Komunikaty PR

Pierwsza Pomoc z PINTY w drodze do pubów

2020-05-29  |  23:00
Biuro prasowe
Do pobrania ForPubs ( 0.18 MB )

Pod koniec maja rzemieślniczy Browar PINTA zaczął w ramach akcji pomocowej #WspieramyPolskiKraft wysyłać do ponad stu otwieranych po lockdownie pubów ponad 5 tys. litrów pilsa „Pierwsza Pomoc”.

Piwo zostało ufundowane ze środków pochodzących ze sprzedaży specjalnie w tym celu zabutelkowanego American Pilsner „GOLDEN April” i pieniędzy uzyskanych z butelek do DDH IPA „SUNNY May”, ufundowanych przez firmę ZHU Iwona. W normalnych warunkach piwa te byłyby lane z beczek w 120 pubach w ramach cyklicznej i trwającej szósty rok akcji PINTA Miesiąca.

Pomysł wsparcia pubów spotkał się z tak dobrym przyjęciem fanów piw rzemieślniczych, że butelkowe „GOLDEN April” stało się jednym z najszybciej wyprzedanych piw w historii PINTY, mimo że nowy produkt wszedł na rynek zdestabilizowany epidemią i restrykcjami. Dzięki temu „Pierwsza Pomoc” za symboliczną złotówkę trafi m.in. do lokali z Katowic, Szczecina, Białegostoku, Warszawy, Łodzi, Krakowa, Kalisza, Tarnowskich Gór i kilkunastu innych miast w całej Polsce.

- Cieszymy się z otwarcia pubów, ale widać, że ich reaktywacja potrwa nawet kilka tygodni. Wiele z nich nie jest jeszcze gotowych na ponowne zatowarowanie, ponieważ nie wiadomo, ile w aktualnych warunkach  mogą sprzedać – mówi Ziemowit Fałat, współwłaściciel i główny piwowar Browaru PINTA. – Krany pubów łatwiej było zamknąć 14 marca, niż je teraz otworzyć – dodaje.

Sytuację w lokalach potwierdza Anna Szołtysik, właścicielka pubu Biała Małpa w Katowicach, jednego z beneficjentów akcji: „Finansowy wymiar tej pomocy jest symboliczny, bo na odbudowanie budżetu pubu jeszcze będziemy musieli poczekać. Liczy się jednak to, że nasi goście mogli kupić butelkę PINTY Miesiąca, żeby wspomóc nas w przyszłości. I że to zrobili! Teraz czekamy, aż przekonają się, że w lokalach jest bezpiecznie i znowu przestawią się na normalność.”

O tym że sytuacja pubów jest jeszcze daleka od normalności świadczy też fakt, że PINTA Miesiąca czerwca West Coast IPA „CANARY June” również częściowo trafi do butelek i sklepów. – Bez w pełni działających pubów rynek piw rzemieślniczych ciągle pozostaje częściowo zamrożony – podsumowuje Ziemowit Fałat.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł Jak polskie termoelektryki mogą odpowiedzieć na wyzwania zielonej transformacji Biuro prasowe
2024-04-24 | 01:00

Jak polskie termoelektryki mogą odpowiedzieć na wyzwania zielonej transformacji

W ostatnich latach coraz częściej słyszymy o konieczności przejścia na odnawialne źródła energii. To nie tylko kwestia ekologii, ale także suwerenności energetycznej. W Polsce, ze
Przemysł Co trzeci przetwórca tworzyw sztucznych inwestuje w park maszyn i urządzeń
2024-04-13 | 08:00

Co trzeci przetwórca tworzyw sztucznych inwestuje w park maszyn i urządzeń

Polskie przedsiębiorstwa przetwarzające tworzywa sztuczne zwiększyły swoją zdolność do konkurowania. Świadczy o tym wzrost sub-indeksu MiU dla tej branży o 6,15 pkt. Jest to efekt m.in.
Przemysł Forum Holzbau Polska - spotkanie profesjonalistów branży konstrukcji drewnianych
2024-04-05 | 12:30

Forum Holzbau Polska - spotkanie profesjonalistów branży konstrukcji drewnianych

Wydarzenie: Forum Holzbau Polska - spotkanie profesjonalistów branży konstrukcji drewnianych Data: 23-24.04.2024 r. Miejsce: Windsor Hotel Jachranka Dla

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.