Komunikaty PR

Zebra Technologies uruchamia program wyróżnień dla zrównoważonego rozwoju

2024-04-26  |  12:00
Kontakt
Monday PR
Monday PR Sp. z o.o. Sp.k.

Górskiego 9
00-033 Warszawa
biuro|mondaypr.pl| |biuro|mondaypr.pl
+48 224878421
www.mondaypr.pl

Warszawa, Polska – 24 kwietnia 2024 r. – Zebra Technologies Corporation (NASDAQ: ZBRA), wiodący dostawca rozwiązań cyfrowych umożliwiających firmom inteligentne łączenie danych, zasobów i ludzi, ogłosiła dziś uruchomienie programu "Sustainability Partner Recognition Program", aby docenić partnerów handlowych chcących dążyć do zrównoważonego rozwoju i wdrażających rozwiązania Zebra Technologies. Nowy program jest otwarty dla wszystkich partnerów sprzętowych i ISV Zebra PartnerConnect na całym świecie. 

"Nasz program jest ważny, ponieważ klienci, czyli użytkownicy końcowi coraz częściej proszą nas o wsparcie w wykorzystaniu rozwiązań cyfrowych i automatyzacji w dążeniu do osiągnięcia zrównoważonego rozwoju" – powedział Bill Cate, wiceprezes ds. marketingu, portfolio i ekosystemów w Zebra Technologies. – "Klienci muszą mieć pewność, że mogą w łatwy sposób znaleźć wiarygodnych partnerów, którzy nawiążą z nimi współpracę oraz wesprą ich w osiągnięciu tego celu".

Too Good To Go, firma zaangażowana społecznie, stojąca za największym na świecie rynkiem nadwyżek żywności, jako pierwsza zakwalifikowała się do grona uznanych partnerów zrównoważonego rozwoju firmy Zebra Technologies. Platforma Too Good To Go oraz jej kompleksowe rozwiązanie do zarządzania nadwyżkami żywności pozwala sprzedawcom detalicznym artykułów spożywczych na uwolnienie nadwyżek zapasów i ograniczenie marnotrawstwa żywności. Dzięki integracji z Too Good To Go Marketplace platforma na bieżąco śledzi i pomaga w redystrybucji nadwyżek jedzenia do 90 milionów zarejestrowanych użytkowników w 17 krajach w Europie i Ameryce Północnej, którzy są gotowi do kupowania i odbierania nadwyżek żywności.

"Od momentu uruchomienia Too Good To Go w 2015 roku pomogliśmy uchronić przed zmarnowaniem się ponad 300 milionów posiłków. W 2023 r. do naszej globalnej społeczności dołączyło 21 milionów nowych zarejestrowanych użytkowników i 72 000 nowych aktywnych sklepów. Zwiększyło to nasz wpływ na ochronę ponad 100 milionów posiłków przed zmarnowaniem w ciągu zaledwie jednego roku" – powiedział Simon Leesley, dyrektor operacyjny Too Good To Go. – "Dzięki uznaniu i wsparciu firmy Zebra Technologies będziemy wspólnie zwiększać skalę działania, pomagając sprzedawcom detalicznym produktów spożywczych znacząco wpływać zarówno na ich wyniki finansowe, jak i na walkę ze zmianami klimatycznymi". 

Inne przykłady zrównoważonych działań biznesowych to na przykład system weryfikacji okresu przydatności do spożycia żywności, który sprawdza daty ważności i dostosowuje do nich ceny dla klientów. Dodatkowo warto wskazać rozwiązania lokalizacyjne i śledzące, które wybierają najbardziej efektywne trasy dla pojazdów oraz autonomiczne roboty mobilne, które automatyzują i optymalizują recykling magazynów.

Aby zakwalifikować się do "Sustainability Partner Recognition Program" firmy Zebra Technologies, firmy muszą wykazać co najmniej trzy wdrożenia nowych rozwiązań z zakresu zrównoważonego rozwoju. Zobowiązują się również do pomocy klientom w ciągłej poprawie ich wyników w zakresie zrównoważonego rozwoju i wspierania ich w dostosowywaniu się do najlepszych praktyk.  

