Rama Używaj jak M@sło 100% naturalna, 100% roślinna i 100% funkcjonalna
Upfield, lider światowego rynku żywności roślinnej, wprowadza do sklepów w Polsce kolejną nowość: 100% naturalną, 100% roślinną i 100% funkcjonalną Ramę Używaj Jak M@sło. To wyjątkowa, roślinna alternatywa dla produktów odzwierzęcych ze względu na swoje uniwersalne zastosowanie, doskonały smak i mniejszy ślad węglowy. Rama Używaj Jak M@sło jest idealna do smarowania, gotowania i pieczenia. Ambasadorką roślinnego produktu Upfield jest Daria Ładocha, kulinarna ekspertka i pasjonatka zdrowego jedzenia, która poleca nową Ramę zamiast tradycyjnego masła.
Konsumenci coraz bardziej świadomie podchodzą do swojej diety, ograniczając spożywanie produktów odzwierzęcych. Wciąż rośnie zapotrzebowanie na roślinne alternatywy dla nabiału. Poszukują ich na półkach sklepowych nie tylko weganie i fleksitarianie, lecz także szerokie grono konsumentów z nietolerancją laktozy czy innymi alergiami pokarmowymi[1]. Już 12% Polaków nie pije mleka i nie spożywa produktów mlecznych[2], a 40% konsumentów poszukuje alternatyw dla nabiału bazujących wyłącznie na roślinach.
Po Rama Crema, która jest roślinną alternatywą dla śmietany z mleka krowiego, wprowadzamy na polski rynek Rama Używaj Jak M@sło. Stawiamy na roślinną przyszłość i chcemy wyeliminować wszystkie zwierzęce składniki z naszych produktów. – potwierdza Vassilen Tzanov, Dyrektor Generalny Upfield w Europie Środkowo-Wschodniej i Południowej.
Używaj jak masło – w trosce o zdrowie i planetę
Firma Upfield, która od lat z sukcesem odpowiada na zmieniające się potrzeby konsumentów, stawia kolejny krok na drodze do roślinnej przyszłości. Rama Używaj Jak M@sło to produkt doskonale oddający właściwości tradycyjnego masła, a jednocześnie wegański, oparty jedynie na naturalnych składnikach, bez nabiału, konserwantów i oleju palmowego. Jak wszystkie inne produkty Upfield także i ta nowość jest wolna od szkodliwych dla zdrowia kwasów tłuszczowych „trans”.
Wyjątkowa receptura Rama Używaj Jak M@sło sprawia, że świetnie sprawdza się ona w każdej potrawie, w której do tej pory używaliśmy masła: podczas gotowania, smażenia i pieczenia.
Co więcej, Rama Używaj Jak M@sło smakuje tak dobrze, a jednocześnie jej proces powstawania ma o 82% mniejszy wpływ na klimat niż produkcja tradycyjnego masła[3]. Jest więc doskonałym wyborem zarówno dla wegetarian, wegan, osób z nietolerancją składników pochodzenia zwierzęcego, jak i dla tych, którym zależy na środowisku naturalnym.
„Zamiast tradycyjnego masła? Spróbowałam i wybieram Ramę!”
Ramę Używaj Jak M@sło do swojej kuchni wprowadziła znawczyni zdrowej żywności, Daria Ładocha. Poleca ją jako doskonałą alternatywę dla tradycyjnego masła. „Jeśli do tej pory Twoim pierwszym wyborem podczas przygotowania risotto, dań jednogarnkowych czy smażonych warzyw było masło, czas na zmianę! Przekonasz się bowiem, że nowa Rama Używaj Jak M@sło w tych daniach sprawdzi się idealnie. Uzyskamy ten sam maślany smak, kremowość risotta, chrupkość warzyw”, mówi Daria Ładocha. Przygotowała ona przepisy z użyciem Ramy Używaj Jak M@sło, które podkreślają funkcjonalność i uniwersalność nowego produktu.
Rama Używaj Jak M@sło, kostka 250 g. Zawiera 79% tłuszczu. Doskonała zarówno do smarowania, gotowania i pieczenia.
Cena sugerowana: 4,99 zł
Rama Używaj Jak M@sło, kostka 250 g z oliwą z oliwek. Zawiera 79% tłuszczu. Doskonała zarówno do smarowania, gotowania, jak i pieczenia.
Cena sugerowana: 4,99 zł
Rama Używaj Jak M@sło z dodatkiem soli. Opakowanie 200 g. Zawiera 79% tłuszczu. Cechuje ją uniwersalne zastosowanie - idealna do smarowania i gotowania.
Cena sugerowana: 4,99 zł
Rama Używaj Jak M@sło z oliwą z oliwek. Opakowanie 200 g. Zawiera 79% tłuszczu. Cechuje ją uniwersalne zastosowanie - idealna do smarowania i gotowania.
Cena sugerowana: 4,99 zł
Będzie głośno o nowej Ramie Używaj Jak M@sło
Wprowadzeniu nowego roślinnego produktu towarzyszy szeroka i intensywna kampania mediowa z udziałem Darii Ładochy, ekspertki i edukatorki kulinarnej. Upfield wspiera nowość m.in. w telewizji, w social mediach oraz w przestrzeni sklepów, w których pojawiają się liczne materiały POS. Zaplanowane zostały także działania PR.
Reklama TV: https://www.youtube.com/watch?v=GBvV6VGvspE.
