 grosz
Aby pomóc firmom we wdrożeniach płatności bezgotówkowych, PolCard from Fiserv przygotował bardzo korzystne propozycje współpracy. W pakiecie 1+1 firma otrzyma w ramach Programu Polska Bezgotówkowa terminal za 0 zł oraz dostęp do aplikacji płatniczej PolCard Go. Koszt aplikacji to 1 grosz/mies. przez pierwsze 6 miesięcy. To idealne rozwiązanie do przetestowania szybkiego, wygodnego i bezpiecznego przyjmowania płatności w dowolnym miejscu i czasie, na urządzeniach mobilnych z systemem Android. Kolejną opcją skierowaną do przedsiębiorców, którzy dopiero wprowadzają płatności bezgotówkowe jest zakup terminala płatniczego w ramach Programu Polska Bezgotówkowa. Przez pierwsze 5 miesięcy klient dostanie go zupełnie za damo. Przez kolejne 19 miesięcy – za symboliczną złotówkę/mies.
– Wdrożenie płatności bezgotówkowych to liczne korzyści zarówno dla właścicieli firm, jak i ich klientów. Łatwość opłacenia zamówienia może zwiększyć poziom zadowolenia konsumentów, zachęcić ich do korzystania z usług danej firmy i w rezultacie zwiększyć wpływy do kasy przedsiębiorstwa. Co więcej, ponieważ każda operacja bezgotówkowa zostawia swój ślad w historii naszego konta, przedsiębiorca może lepiej kontrolować swój obrót. Należy również pamiętać, że brak terminala płatniczego i możliwości płatności kartą może negatywnie wpłynąć na wizerunek firmy. Jest to częsty powód utraty klientów – szczególnie tych, którzy nie noszą przy sobie gotówki – mówi Krzysztof Polończyk, prezes zarządu Fiserv Polska S.A., właściciela marki PolCard.
Korzystna oferta również dla firm, które posiadają już terminal
PolCard from Fiserv nie zapomina również o właścicielach firm, którzy już posiadają terminal płatniczy, ale szukają korzystniejszych warunków współpracy. W tym pakiecie klient może otrzymać ofertę niższej prowizji niż u obecnego dostawcy usług płatniczych, a cena terminala to zaledwie 1 zł/mies. nawet przez 12 miesięcy.
Kampania „PrzyGotuj firmę na zmieniający się świat!”, związana jest z ciągłą potrzebą dostosowywania się do ewoluującego świata – nowe przepisy, pandemia, inflacja, nowe zachowania i oczekiwania klientów czy nowi konkurenci. Dla przedsiębiorców jest to szczególnie trudny czas, dlatego PolCard from Fiserv wychodzi z tak korzystną ofertą współpracy i zapewnia dodatkowe wsparcie, które da przedsiębiorcom poczucie pewności i lepszego przygotowania do spokojnego prowadzenia biznesu w świecie ciągłych zmian. Dzięki podejmowanym przez PolCard from Fiserv działaniom i eksperckiemu wsparciu przedsiębiorcy mogą skupić się wyłącznie na prowadzeniu i rozwijaniu swojego biznesu.
Wkrótce otwarcie nowego zakładu produkcyjnego foliQ
Dwie na trzy firmy należące do kobiet utrzymują się na rynku ponad 3 lata
Platige Image otwiera studio na Wyspach Kanaryjskich
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Regionalne
Start-upy mogą się starać o wsparcie. Trwa nabór do programu rozwoju innowacyjnych pomysłów na biznes
Trwa nabór do „Platform startowych dla nowych pomysłów” finansowany z Funduszy Europejskich dla Polski Wschodniej 2021–2027. Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości wybrała sześć partnerskich ośrodków innowacji, które będą oferować start-upom bezpłatne programy inkubacji. Platformy pomogą rozwinąć technologicznie produkt i zapewnić mu przewagę konkurencyjną, umożliwią dostęp do najlepszych menedżerów i rynkowych praktyków, ale też finansowanie innowacyjnych przedsięwzięć. Każdy z partnerów przyjmuje zgłoszenia ze wszystkich branż, ale także specjalizuje się w konkretnej dziedzinie. Jest więc oferta m.in. dla sektora motoryzacyjnego, rolno-spożywczego, metalowo-maszynowego czy sporttech.
Transport
Kolej pozostaje piętą achillesową polskich portów. Zarządy liczą na przyspieszenie inwestycji w tym obszarze
Nazywane polskim oknem na Skandynawię oraz będące ważnym węzłem logistycznym między południem i północą Europy Porty Szczecin–Świnoujście dynamicznie się rozwijają. W kwietniu 2024 roku wydano decyzję lokalizacyjną dotycząca terminalu kontenerowego w Świnoujściu, który ma szansę powstać do końca 2028 roku. Zdaniem ekspertów szczególnie ważnym elementem rozwoju portów, podobnie jak w przypadku innych portów w Polsce, jest transport kolejowy i w tym zakresie inwestycje są szczególnie potrzebne. – To nasza pięta achillesowa – przyznaje Rafał Zahorski, pełnomocnik zarządu Morskich Portów Szczecin i Świnoujście ds. rozwoju.
Polityka
Projekt UE zyskuje wymiar militarny. Wojna w Ukrainie na nowo rozbudziła dyskusję o wspólnej europejskiej armii
Wspólna europejska armia na razie nie istnieje, a w praktyce obronność to wyłączna odpowiedzialność państw członkowskich UE. Jednak wybuch wojny w Ukrainie, tuż za wschodnią granicą, na nowo rozbudził europejską dyskusję o potrzebie posiadania własnego potencjału militarnego. Jak niedawno wskazał wicepremier i minister obrony narodowej Władysław Kosiniak-Kamysz, Europa powinna mieć własne siły szybkiego reagowania i powołać komisarza ds. obronności, ponieważ stoi obecnie w obliczu największych wyzwań od czasu zakończenia II wojny światowej. – Musimy zdobyć własną siłę odstraszania i zwiększać wydatki na obronność – podkreśla europoseł Janusz Lewandowski.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.