Zakwalifikowani partnerzy otrzymują ekskluzywne logo zrównoważonego rozwoju, które mogą wykorzystywać w swoich działaniach marketingowych, komunikacji i propozycjach zapytań ofertowych, a także dedykowany identyfikator na platformie Zebra Partner Locator. Zebra Technologies zapewni im również wspólne zasoby marketingowe, uznaniowe fundusze na rozwój marketingu oraz szkolenia w zakresie inicjatyw korporacyjnych i produktowych. 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy System wizyjny Zebra Technologies wspiera piekarnie przemysłowe Biuro prasowe
2024-04-29 | 13:00

System wizyjny Zebra Technologies wspiera piekarnie przemysłowe

WARSZAWA, Polska, 18 kwietnia 2024 r. – Zebra Technologies Corporation (NASDAQ: ZBRA), wiodący dostawca rozwiązań cyfrowych umożliwiających przedsiębiorstwom inteligentne łączenie
Przemysł spożywczy Prawie głodny? 7Days. Złap na drogę! Rogalik dla każdego w nowej kampanii marki.
2024-04-29 | 12:00

Prawie głodny? 7Days. Złap na drogę! Rogalik dla każdego w nowej kampanii marki.

W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days.
Przemysł spożywczy Warto ją poznać! Danusia Malinowa Beauty
2024-04-25 | 13:00

Warto ją poznać! Danusia Malinowa Beauty

Produkcja pierwszej MINIczekolady Danusia rozpoczęła się na początku XX wieku, kiedy to krakowski Mistrz Czekolady - Adam Piasecki - stworzył wyjątkową recepturę, a sam produkt nazwał

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Przygotowania do wdrożenia systemu kaucyjnego idą pełną parą. Przyszli operatorzy przeciwni zmianie daty na 2026 rok

Wkrótce Sejm ma się zająć nowym projektem przepisów dotyczących systemu kaucyjnego, którego start zaplanowano na styczeń 2025 roku. Przedstawione przez Ministerstwo Klimatu i Środowiska zmiany dotyczą m.in. rezygnacji z podatku VAT i wprowadzenia tzw. mechanizmu podążania kaucji za produktem. – Wszystkie te zmiany oceniamy bardzo pozytywnie, one są niezbędnym elementem dla właściwego funkcjonowania przyszłego systemu kaucyjnego – mówi Aleksander Traple, prezes Zwrotka SA. Jak podkreśla, dalsze odkładanie w czasie terminu uruchomienia systemu kaucyjnego jest bezzasadne, ponieważ branża odpadowa, handel detaliczny i szereg innych podmiotów już od dłuższego czasu przygotowują się do jego wdrożenia.

Problemy społeczne

Duża część ukraińskich uchodźców w Polsce wciąż potrzebuje wsparcia. Szczególnie osoby starsze i z niepełnosprawnościami

Do Polski cały czas napływają kolejni uchodźcy z Ukrainy, a ci, którzy są u nas już ponad dwa lata, nadal potrzebują wsparcia – oceniają eksperci IOM Poland i UNHCR. Szacuje się, że ok. 200 tys. osób nadal mieszka w miejscach zakwaterowania zbiorowego. To często osoby starsze i z niepełnosprawnościami, którym trudno się usamodzielnić. Uchodźcy nadal potrzebują wsparcia związanego ze znalezieniem zatrudnienia, dostępu dzieci do edukacji czy nauki języka polskiego. Eksperci podkreślają, że integracja ekonomiczna Ukraińców to duża korzyść dla polskiej gospodarki. Tylko w 2023 roku udział pracowników z Ukrainy przełożył się na ok. 1 proc. krajowego PKB.

Konsument

Coraz więcej Europejczyków ogranicza spożycie mięsa na rzecz produktów roślinnych. Większe wsparcie ze strony rządów i legislacji mogłoby zwiększyć ich popularność

Ponad połowa Europejczyków jedzących mięso aktywnie ogranicza jego roczne spożycie. Niemal 30 proc. co najmniej raz w tygodniu spożywa przynajmniej jedną roślinną alternatywę mięsa lub nabiału – wynika z badania ProVeg. Zmiana nawyków konsumenckich napędza branżę produktów roślinnych, ale wspomogłyby ją także zmiany systemowe, m.in. szersze dofinansowanie produkcji roślinnej kosztem mięsnej czy obniżenie podatku na żywność o niskim śladzie środowiskowym.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.