---------------------
Upfield w Polsce:
Upfield to producent żywności pochodzenia roślinnego. W Polsce firma zatrudnia ponad 600 osób. Większość stanowią pracownicy fabryki Upfield w Katowicach, z której świeża Delma, Flora, Rama i Kasia oraz wiele innych produktów z naturalnych olejów roślinnych trafia do sklepów nie tylko w Polsce, ale i w całej Europie. Produkty Upfield są również wykorzystywane przez szefów kuchni w ponad 6000 polskich restauracjach i hotelach (dane za 2019 r.).
Roślinne produkty Upfield:
- nie zawierają częściowo utwardzonych olejów, które są źródłem szkodliwych tłuszczów „trans”,
- nie zawierają cholesterolu,
- mogą stanowić źródło nienasyconych kwasów tłuszczowych w diecie ze względu na swoje roślinne pochodzenie,
- są alternatywą dla masła z krowiego mleka,
- mogą zawierać nawet do 80% mniej tłuszczów nasyconych (w zależności od produktu),
- bazują na olejach roślinnych, które są bogate w Omega 3 i Omega 6.
Więcej: Upfield Polska - YouTube
Upfield na świecie:
Jako firma Upfield dążymy do tego, by oferując produkty roślinne o wyjątkowym smaku, tworzone z odpowiedzialnym podejściem do naszej planety, czynić ludzi zdrowszymi i szczęśliwszymi. Upfield jest numerem 1 wśród producentów roślinnych produktów do smarowania i serów, oferującym konsumentom na całym świecie asortyment ponad 100 doskonale znanych marek, takich jak m.in. Flora™, Rama, Blue Band, ProActiv, Becel, I Can't Believe It's Not Butter, Country Crock i Violife®. Nasze produkty sprzedajemy w ponad 95 krajach i posiadamy 17 zakładów produkcyjnych na całym świecie. Od 1871 roku tworzymy kategorię produktów do smarowania, korzystając z wieloletniego doświadczenia i wiedzy specjalistów do spraw żywienia. Koncentrujemy się na dostarczaniu zdrowych roślinnych produktów najwyższej jakości o świetnym smaku. W ten sposób realizujemy naszą misję tworzenia „lepszej przyszłości opartej na roślinach”. Więcej informacji: www.upfield.com
[1] RAPORT Z BADAŃ OPINII PUBLICZNEJ 2019 Roślinniejemy. Panel Ariadna | Maj 2019, ProVeg 2018 *W ciągu miesiąca poprzedzającego badanie.
[2] RAPORT Z BADAŃ OPINII PUBLICZNEJ 2019 Roślinniejemy. Panel Ariadna | Maj 2019, ProVeg 2018 *W ciągu miesiąca poprzedzającego badanie.
[3] Narzędzie do oceny cyklu życia (opracowane przez Quantis) porównujące markę RAMA i masło w Polsce (2022). Patrz https://www.rama.com/pl-pl.
Warto ją poznać! Danusia Malinowa Beauty
Think tank Żywność dla Przyszłości prezentuje wnioski z raportu „Talerz Polaka"
DANONE wprowadza programy wspierające ograniczenie emisji gazów cieplarnianych
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
Zmiany klimatu uderzają w portfele konsumentów. Podniosą ceny żywności nawet o 3 pkt proc. rocznie
Coraz wyższe średnie temperatury obserwowane na świecie przekładają się na wzrost cen żywności. Problem dotyczy zarówno krajów rozwiniętych, jak i rozwijających się. Naukowcy z Poczdamskiego Instytutu Badań nad Wpływem Klimatu obliczyli, że do 2035 roku zdarzenia klimatyczne podniosą ceny żywności o 0,9–3,2 pkt proc. rocznie, a ogólny poziom inflacji o 0,3–1,1 pkt proc. Naukowcy przeanalizowali dane dotyczące zmian cen artykułów żywnościowych ze 120 krajów świata w ciągu ostatnich 30 lat.
Transport
Chiny przyspieszają inwestycje w odnawialne źródła. Nie przestają jednak rozbudowywać mocy węglowych
Coraz dotkliwsze skutki zmian klimatycznych, ale przede wszystkim chęć zbudowania bezpieczeństwa energetycznego i uniezależnienia się od zewnętrznych dostaw surowców skłoniły rząd w Pekinie do ekspresowych inwestycji w nowe moce odnawialnej energii. W efekcie Chiny wyrastają na globalnego lidera transformacji energetycznej – odpowiadają dziś za największy na świecie przyrost mocy zainstalowanych w fotowoltaice i wiatrakach. Co ciekawe, nie rezygnują jednak przy tym również z inwestycji w energetykę węglową.
Konsument
Niska wiedza ekonomiczna Polaków może wpłynąć na większe zainteresowanie usługami doradców finansowych. Wciąż rzadko korzystamy z ich pomocy
Ponad 70 proc. Polaków ma niską lub przeciętną wiedzę finansową – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2024”. To przekłada się na niewielkie uczestnictwo w rynku kapitałowym i niską skłonność do inwestowania i oszczędzania. Dlatego eksperci upatrują istotnej roli doradców finansowych w zmianie tej tendencji. Większość gospodarstw domowych nie korzysta jednak z tego typu usług. Branża od lat samoreguluje kwestię kompetencji i certyfikatów dla doradców, ale liczy na utworzenie publicznego rejestru, w którym klienci mieliby dostęp do takich informacji, w ten sposób zyskując większe zaufanie do przedstawicieli tego zawodu.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.